Ahoj. V létě tohoto roku jsme cestovali po USA s vypůjčeným autem od společnosti Alamo. Bohužel se nám přihodila drobná nehoda. Na našem voze vznikla škoda, na druhém autě pouze zůstala barva s našeho vozu na plastových náraznících (Jeep). Paní z vozu po nás nic nechtěla, že prý nemá žádnou škodu. Vše jsme nahlásili na autopůjčovnu Alamo a rozjeli se zase dál. Po měsíci přišel do ČR dopis, že jsme zoodpovědni za škodu způsobenou na druhém vozidle ze servisu. Poskytl jsem fotografie ze střetu, že vozidlu nic nebylo, že řidička po nás nic nechtěla a dále i prohlášení v psané podobě. Ovšem teď i stále po tomto mi přišel email, že jsme zoodpovědni za škodu způsobenou na druhém vozidle (škodu na našem půjčeném vozidle uhradilo pojištění). Žádám Vás tedy o radu, jak postupovat dále. Či sklopit hlavu a zaplatit nějakou škodu, která ani na druhém autě po střetu nebyla nebo se dále nějakým způsobem účinně bránit?Děkuji. .

Nabourání auta v USA

Založil ve fóru Cestujlevne.com

7 reakcí

Ahoj. 

V létě tohoto roku jsme cestovali po USA s vypůjčeným autem od společnosti Alamo. Bohužel se nám přihodila drobná nehoda. Na našem voze vznikla škoda, na druhém autě pouze zůstala barva s našeho vozu na plastových náraznících (Jeep). Paní z vozu po nás nic nechtěla, že prý nemá žádnou škodu. Vše jsme nahlásili na autopůjčovnu Alamo a rozjeli se zase dál. Po měsíci přišel do ČR dopis, že jsme zoodpovědni za škodu způsobenou na druhém vozidle ze servisu. Poskytl jsem fotografie ze střetu, že vozidlu nic nebylo, že řidička po nás nic nechtěla a dále i prohlášení v psané podobě. Ovšem teď i stále po tomto mi přišel email, že jsme zoodpovědni za škodu způsobenou na druhém vozidle (škodu na našem půjčeném vozidle uhradilo pojištění). 

Žádám Vás tedy o radu, jak postupovat dále. Či sklopit hlavu a zaplatit nějakou škodu, která ani na druhém autě po střetu nebyla nebo se dále nějakým způsobem účinně bránit?


Děkuji.

0