3. Ukrajina

Cestopis z výpravy „Čtyři cesty Ukrajinou“ z roku 2017 napsal Batuzkar

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar

22. 09. 2020, poslední aktualizace 2020-09-22T22:07:32+02:00

Batuzkar žije v České republice a procestoval 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 19 cestopisů . Má své stránky https://youtube.com/channel/UCpwTRa5HH_gv_xkLKx6K6EQ.

padrino11

Ukrajinu mám rád a v cestopise jsou zajímavé postřehy. Také mi to přijde stylem vyprávění a podle fotek jako dvě buzny na cestách. Namyslím to nijak zle a hlavně se není za co stydět.

Batuzkar

Tak jistě by to byl zajímavý marketingový tah, jak ozvláštnit cestopis. Už tu máme trabanty na cestách, Tatru na cestách, obytné dodávky na cestách, různé hetero páry na cestách, tak proč ne 2 buzny na cestách:-) Jen to personální obsazení bude muset být jiné. V jiném cestopise ze stejného roku popisuji cestu s přítelkyní a od té doby se mých preferencích nic nezměnilo a předpokládám ani do budoucna nic měnit nebude. Jinak s vaším vztahem k Ukrajině se ztotožňuji, zde se shodneme.

Jen pro pořádek: padrino = Naděžda. 😄

Jen technická: žetony na kyjevské metro už nejsou a jízdné se dá i platit kartou přímo v turniketu.

Batuzkar

To je škoda, mě se právě ty žetony líbily:-)

Teď jste mě rozesmála:-) Kamarád není můj partner, ale spolužák ze střední školy, se kterým jsem se tehdy učil rusky a proto rádi jezdíme směrem na východ. A ani jeden nejsme na kluky, takže nepotřebujeme ani tolerantní společnost:-) Poslední dobou jezdím spíše sám, protože on už má rodinu a nemá tolik času.

Ibiza mě vůbec neláká a o kluby mi nejde, ale Oděsa mě v tomto však svou úrovní překvapila, proto jsem je zmínil.

Ale jinak díky za přečtení:)

Sue Ellen Ewing

Mně to vysvětlovat nemusíte, já mám pochopení a jsem tolerantní. Sluší vám to spolu.

Batuzkar

Spíš začínám mít dojem, že vám to ani vysvětlit nepůjde. Ale tak budiž, myslete si co uznáte za vhodné.

Tady někdo nepochopil, že tu soudružka Leninová jen trollí, aby jakože byla legrace. 😉

Batuzkar

Hmm, tento druh zábavy bych čekal na facebooku, ne tady. Přece jen tady počítám s vyšší úrovní diskuze.

Tak to jsi se přepočítal, i zde, nejenom na FB, se jede trolling a multiúčty.

Ale většina lidí si na nejmenované multiúčty jedné osoby zde na foru zvykla, tedy bud to překousneš, nebo ne.

Za mě je Naděžda 11 i Marta s Padrinem cajk... :D

Sue Ellen Ewing

Je to pěkně napsáno, ale proč pořád jen Ukrajina?

Výrazně s partnerem občas také jinam. Třeba taková Ibiza není špatná. Je tam spousta klubů a tolerantní společnost. Nebo třeba San Francisco...

Další cestopisy, které napsal Batuzkar

🙏 Praktické
Jordánsko
Batuzkar 2022-04-27T22:21:13+02:00 13 komentářů
Jordánsko 2022

Existuje na světě krásnější místo, než Wadi Rum? Zatím jsem ho nenašel a nevěřím, že se to někdy stane. Vy, kteří jste nikdy neměli to štěstí se tam podívat, pojďte se přesvědčit.... Nedá se říct, že bych chtěl někomu doporučit, aby pojmul návštěvu Jordánska takto rychle, jako tentokrát já. Já jsem v Jordánsku ale už jednou byl a tentokrát to pro mě byla spíše tranzitní země.…

Saúdská Arábie
Batuzkar 2022-04-01T20:10:32+02:00 27 komentářů
Saúdská Arábie 2022

První cestopis o Saúdské Arábii na Cestujlevně je na světě. Když hledám užitečné informace o nějaké zemi, většinou je najdu ve zdejších cestopisech a na místo jedu už poměrně připraven, ale Arábie…

Ukrajina v míru i válce
Batuzkar 2022-03-20T18:07:31+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Těžko se hledají slova pro události posledních dní na celém ukrajinském území a napsáno a řečeno toho bylo mnoho a jistě ještě bude. Ukrajina byla oblíbenou destinací i pro cestovatele a jistě řada z…

Albánie. Vhled do hlubin modrého oka a další zajímavosti.
Batuzkar 2022-02-26T21:45:11+01:00 0 komentářů
Albánie 2022

Původní plán na tento únorový víkend byl ukrajinský Lvov, ale náhoda tomu chtěla, že jsem nakonec vyrazil do Albánie. Musím se přiznat, že jsem toho o této zemi zase tolik nevěděl. Snad jen kromě…