4 Ukrajiny v 1 cestopisu

Kyjev - Jalta - Alušta - Sevastopol - Oděsa - Kyjev

Cestopis z roku 2017 napsal Batuzkar

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar
Cestopis byl naposledy aktualizován 2020-09-22T21:07:32+02:00

Batuzkar procestoval 38 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 24 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

padrino11
před 2 lety

Ukrajinu mám rád a v cestopise jsou zajímavé postřehy. Také mi to přijde stylem vyprávění a podle fotek jako dvě buzny na cestách. Namyslím to nijak zle a hlavně se není za co stydět.

Batuzkar

Tak jistě by to byl zajímavý marketingový tah, jak ozvláštnit cestopis. Už tu máme trabanty na cestách, Tatru na cestách, obytné dodávky na cestách, různé hetero páry na cestách, tak proč ne 2 buzny na cestách:-) Jen to personální obsazení bude muset být jiné. V jiném cestopise ze stejného roku popisuji cestu s přítelkyní a od té doby se mých preferencích nic nezměnilo a předpokládám ani do budoucna nic měnit nebude. Jinak s vaším vztahem k Ukrajině se ztotožňuji, zde se shodneme.

Jen pro pořádek: padrino = Naděžda. 😄

Jen technická: žetony na kyjevské metro už nejsou a jízdné se dá i platit kartou přímo v turniketu.

před 2 lety

To je škoda, mě se právě ty žetony líbily:-)

Teď jste mě rozesmála:-) Kamarád není můj partner, ale spolužák ze střední školy, se kterým jsem se tehdy učil rusky a proto rádi jezdíme směrem na východ. A ani jeden nejsme na kluky, takže nepotřebujeme ani tolerantní společnost:-) Poslední dobou jezdím spíše sám, protože on už má rodinu a nemá tolik času.

Ibiza mě vůbec neláká a o kluby mi nejde, ale Oděsa mě v tomto však svou úrovní překvapila, proto jsem je zmínil.

Ale jinak díky za přečtení:)

Sue Ellen Ewing
před 2 lety

Mně to vysvětlovat nemusíte, já mám pochopení a jsem tolerantní. Sluší vám to spolu.

Batuzkar

Spíš začínám mít dojem, že vám to ani vysvětlit nepůjde. Ale tak budiž, myslete si co uznáte za vhodné.

před 2 lety

Tady někdo nepochopil, že tu soudružka Leninová jen trollí, aby jakože byla legrace. 😉

Batuzkar

Hmm, tento druh zábavy bych čekal na facebooku, ne tady. Přece jen tady počítám s vyšší úrovní diskuze.

před 2 lety

Tak to jsi se přepočítal, i zde, nejenom na FB, se jede trolling a multiúčty.

Ale většina lidí si na nejmenované multiúčty jedné osoby zde na foru zvykla, tedy bud to překousneš, nebo ne.

Za mě je Naděžda 11 i Marta s Padrinem cajk... :D

Sue Ellen Ewing
před 2 lety

Je to pěkně napsáno, ale proč pořád jen Ukrajina?

Výrazně s partnerem občas také jinam. Třeba taková Ibiza není špatná. Je tam spousta klubů a tolerantní společnost. Nebo třeba San Francisco...