3. Ukrajina

Cestopis z výpravy „Čtyři cesty Ukrajinou“ z roku 2017 napsal Jaroslav Malec

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Malec

22. 09. 2020, poslední aktualizace 2020-09-22T21:07:32+02:00

Jaroslav Malec žije v České republice a procestoval 30 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 4 cestopisy .

padrino11

Ukrajinu mám rád a v cestopise jsou zajímavé postřehy. Také mi to přijde stylem vyprávění a podle fotek jako dvě buzny na cestách. Namyslím to nijak zle a hlavně se není za co stydět.

Jaroslav Malec

Tak jistě by to byl zajímavý marketingový tah, jak ozvláštnit cestopis. Už tu máme trabanty na cestách, Tatru na cestách, obytné dodávky na cestách, různé hetero páry na cestách, tak proč ne 2 buzny na cestách:-) Jen to personální obsazení bude muset být jiné. V jiném cestopise ze stejného roku popisuji cestu s přítelkyní a od té doby se mých preferencích nic nezměnilo a předpokládám ani do budoucna nic měnit nebude. Jinak s vaším vztahem k Ukrajině se ztotožňuji, zde se shodneme.

Jen pro pořádek: padrino = Naděžda. 😄

Jen technická: žetony na kyjevské metro už nejsou a jízdné se dá i platit kartou přímo v turniketu.

Jaroslav Malec

To je škoda, mě se právě ty žetony líbily:-)

Teď jste mě rozesmála:-) Kamarád není můj partner, ale spolužák ze střední školy, se kterým jsem se tehdy učil rusky a proto rádi jezdíme směrem na východ. A ani jeden nejsme na kluky, takže nepotřebujeme ani tolerantní společnost:-) Poslední dobou jezdím spíše sám, protože on už má rodinu a nemá tolik času.

Ibiza mě vůbec neláká a o kluby mi nejde, ale Oděsa mě v tomto však svou úrovní překvapila, proto jsem je zmínil.

Ale jinak díky za přečtení:)

před měs

Mně to vysvětlovat nemusíte, já mám pochopení a jsem tolerantní. Sluší vám to spolu.

Jaroslav Malec

Spíš začínám mít dojem, že vám to ani vysvětlit nepůjde. Ale tak budiž, myslete si co uznáte za vhodné.

před měs

Tady někdo nepochopil, že tu soudružka Leninová jen trollí, aby jakože byla legrace. 😉

Jaroslav Malec

Hmm, tento druh zábavy bych čekal na facebooku, ne tady. Přece jen tady počítám s vyšší úrovní diskuze.

před měs

Tak to jsi se přepočítal, i zde, nejenom na FB, se jede trolling a multiúčty.

Ale většina lidí si na nejmenované multiúčty jedné osoby zde na foru zvykla, tedy bud to překousneš, nebo ne.

Za mě je Naděžda 11 i Marta s Padrinem cajk... :D

Je to pěkně napsáno, ale proč pořád jen Ukrajina?

Výrazně s partnerem občas také jinam. Třeba taková Ibiza není špatná. Je tam spousta klubů a tolerantní společnost. Nebo třeba San Francisco...

před měs

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 4 komentáře
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 62 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…