Cestopisy z Evropy

Příběhy z výprav z Evropy napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Evropy

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 4 komentáře
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 54 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…

Mallorca - útěk z covidové reality
Avatar uživatele Áčko
Áčko 2020-10-23T12:14:13+02:00 4 komentáře
Španělsko 2020

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.. Mallorca - útěk z covidové reality - inspirace na 4denní tripNaše ministerstvo zdravotnictví se jednoho říjnového dne rozhodlo, že vyjme Kanárské a Baleárské ostrovy z červeného seznamu. Jelikož…

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 13 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…

Kúpanie na Peloponéze
cizy 2020-10-16T12:28:50+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

Oddychový kúpací road trip na predĺžený víkend po najväčšom gréckom polostrove.. : Keď som v novembri 2019 kupoval letenky do Grécka na predĺžený víkend, bral som to ako hotovú vec. V poslednej dobe si však človek už nemôže byť istý ničím. V tomto prípade sa však kolesá osudu…

Grossglockner , SellaRonda, Passo dello Stelvio
Jaromír Volavý 2020-10-14T23:15:17+02:00 3 komentáře
Evropa 2020

Vyšlápnout si na kole tyto tři destinace v průběhu jednoho týdne je velkou výzvou pro čerstvé důchodce. Pomalu člověk zraje do věku, kdy již nemá možnost volby. Když neudělá velké věci hned, tak už je neudělá nikdy.Myšlenka této brutální cyklistické vyjížďky do alpských kopců mě napadla ve vlaku…

Tenerife v době šílené - díl 1.
Tesna 2020-10-14T15:20:14+02:00 4 komentáře
Španělsko 2020

Cestopis z naší poslední návštěvy tohoto pestrého ostrova, která se s ohledem na současnou situaci výrazně lišila od návštěv minulých.. Jak to všechno začalo ...Kanárský ostrov Tenerife je pro nás srdeční záležitostí. Především proto, že po dlouhých letech, kdy jsme trávili naše dovolené především v zimě ve francouzských Alpách, jsme…

TENERIFE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-14T08:36:47+02:00 93 komentářů
Španělsko 2020

Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu,skoro deštný prales na severu,neuvěřitelný Atlantik kolem. Nádherné pláže,úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora,na kterou jsem se vydrápala... Ostrov tisíce kontrastů. Vyprahlá pustina na jihu, skoro deštný prales na severu, neuvěřitelný Atlantik všude kolem. Nádherné pláže, úžasné parky. Navždy už ale moje nejvyšší hora, na kterou jsem se…

Dva týždne okolo Poľska
cizy 2020-10-08T13:44:45+02:00 2 komentáře
Polsko 2020

Road trip krajinou našich severných susedov od jej západných hraníc s Nemeckom popri Baltiku cez Mazury až k Bielovežskému pralesu pri hraniciach s Bieloruskom. . O tom ako Korona, resp. SARS-Cov-2 – keď už mám byť exaktný – narušila, zničila alebo zrušila cestovateľské plány komukoľvek je úplne zbytočné diskutovať, tak tu nebudem nariekať. Pokým pri…

Catania aneb víkend po italsku
Tesna 2020-10-05T18:08:47+02:00 4 komentáře
Itálie 2019

Krátký listopadový víkendový výlet na Sicílii za památkami a kulinářskými zážitky.. Letadlo nebo vlak?Bude to zhruba rok, co jsem zde na foru zachytil tip na levné letenky z Katovic do Catanie v kombinaci Wizz tam, Ryan zpátky. Sice většinou na podzim jezdíme na víkend do Prahy, ale…