Práce na obsahu

Získej dream job a pojď s námi pracovat na obsahu

1 komentář
2023-03-20T12:00:48+01:00

Již 11 let tvoříme cestovatelský obsah. Začalo to tipy na akční letenky. Dnes je naším denním chlebem převážně tvorba praktických průvodců, které cestovatelům poskytují nezbytné informace při plánování dovolené.

V hlavě i na papíře máme ale mnohem víc nápadů, jak být cestovatelské komunitě nápomocní. Jednoduše na to ale už nestačíme a proto jsme se rozhodli rozšířit náš tým.

Aktualizace 20. března: sešlo se nám za velmi krátkou dobu plno skvělých zájemců. Aktuálně jsme nuceni pozastavit příjem nových žádostí a budeme vyhodnocovat současné uchazeče.

Jsme

Jsme parta 4 lidí, kteří se v pracovní činnosti dělí na polovinu. David (já) a Kryštof se soustředí na obsah, Honza s Tomášem pak programují nové funkce webu.

Web Cestujlevne.com je jedničkou v oboru a denně na náš web zavítá okolo 30 000 cestovatelů. Naší vizí je lidem pomáhat cestovat. Ať už skrze akční letenky nebo průvodce.

Příjmy nám plynou ze zprostředkování prodeje služeb - letenek, hotelů, zájezdů,.. Říká se tomu affiliate marketing.

Hledáme

Primárně hledáme člověka s duší cestovatele, který nám bude pomáhat s tvorbou a psaním cestovatelského obsahu.

Nesmí ti dělat problém psát, hodně psát. Tvým výstupem budou bohaté texty i na monotónní a opakující se témata jako je počasí v nejrůznějších městech Evropy. Texty musí být podložené zdroji. Takže hledání na internetu je pro tebe hračka i v cizím jazyce.

Netvoříme blog, tvoříme seriózní cestovatelský obsah, na který se můžeš spolehnout a odpoví ti prakticky a přehledně na nejdůležitější otázky. Cit pro detail musí být vidět v každém odstavci.

Samozřejmě víme o možnostech generování textu skrze umělou inteligenci. Tvé texty budou vyčnívat v balastu webů tvořených AI.

Jsi také aktivní na sociálních sítích. Z psaní občas šibe, proto je dobré proložit pracovní náplň i aktivitami s šířením obsahu mezi cestovatele.

Zcela jistě ti nedělá problém si najít levnou letenku minimálně po Evropě. Proto se můžeš stát i lovcem akčních letenek

Ve zkratce hledáme tvůrce obsahu, který bude:

• psát průvodce z různých měst, ostrovů, regionů i států
  • aktualizovat stávající průvodce
  • stahovat, popisovat a nahrávat fotografie
  • psát zajímavosti či praktické rady ohledně běžného cestování na blog
  • upozorňovat na akční letenky

Zajímá tě, co za to?

Nabízíme

Nabízíme ti dream job, který se sluší a patří pořádnému cestovateli.

Cestování bude tvá práce. Pracuj kdy chceš a odkud chceš. Nezapomeň ale, že taková dávka flexibility vyžaduje ještě větší dávku zodpovědnosti a samostatnosti.

Než se ale všemu přiučíš a osvojíš, je potřeba se minimálně pár týdnů vídat. K tomu nám poslouží zázemí na letišti Václava Havla v Praze, odkud můžeme pracovat společně i nadále.

Ukážeme, vysvětlíme a naučíme tě praktikovat SEO a affiliate marketing. Budeš tvořit obsah, který si lidé budou reálně číst a využívat jej.

Finanční odměna bude přímo úměrná dodané práci a schopnostem. Po zapracování by neměl být problém dosáhnout na 40-50 tisíc korun.

Ve zkratce ti můžeme nabídnout:

• práci odkudkoliv a kdykoliv
  • osvojení si funkčních praktik pro SEO a affiliate marketing
  • finanční odměnu dle vykonané práce

Co naopak budeme požadovat od tebe?

Požadujeme

Nezbytnou dovedností nového člena týmu bude perfektní znalost češtiny s bohatou slovní zásobou a porozumění kontextu.

Už máš něco napsáno, takže víš, co to je strukturování textu, kde hledat podklady např. k městské dopravě, k místům co vidět nebo k počasí a tušíš, že čitelný odstavec nemá 10 řádků.

Určitě už máš na kontě několik cest do zahraničí a víš, že do letadla se nastupuje levými dveřmi.

– – – Na základě zpětných vazeb upravujeme požadavky na množství dodané práce. Hledáme buďto člověka, co s námi bude na full-time nebo menší skupinku tvůrců, kteří nám dohromady dají o trošku víc, než jeden full-time.

Očekáváme výstupy v časové náročnosti alespoň 60 hodin měsíčně, což odpovídá 3 až 4 průvodcům a zároveň hledáme dlouhodobou spolupráci.

Tak co. Jdeš do toho s námi?

Chci se přidat

Perfektní! Ještě než nám pošleš e-mail na (aktuálně nové žádosti o práci nepřijímáme) s předmětem ve znění: Práce v CL, tak si otevři Word nebo jiný textový editor a sepiš alespoň 1 téma:

• 3 místa, co vidět na Ibize
  • Doprava na Ibize
  • 3 místa, co vidět v Istanbulu
  • Doprava v Istanbulu

Bude to křest ohněm. Logicky si otevři i naše průvodce a mrkni, jak by tvůj výstup měl vypadat. Jelikož ale máme na webu dost starého neaktualizovaného obsahu, podívej se třeba na Bangkok, Soul nebo Antigua a Barbuda.

U míst nezapomeň napsat, pokud je to vhodné:

• co je to za místo - proč ho mám navštívit, historická památka, super pláž,..
  • jak se sem dostanu
  • otevírací doba, vstupné, oficiální web
  • kapitolu s ubytováním v okolí
  • další praktické informace

U dopravy už musíš chápat, čím se tu člověk bude nejčastěji dopravovat a tomu věnovat prioritu.

• úvodník, kde shrneš v odstavci celkový stav dopravy - co tu funguje, čím budu nejčastěji jezdit
  • popisujeme vše: metro, tramvaj, autobus, půjčení auta, přívozy,...
  • k tomu vypiš kolik stojí jízdné, jak jízdenky označit/použít, jestli jsou spoje časté, jak se orientovat,... vše podlož odkazy na dopravní podnik
  • pokud má město MHD, tak jízdenky obvykle mají vlastní kapitolu

Chápeme, že nemusíš tušit, jak na to. Proto ti ještě přidáme tip na workflow, abys u toho nestrávil/a celý den:

1. Otevři si naše průvodce, abys měl/a vizuální představu o výsledné podobě.
  2. Podívej se, co ti Google nabídne na podobnou tématiku. Např. Pláž Calla Millor a mrkni, o čem kdo píše tak, že si rozklikneš všech prvních 10 výsledků. Většinou je postupně zavřeš, jelikož o tom nikdo nic nepíše, takže vyhledáš dotaz ještě jednou, ale v angličtině Beach Calla Millor. Už máš dostatečnou představu, co vše se dá k tomu napsat.
  3. Klidně se zeptej AI, jestli ti poradí s kapitolami.
  4. Nezapomeň pracovat i s oficiálním webem, pokud existuje.
  5. Podívej se na Mapy. Ať už na klasické nebo na Street View. Hodně ti to pomůže, pokud jsi místo nenavštívil/a.
  6. Piš.
  7. Dej si pauzu a pak si vše přečti a upravuj.
  8. Nezapomeň formátovat. Jde nám o nadpisy, odrážky, odkazy, důležité informace,...

A to je asi tak vše. Nezapomeň nám poslat i něco o sobě, proč tě to láká, co máš za sebou, atd.

Budeme se těšit! První vlnu přihlášek bereme do 31. března!