Bangkok, Phuket, Krabi a Phi Phi na 2 týdny (letenky + hotely a transfery) - 16.610 Kč.

Thajsko
Před rokem

Jak akci využít?

Také vás někdy svádí myšlenka nad dobrodružnou dovolenou v Thajsku? Pokud patříte k těm, kteří do tajů levného cestování ještě zcela nepronikli, určitě si říkáte, na kolik to vše asi vyjde? Právě proto jsme pro vás připravili kombinaci, která neurazí ani zkušenější cestovatele.

Během dvou týdnů se podíváte na ta nejznámější místa v Thajsku v podobě zátok podél Krabi, filmových ostrovů Phi Phi, Phuketu a v závěru samozřejmě nebude chybět samotný Bangkok.

Letenky, hotely i lodní transfer jsme pro vás seskládali v příkladovém termínu 29.listopadu až 13.prosince. Berte vše jako inspiraci a ukázku toho, že cestovat skutečně jde levně. V odkazech směřuji na prodejce, avšak hotely i loď pohodlně zakoupíte až na místě.

Itinerář:

  • 29.11. (přílet 30.11.) let Praha - Bangkok za 12.090 Kč
  • 30.11. let Bangkok - Krabi za 590 THB / 400 Kč
  • 10.12. let Phuket - Bangkok za 690 THB / 470 Kč
  • 13.12. let Bangkok - Praha (v ceně první letenky)
  • 4.12. loď Krabi - Phi Phi za 250 Kč
  • 6.12. loď Phi Phi - Phuket za 250 Kč
Celkové náklady se pak vyšplhají na 16.610 Kč! Je nutno podotknout, že náklady na minimum jsem srážel pouze u letenek, hotely jsem se snažil vybírat v lokalitách u pláže a s lepší výbavou. Cenově se však budete stále pohybovat pod 20.000 Kč i kdybyste zvolili dobře hodnocené tří hvězdy. Na den pak počítejte ještě s cca 300 Kč, které budou zahrnovat dopravu, jídlo a pití.

Ve zkratce: po krátkém letu do Bangkoku jsme volil variantu přeletu dále na Krabi, kde využijeme zdarma shuttle mezi letišti od společnosti Air Asia (v Bangkoku jsou 2 letiště). Na Krabi vezmeme taxi a dojedeme na hotel - čekají nás 4 příjemné dny objevování, relaxování a prohřátého moře.

Poté chyťte taxi a dopravte se do přístavu na ideálně předem objednanou loď na Phi Phi (lístek koupíte v místních cestovkách). Na Phi Phi toho moc k vidění není, ale díky filmu Pláž se souostroví velmi proslavilo a tak patří do must-see seznamu. Na ostrov se jezdí i na jednodenní výlet, my zvolíme 2 noci a jeden celý den.

Následně se znovu přesuneme lodí a taxikem do hotelu na plážích Phuketu, kde si můžeme půjčit skútr a již ostřílení thajským životem se vydáme objevovat soukromé plážičky.

Posledních pár desítek hodin věnujeme prohlídce hlavního města Bangkoku a objevování historie v podobě desítek chrámů.

Celou dovolenou nás doprovází všudypřítomná vynikající gastronomie a pravé ovocné džusy.

Zapomněl jsem na něco? Snad jen, že vízum obdržíte zdarma po příletu. Očkování nepotřebujete, vystačíte si se žloutenkou a maximálně břišním tyfem.

Poznej destinace ještě před cestou

Nemusíte být mladí, zkušení nebo mít státnice z cizích jazyků. Najděte odvahu jít za svým snem s pomocí tipů od baťůžkářů, kteří už v zemi byli. Stačí kliknout na zemi v mapce.

69 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mix73

Zdravím všechny, právě jsem koupil letenky do BKK s QATAR AIRWAYS z Vídně za 15.200 (15-29.12.). Na přestupy v Doha 2-4hod, takže pohoda. Četl jsem recenze na FlyDubai a pod. a nakonec jsem se rozhodl pro kvalitu. Rozdíl cca 1.500 Kč myslím za to stojí

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele marti104

Ahoj, někdy od konce ledna 2017, nebo v únoru bychom chtěli poprvé vyrazit na vlastní pěst cca na 3 týdny do Thajska, či Kambodži, nebo Vietnamu (3 dospělý). Zatím nemáme jasno, nemáme žádný itinerář, pouze shromažďuji informace, čtu zkušenosti a cestopisy, aby jsme správně zvolili a užili si to. Jenže je toho tolik.....Poradíte mi prosím aspoň pro začátek jestli mám čekat s koupí letenek, nebo už se pídit teď....a můžete mi doporučit nějaké webové stránky, které pro mě budou užitečné pro plánování této cesty. Jsem úplná začátečnice a mám z toho trošku strach...a vím, že je to na mě:-(...děkuji za jakékoliv info, odkazy a rady.

Přidal se 19. 09. 2015
Napsal 211 příspěvků
Aktivní včera v 22:36
Zobrazit profil

Jak píšeš, je toho tolik... Sleduj ceny letenek, články, diskuze... to nakonec děláš. Jakmile narazíš na cenu, která ti bude vyhovovat, z letiště, které ti bude vyhovovat, do destinace, která ti bude vyhovovat, v době, která ti bude vyhovovat, kupuj a leť. Nečekej dobrou cenu týden před odletem. Až budeš mít něco konkrétnějšího a budeš potřebovat další informace, ptej se, v obecné rovině to bude vždy spíš teoretické.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele t.musilova

Ahojky, tak i my jsme se s přítelem na základě tohoto příspěvku rozhodli letět na vlastní pěst do Thajska, v období listopad/prosinec, ale nikdy jsme takhle sami neletěli, takže jsme absolutně nezkušení, tak i my se chceme zeptat. Našli jsme let z Prahy přes Šanghaj do Bangkoku a zpět s Eastern Airlines za cca 13 000,- Mohli by jste nám prosím poradit, jestli se vyplatí ještě počkat na levnější letenky nebo je vzít? Popř. zda-li je zpáteční přestup 2hod.40min. dostačující? Nejraději bychom nejprve strávili 3-5 dnů v Číně a až poté se přesunuli do Thajska. Existuje možnost jak dostupně tuto cestu zrealizovat? Máte někdo zkušenost? A jěště jedna otázka a to jsou regionální přelety v Thajsku.. Bangkok-Krabi-Phi Phi a pod.. Je lepší nakoupit až na místě nebo předem.. Momentálně jsme našli Bangkok-Krabi za 3200,-.. Předem moc díky za Vaše rady, nápady :))

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj Terko, 13 tis. je ok, ale bude zřejmě o pár stovek levněji. Vnitrostátní přelety mrkni na airasia.com, zde bys měla mít lety ve stokorunách.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele helenavolkova

ahoj, tak si nás nalákal tvým příspěvkem, že jsme se rozhodli s přítelem jet v listopadu do Thajska zhruba v tom termínu jak si to poskládal. Cestujeme poměrně hodně, ale více méně v rámci Evropy, takže mimo ni by to byla na vlastní pěst první zkušenost. Myslíš, že se toho máme bát nebo v podstatě není čeho? Ještě jsem se chtěla zeptat,jestli cena cca 13000 Kč za letenku je optimální nebo máme ještě počkat? Našla jsem letenku s přestupem v Dubaji, kde byl na cestě tam stop 16 h, takže bychom se mohli jít podívat i do města, ale na cestě zpátky je na přestup jenom 1h 50 min. Myslíš že je to ok, nebo raději volit delší přestupy? Moc Děkuju

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj Helčo, kdy jindy, než ne teď? První zkušenosti jsou ty nejcennější a u cestování to platí dvojnásob. Byl jsem mnohokrát v Asii i v Evropě, ale vždy se mi jako první vybaví má první cesta a jen díky ní si řeknu, kašlu na to - letím! :-) 13 tisíc vzhledem k tomu, že zřejmě máš let s Flydubai, nikoliv Emirates, za to nestojí. Počkej na nižší cenu nebo kvalitnější aerolinku :) ceny sledujeme.

Přidal se 09. 09. 2016
Napsal 21 příspěvků
Aktivní před 3 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele tomastalic80

Také letíme poprvé na vlastní pěst do takové dálky, na základě tohoto doporučení. Nakonec jsem už nevydržel čekat a koupil letenky z Berlína za 11.200 Kč s Qatar Airways. S Číňanama nebo UIA z Prahy se mi do toho moc nechtělo.

Přidal se 10. 10. 2013
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před 23 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele petrcb

Dave 13 tisíc vzhledem k tomu, že zřejmě máš let s Flydubai, nikoliv Emirates, za to nestojí. Počkej na nižší cenu nebo kvalitnější aerolinku ? ceny sledujeme. Dave co máš proti flydubai? Uvažoval jsem o tom samém.Při cestě tam prohlídka Dubaje.Jídlo by jsi měl dostat na letu PRG DUB tak i DUB PRG.+ za cca 300 si múžeš doplatit zavazadlo na 30kg. Emirates je fajn, ale mít dlouhou čakačku za 15+ se mi moc nechce.Pokud se nepletu, 30kg v ekonomické už třídě neplatí. Každý má nastaveny priority jinak např. pro mě u letů do BBK Letenka cca 13000 Musím se podřídit dovolené.Jsem flexibilní +- 5 dní.Nechci čekat na eror fare. To také nemusím odletět, a nebo ano , ale za vyšší cenu. odlet PRG po 10 hod -nejsem z Prahy a jet o den dřív se mi nechce.Přílet do 19 hod. Chci se ten samý den dostat domu. přílet do BKK do 18 hod, protože ihned odjíždíme z letiště do naší destinace Přílet po 20 hod znamená noc v BKK Odlet z jiného města ano,/musí být o hodně levnější/, je to otázka kolik to bude stát času + peněz za dopravu na let./záleží na odletových příletových časech Strávit 4 dni na cestě z a na letiště a ušetřim cca 1000 Kdo má spoustu času tak to může být řešení.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jolana.fleismanova

Poraďte mi jaké je to na Ko Lipe??

Přidal se 16. 06. 2015
Napsal 94 příspěvků
Aktivní před 16 dny
Zobrazit profil

Někdo píše, že komerční, přelidněné atd. ... ale já tam byl minulý listopad a je to prostě nádherný ostrov. Hlavně zadní pláž Sunset je prostě jako z katalogu ... určitě Lipe stojí za to ;)

Přidal se 01. 12. 2016
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 7 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Riva

a nebude tam na juhu trosku prsat v tomto obdobi?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele terx

Ahoj všem, razíme začátkem prosince - přílet Bangkok a ihned přesun mezi letišti a směr Phuket. Kde byste vyměnili peníze? Na ostrovech budou nejspíš kurzy šílené..takže měnili byste na letišti? popř. na kterém? a lepší eura nebo dolary? moc díky za rady :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Dominik Shaim

Kartou z bankomatu.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Dominik Shaim

a měmu samozřejmě THB.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele terx

kartou je to myslíš lepší než ve směnárně? je mi jasný že THB :) jen jestli je lepší mít na směnu radši eura nebo dolary..

Přidal se 19. 09. 2015
Napsal 211 příspěvků
Aktivní včera v 22:36
Zobrazit profil

eremi někde ve fóru píše: "V Bangkoku na letišti bude určitě přes deset bankomatů. Takže buď vybereš nebo si vezmeš pár dolarů/euro a vyměníš. Je tam pobočka SuperRich 1965 (dole u vlaků do centra) a ti mají nejlepší kurzy co jsem v Thajsku viděl, takže bych tam klidně vyměnil na celej pobyt." JakNaLetenky: "Výměna peněz – prakticky všechny letištní směnárny nabízejí vyšší kurz než směnárny v centru města, výhodnější kurz nabízejí dvě směnárny v nejnižším patře (hned u vstupu na Express link). Nejlepší měnou pro výměnu je USD nebo EUR. Není na škodu, obejít směnárny ve městě, porovnat si ceny a poté měnit."

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Ano, nejlepší kruzy SuperRich 1965 na Suvurnabhumi dole u vlaků, buď USD nebo EUR, větší bankovky = trochu lepší kurz. Výběr z bankomatů bez problémů, jen je třeba počítat s poplatkem 200 THB za výběr (kromě 3 bankomatů Citibank - jeden je v Central World u zastávky Siam).

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele terx

supr díky :)

Přidal se 24. 03. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Niki

Ahoj, rádi bychom do Thajska přes Vánoce. konkrétně v termínu od 16.12. do 8.1. Teď stojí letenky z Budapeště cca 13.500,- Myslíte, že je šance, že letenky budou levnější? nebo je lepší je koupit když máme termín pevně stanovený. Moc děkuji za odpověď a radu.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj Nikolo, na Vánoce stojí letenky 18 tisíc a více... Kupujte.

Přidal se 24. 03. 2016
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Niki

Moc díky! :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele rene.andrea

Ahoj obracim se na vas s prosbou o radu:tady uvadite itinerar na dva tydny do Thajska a to jako z CZ do Bankog a pak Krabi,Phuket atd...Ja bych ale potrebovala Bankog uplne vynechat.Z Cz do Phuket a pak pokracovat dale Krabi,Phi Phi atd..Prosim pomozte mi.Predem vam moc dekuji jste super profíci. Ps: poradte mi ty nej plaze(bílí písek a pruzracna voda)v Thajsku.Byla jsem uz na Phi,Phi.A pak kousek asi tak 20min max krasny ostruvek s ryb.vesnici ale nemohu si vzpomenout na nazev.?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj Andreo, letenky na Phuket očekávám s China Eastern okolo 11 tisíc, takže čekáme, až je nahrají do systému :)

Přidal se 28. 09. 2016
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 7 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele honzanen

Dave tak na ty letenbky se tesím,na rijen thajsko phuket s china eastern a nemá to chybu :-) budu čekovat taky...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele rene.andrea

A vedel by jste nam poradit : nejkrasnejsi plaze v Thajsku s bilim piskem a pruzracnou vodou jako je treba na Phi phi(Jeams Bond).??

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele miravac

Fajn akorát, že neumí počítat mě vyšlo 20.160,- Kč, učit se, učit se, učit se.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

A nebydlíš náhodou v hotelu ve dvou? :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele miravac

Tak si to sečti 12090+400+470+400+250+250+2000+1400+2200+700 = 20160 Kč

Přidal se 25. 07. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele marekg

1. Máš tam 2x 400 Kč. 2. Ubytování je počítáno za 2lůžkový pokoj, takže je v součtu počítána půlka.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Dominik Shaim

Dave: spousta lidí cestuje sama, takže pak ty ceny docela matou :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele david.kondelka

Pro ty, kteří nehledají jenom pláže a chtějí i trochu poznávat, mohu doporučit následující: 1) Po příletu do BKK ubytování na cca 2 noci - prohlídka města, výlet do Ayutthaya a do Kanchanaburi 2) Z BKK přejezd do Sukhothai (lze i letět, ale cena s BangkokAir bude vyšší), prohlídka Ancient City, relax (možnost půjčit si kolo, motorku a projet okolí) - doporučuji zůstat cca 1-2 dny 3) Ze Sukhothai do Chiang Mai busem (prohlídka města a okolí - v Chiang Mai je cca stejný počet chrámů jako v BKK) - dále je k vidění např. Doi Inthanon, chrám Doi Suthep, výlety do barmských vesnic (např. Karenové). Možno navštívit i např. Elephant Nature Park, kde se starají o slony 4) Přejezd busem (cca 200 THB) či taxi (cca 2500 THB), nebo přelet do Mae Hong Son, nebo Pai (případně lze Pai, Mae Hong Son a Chinag Mai objet v trojúhelníku). Je možno např. sjíždět řeku Pai, jet na výlet na thajsko-barmskou hranici, do čínské vesnice apod. Na sever Thajska doporučuji cca 10 dnů, ale lze to zvládnout i rychleji. 5) Přelet z Chiang Mai např. na Phuket, Krabi, Pattayu (letiště UTapao), Surat Thani s přejezdem lodí na Koh Samui \)přímý let s Bangkok Air bude dražší), příp. návrat do Bangkoku (z BKK je to k moři nejblíže do Pattaye, nebo Hua Hin / Cha Am - první letovisko je plné zábavy, ale i na Pattayi se dají najít klidná místa, Hua Hin či Cha AM jsou klidnější). Z Hua Hin je pěkný výlet např. na Pala-U, Sam Roi Yot a další.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele miravac

Jak nelépe z Bankogu na Ko Samui ? Díky za info

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele david.kondelka

Nejjednodušší je letět přímo z BKK na USM, ale bude to celkem drahé. Přímé spoje tam vypravují jen Bangkok Air a Thai Airways. S Air Asia si také můžeš zakoupit letenku až na Samui (ta bude o dost levnější než u výše dvou jmenovaných aerolinek), ale bude to kombinace letu ze starého letiště v Bangkoku (Don Mueang) do Surat Thani, transfer do přístavu a loď na Koh Samui (vše je v rámci letenky). Totéž nabízí Nok Air - u Air Asia i Nok Airu pozor na to, že jsou to lowcosty, takže pokud cestujete s odbaveným zavazadlem, tak si ho nezapomeňte připlatit, nebo u Nok Airu zvolit příslušný tarif.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele davincii

Ahoj, je také možnost jet z BKK nočním (nebo i denním) vlakem do Chumphonu a odtud trajektem na ostrovy. Komplexní jízdenka se koupí na vlakovém nádraží a je oproti letence nesrovnatelně levnější;)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 5 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Irena Syptakova

Eremi a Jaro, můžu Vás poprosit, dáte mi nějaké tipy na ostrovy, o kterých píšete, že stojí za to. Chceme tam jet teď v srpnu a jsme myslím si zkušení cestovatelé, schopni si půjčit auto nebo používat hromadnou dopravu :o). Děkuji Vám moc

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Ahoj. V období našeho léta jsou jenom 3 ostrovy, kde nejsou monzunové deště. Koh Tao, Koh Phangan / ostrov krásný, ale pozor, při odlivu proste voda zmizí hodně daleko/ a Koh Samui. Na tyhle tři ostrovy lze jezdit kdykoliv, po cely rok /jsou tady na rozdíl od zbytku Thajska jenom 2 roční období z důvodu jiného proudění minzunovych větrů/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Eremi, promiň, neuč mě poznávat Thajské ostrovy a pláže. Na Phi Phi jsem byl jednou ze zajmu a 2x z "povinnosti" pokaždé s jiným potomkem. Ale máš pravdu Phi Phi pláže jsou hezké. Bohužel jenom pro Tebe. Je dalších cca 50 pláži na jiných ostrovech, které bych Ti přál vidět.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Milý Jaro, koukám, že jsi znalec přes pláže v Thajsku. Možná by jsi mohl být schopen akceptovat, že jsou i jiné názory a pohledy a určitě třeba některé místa a pláže na Phi Phi nejsou hezké jen "bohužel pro mě". Jinak jsem ohromen, že máš ty hezké takhle spočítané, ale určitě jich bude víc než 50, mám takový dojem :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Máš pravdu Eremi. Pláži v Thajsku je více, ale ja projel jenom 50 ostrovů a bydlel jenom na 30ti z nich.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Eremi, já Thajsko miluji, jinam bych se tam rok co rok nevracel. Právě proto již vím posoudit co je nutné a co ne, co je hezké a kde jezdit je zbytečné. Mimochodem jsou tak i krásné ostrovy, kde se vyplatí jezdit o našich prázdninách. Ale Ty to jistě víš, kde v Thajsku o našich prázdninách nejsou monzunové deště.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Souhlas, mám to se vztahem k Thajsku stejně, zrovna zanedlouho odlítám. Já mám prostě názor, že všude se tam dají najít krásná místa a nesouhlasím s tím, jak je často zatracováno, že je to strašně turistická lokalita. Ono stačí nebýt líný a popojít, popojet kousek dál a člověk je v úplně jiném Thajsku.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil

Máme zarezervované a zaplacené letenky do Bangkoku a přiletíme tam v 9:30 ráno 30.listopadu. Máme si vzít letenky na Krabi hned v 11:45 nebo radši by sis dal fóra? Přece jen budeme 15 hodin v letadle a 4 na letišti v Helsinkách, tak si chci dát co nejmenší pobyt na letišti, ale abych to zas stihl. Řekni mi, prosím, jak bys to udělal ty. Lámu si hlavu :-D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Dvě hodiny Ti Kubo rozhodně nestačí. A odpolední letenky jsou často výrazně levnější. Poslechni, mam stejnou zkušenost jako Veronika.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Nezapomeň, že musíš přejíždět mezi letišti! Dej si klidně 6 hodin mezeru.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil

Děkuji moc!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Bohadlova

Pozor na prejezd mezi bangkokskymi letisti. Pri spatne konstalaci (zpozdeny let, fronta na vizum, batoh prijel jako posledni, autobus jede jednou za pul hodiny a trva to bez dopravni zacpy min hodinu) nam 4 hodiny temer nestacili. Z milosti nas na let na Krabi odbavili 15 min pred odletem

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Mimochodem Petře, o jakých 20hodinach v Helsinkách píšeš? Zbytečně zavádiš, jsou tam pouhé 4 hod.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele b4lr0n

Kliknu na prvni link v itinerari a vidim stranku plnou letenek s dobou letu 31:40.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Máš pravdu kamaráde. Holt cena za levnou dovolenou. Ale to skutečně jenom pro začátečníky. Díky za upozorněni.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Zkus jiný termín, přestup může být přes noc, nebo v pohodlí za 4 hodiny. Samozřejmě 4 hodinové varianty budou rychle vyprodány! :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Přeji hezky den. Neblázněte, kolikrát jste již onemocněli v Thajsku či v JV Asii břišním tyfem nebo žloutenkou? Ja byl v Thajsku jenom 12x a spravoval se zásadně " na ulici" a nikdy jsem se ani neposral...Phi Phi na koupání není vhodné, je to ostrov pro mladé pařmeny. Krabi a Phuket ma rozhodne více nádherných možnosti. Ale jeďte na jiné ostrovy, je jich tam spousta s bílým pískem a ne normálně čistou vodou. Malajsie nebo Thajsko? Rozhodne Thajsko.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Možná kdyby jsi vyrazil někam z Ton Sai, tak bys i na Phi Phi našel krásný a klidný pláže, ale chce to být ochoten buď něco ujít nebo být ubytován mimo. Stačí ale dojít na konec Long Beach a už tam jsou pěkné pláže a výrazně míň lidí.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele b4lr0n

Diky za tip. Jen tak ze zajimavosti... jak se zabavite tech 20h v Helsinkach? Skoda, ze kdyz clovek jede do tropu, tak musi stravit den ve Finsku, kde bude tou dobou nejspis poradna zima. To abych kufr zacpal zimnim oblecenim, ktere pak bude po zbytek dovolene akorat zavazet :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Vybereš si jiný termín, kde nebude 20 hodin v Helsinkách :) jde to i se 4.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele rejmontovadenisa

Já bych naopak už na PhiPhi znovu nejela, vyhlídka je to jediný pěkný, co stojí za zmínku. Jinak mě to tam dost zklamalo. Pokud neni člověk někde v resortu dál od centra, tak to stojí za starou belu - ve vodě odpadky, velký odliv a střevní a žaludeční potíže k tomu, takže Phuket, který následoval, jsme proleželi. Doporučuju Krabi a mimo tuto cestu Koh Tao.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jan.vacula

Ja bych radeji investoval do vakcinace zloutenky nez tyfus. Jinak souhlas s eremi,PhiPhi je asi NEJ co jsem z Thajska navstivil. Naopak bych zkratil pobyt na Phuketu.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Reagoval jsem na článek, samozřejmě nezbytností je jak žloutenka tak tyfus, pokud se člověk hodlá stravovat na ulici, což když někdo v JV Asii nedělá, tak dělá zásadní chybu :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Doteď jsem si vystačil v Thajsku, Malajsii i na Filipínách bez očkování. Jak píše Dave, není třeba, tohle není Indie nebo Subsaharská Afrika.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Jasně, stát se nic nemusí, ale taky může a zrovna břišní tyfus není vůbec sranda a upřímně, pokud toto má být určeno pro cestovatele - nováčky, tak bych jim očkování určitě spíše doporučoval než psát, že potřeba není.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Eremi, očkováni do Thajska opravdu nutné není. Pokud ovšem mladý cestovatel, začátečník nemíní strávit pobyt v hlubokém vnitrozemí, nebo na mrtvých ramenech thajských řek.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele t.mammoth

Nechci se zde s nikym hadat o ockovani, jen se podelim o svou zkusenost. V Thajsku jsem byl jiz sestkrat a procestovali jsme ho postupne cele. Vzdy jsme se stravovali na ulicich s mistnimi, podnikali jsme vylety do dzungle a nikdy jsme nemeli ani nejmensi zdravotni problem. Jak zde nekdo psal Thajsko neni Indie. Za me je jakekoliv ockovani zbytecne, ale pokud na tom trvate je to vase vec. Velmi podobny okruh jsme absolvovali letos v zime i s nasim dvouletym synem. Misto Krabi bych doporucil navstivit Railey Beech, ktere je hned vedle a je to uzasne misto s nadhernou prirodou bez aut, silnic a s vodou i za odlivu. Pokud navic lezete po skalach tak je to 'must visit place'.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Souhlas Michaeli

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Ano, každý ať dělá, jak myslí, já vím, co dokáže břišní tyfus a v JV Asii je možné se jím nakazit, stejně jako žloutenkou. Navíc si myslím, že z hlediska nákladů není očkování taková položka, zdraví má každý jen jedno a on si to člověk dost často uvědomí, až se něco stane, ale jak říkáte, je to každého věc. Já rozhodně za sebe každému očkovat se doporučuji.

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 17 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Dovolil bych si jen pár postřehů: - na samotné Krabi úplně stačí den, dva (pokud nepůjčíte auto nebo skůtr a nebudete jezdit na výlety do okolí - Tiger Cave Temple, Emerald Pool atd.) a radši bych zbylý čas strávil na Phi Phi, kde na koupání a relax je to jednoznačně lepší. - v ceně lístku na loď je i vyzvednutí v hotelu - břišní tyfus je, dle mého názoru, do Thajska nezbytnost

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele b.fogl

Do Thajska jezdím 20 let a nikdy jsem se nenechal očkovat. Žádná nemoc mě nepotkala.Jídlo na ulici je samozřejmostí. Ještě malá oprava ... Na cestu do Thajska není potřeba vízum , pokud nepřekročíte dobu pobytu 30 dní. V případě delšího pobytu je nutné při vstupu nahlásit , že máte vízum. Jinak si nevšimnou a dají vám do pasu razítko pouze na 30 dní. Při odletu budete mít velké problémy. Je to sice jejich problém , ale než se vše vysvětlí strávíte na imigračním 2 hodiny...v březnu mi málem ulétlo letadlo.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hirnakjaroslav

Souhlas Bohouši

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

Prázdninový Skiathos z Mnichova
-61 %

Jedem!

Madeira na týden z Prahy s 4* ubytováním
-45 %

Tam jsi vždycky chtěl!

Na road trip do Kalifornie z Berlína
-35 %

Tam jsi vždycky chtěl!

Další akce
Zavřít
Ikona pinu
Thajsko  

Krajina úsměvů i protikladů

Thajské království se nachází v jihovýchodní části Asie, jehož sousedy jsou ze severu Myanmar a Laos, z východu Kambodža a z jihu Malajsie.

Thajsko, to je svoboda, kterou má země přímo zakomponovanou ve svém názvu. Populárnější i dostupnější cíl dovolenkářů má rozhodně co nabídnout i nezávislým dobrodruhům a digitálním nomádům. Romantická svůdnost v kombinaci s jedinečným poznáním naservírovaná na orientálním podnose. Země mnohých možností, kde se moderní velkoměsta mísí s buddhistickou tradicí, aby tak vytvořila správný koktejl toho, co duše 21. století hledá.

Thajsko je zemí dýchající exotikou, kde pláže s bílým pískem střídají hory nebo čajovníkové plantáže. Ráj na zemi, kde starosti a problémy mizí ve vánku mořských vln nebo je přehluší pulzující džungle Bangkoku. A k tomu usměvavý národ, který svou otevřeností a pohostinností umocní sílu zažitého.

Průvodce pro Thajsko