Zdravím všechny, objevila jsem u Laudamotion poměrně přijatelné letenky na Kanárské ostrovy. Ale ten jejich vyhledávač mi přijde, že neukazuje přesné informace. V současné době ukazuje pouze lety na srpen a nejde to posunout na září (chceme letět v září). Když jsem to samé zadala do vyhledávače Ryanair (někde psali, že letenky Laudamotion lze hledat i zde), tak mi to nezobrazilo na stejné zadání nic. Máte prosím někdo zkušenost? Jsem začátečník. Děkuji předem.  .

Laudamotion rezervace letenek

Založila ve fóru Letecké společnosti

12 reakcí

Zdravím všechny, objevila jsem u Laudamotion poměrně přijatelné letenky na Kanárské ostrovy. Ale ten jejich vyhledávač mi přijde, že neukazuje přesné informace. V současné době ukazuje pouze lety na srpen a nejde to posunout na září (chceme letět v září). Když jsem to samé zadala do vyhledávače Ryanair (někde psali, že letenky Laudamotion lze hledat i zde), tak mi to nezobrazilo na stejné zadání nic. Máte prosím někdo zkušenost? Jsem začátečník. Děkuji předem. 

0

tak mozno tie lety uz neskor nie su.. o aku linku ide?

0 Citovat

zkoušela jsem různé kombinace letenek z vídně či německa, na různé ostrovy (kanárské). Našla jsem to v tom reklamním banneru nad vyhledávačem. Tam se objevily různé možnosti. Je možné, že na září už nic není. 

0 Citovat

no pozeram, oni z viedne zacinaju lietat az od zimneho letoveho poriadku, teda od oktobra/rujena :)

0 Citovat

Zkusila jsem projít ostatní akční lety např. Hamburk - Gran Canaria. A tam to třeba nabízí i září, ale v momentě kdy jdu již k rezervaci letu, stejně tam ten vyhledávač píše nesmysly, chybné datumy. Asi se poohlídnu jinde!

0 Citovat

Ryanair asi za vami plakat nebude, ale mozno by som pockal den-dva, nikdy nevies ci prave nerobia nejaku udrzbu systemu, alebo neloaduju data do systemu

0 Citovat

jasné :)

0 Citovat

A co přesně nefunguje? Teď jsem namátkou zkusil Berlin Tegel-GC na ryanair.com, 8.-15.9., 51EUR tam, 59EUR zpět, funguje to normálně, cena drží až k platbě...