Punta Cana

Druhá přímá linka z Prahy do Dominikány pro CK Fischer a Exim

2023-06-13T21:00:05+02:00

Dosud oficiálně nepředstavenou novinkou skupiny DER Touristik - cestovních kanceláří Fischer a Exim - je přímá charterová linka z Prahy na letiště v Punta Cana v Dominikánské republice. Létat se bude se španělskými aeroliniemi World2Flly. Cestovní kanceláře Fischer a Exim se tak pouští do přímé konkurence s již zavedenou linkou od CK Čedok, která do Dominikány bude létat třetím rokem s aeroliniemi LOT.

Plánované zahájení bude s příchodem zimního letového řádu. Inaugurační let proběhne ve středu 25. října 2023 s týdenní rotací. Časy letů jsou následující:

• PRG - PUJ 14:40 - 20:10
  • PUJ - PRG 22:10 - 12:30 +1

Doba letu tam je 10 hodin a 30 minut a zpět činí 9 hodin a 20 minut.

Lety lze najít již v rezervačním systému cestovních kanceláří. Cenu dovolené snadno porovnáte v našem srovnávači zájezdů do Punta Cana.

Dopravce World2Fly provozuje letouny Airbus A350 plně v ekonomické třídě s kapacitou 432 cestujících. V Praze se tak bude jednat o premiéru, neboť tento typ stroje na pravidelné lince zatím nelétá.

Pro srovnání CK Čedok nabízí pouze 292 míst na každém letu, který operují aerolinie LOT s Boeingem 787 Dreamliner.

Vzhledem k takto velké kapacitě se dá očekávat, že letošní dovolená v Dominikánské republice bude minimálně v last minute termínech za hubičku.