2. Ze života letušky

Cestopis z roku 2019 napsala Šárka Skrbková

Zážitky pro tebe sepsala Šárka Skrbková

31. 08. 2020, poslední aktualizace 2020-08-31T14:43:56+02:00

Šárka Skrbková žije v České republice a procestovala 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 4 cestopisy .

Avatar uživatele Tomáš
Tomáš

Možná nás přivítáte na palubě, ale asi změníte zaměstnavatele. Mezi námi... Upřímně, kdo z nás tady lítá se Smartwings rád? Jejich ceny, servis, incidenty, teď ten nátlak v posledních měsících. To musí mít člověk docela odvahu, aby tam dělal.

Jakub Langer

Pokud jsi strávila za poslední roky tolik hodin v letadle, nebylo by špatné tu uvést i odkaz na svůj letecký deník. Tam jsou navíc i ty hodiny řádně spočítané.

Šárka Skrbková

nikdy jsem si nevedla :D i když by asi bylo zajímavé, všechno tam naházet, zvážím .. děkuji za tip :D

Já nevím, připadá mi to jako zápisky holky ze střední, cestopis fakt vypadá trochu jinak. Styl i destinace se hodí ke Smartwings, to zase jo😂

David Eiselt

Cestopis to sice není, na druhou stranu je hezké, kolik se toho dalo za sezónu stihnout... To když jsem lítal já, byl jsem rád za pár dní na zemi, aniž by mi někdo volal a přemlouval k dalšímu letu i přes normy :)

Šárka Skrbková

nebylo to bráno jako "cestopis", ale možnost ukázat, že i bez pobytů jako letuška lze něco poznat. Já se snažila aspoň jednou v měsíci někam vyrazit a kupodivu mi to vycházelo :D

Měsíc na severu Sumatry
Libor Skophek 2021-05-13T23:58:49+02:00 1 komentář
Indonésie 2019

Nic neplánujte a počkejte, až vás kontaktují kamarádi, kam že si chtějí zaletět na dovolenou, a ani pak nezjišťujte žádné detaily a vše nechte na nich. Rezervujte si let tak, abyste se s nimi setkali…

MALLORCA potřetí za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-05-02T21:55:49+02:00 43 komentářů
Španělsko 2021

Baleárské ostrovy - jedno z mála míst, odkud se teď můžete vrátit domů bez karantény... Baleárské ostrovy - jedno z mála míst, odkud se teď můžete vrátit domů bez karantény..Všudypřítomné pomerančovníky a stromy obsypané citróny, impozantní hory a vražedné serpentiny, romantické zátoky,…

Do nitra NP Nahuel Huapi.
Zbyněk Milfait 2021-05-02T17:01:58+02:00 0 komentářů
Argentina 2019

Milovníci trekování a divoké přírody již jistě zaslechli o městě Bariloche v severní části argentinské Patagonie a možná je od návštěvy odradila jeho pověst trochu snobského, drahého a v sezóně…

Ázijská grand tour na Poľanu
tonic 2021-04-29T13:37:14+02:00 0 komentářů
Slovensko 2021

Víkendový roadtrip dvoch malých, no šikovných ázijských krabíc na Podpoľanie. Spolu sedem valcov a 120 koní v akcii na 550km dlhej trase.. Pár dní pred Veľkou nocou som cez pootvorené okno začul známy hukot vysávača na steroidoch - sused vytiahol po dlhom čase svojho starého miláčika menom Daewoo Tico. Len tak zo srandy som otvoril…