Formulář pro vstup do Španělska na vytvoření QR kódu: https://www.spth.gob.es/create  .

Vstup do Španělska pro turisty od 1.7., QR kod

Založil ve fóru Obecně o cestování letadlem

1000? Ja kupuju kolem 390 Kc...

0 Citovat

matej15 napsal(a): Jo když jsem byl ještě student, tak jsem si takovýhle cesty busem do Berlína nebo dokonce Amsterdamu kvůli ušetření pár tisíc dával, ale teď  je mi ušetřený den volna cennější než 1700 Kč :)
Do Amsterdamu jsem kvůli letence po zemi nikdy nejel. Obvykle do Vídně cca 300-350 Kč/cesta do centra + 4,2 € na letiště vlakem a svačina v salónku. Ne vždy se vyplatí a rád si přehodím letenky do Prahy/koupím rovnou z Prahy, pokud to jde. Wizzair ví - TXL-KIV jsem rád hodil na PRG-KIV přes Velikonoce.

0 Citovat

Tak v pondělí 17.08. letím ped/ alc. Jsem zvědav kolik lidí přijde k odletu. Zpátečka vychází totiž za týden na 24.08. - testy, nebo karanténa.

0 Citovat

Audit napsal(a):

Tak v pondělí 17.08. letím ped/ alc. Jsem zvědav kolik lidí přijde k odletu. Zpátečka vychází totiž za týden na 24.08. - testy, nebo karanténa.

Tak pak dej vědět, co se týče Německa, já se ptal krajské hygienické stanice Středočeského kraje na odlety z Německa, a prý pokud si tam nechám udělat test, tak ho uznají, na SXF a TXL testují zdarma pro lidi z rizikových zemí podle německého semaforu, tak to asi vyzkouším, ale zase Německo musí zařadit Španělsko mezi rizikové země...

0 Citovat

Určitě pošlu report na ped, ale zpátečku mám na 31.08., takže uvidím co se bude dít.

Další ped/alc/ped mám na konec září.

Ta slavná EU by to mohla sjednotit, jinak to září přebookuji na vie/alc/vie.

0 Citovat

Německo zařazuje celé Španělsko a Baleárské ostrovy (mimo Kanáry) mezi rizikové oblasti, https://www.rki.de/DE/Content/In...cationFile

0 Citovat

Takže nejnovější travel hack bude končit cestu že Španělska v Německu. Test zadara 😂 Určitě lepší jak varianta do Vídně. 

0 Citovat