3. Andorra

Cestopis z roku 2013 napsal Jakub Vonšovský

Zážitky pro tebe sepsal Jakub Vonšovský

13. 02. 2021, poslední aktualizace 2021-02-13T14:16:35+01:00

Jakub Vonšovský a procestoval 58 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 11 cestopisů . Má své stránky http://jakubvonsovsky.net.

Avatar uživatele Tonda 2
Tonda 2

Díky za cestopis. Hezky napsáno. Andorru jsem navštívil v létě, letěl jsem do Toulouse a pak autem, krásné treky a příroda, velmi hezká je i túra na nejvyšší horu Coma Pedrosa, kterou určitě dopuručuji.

Kateřina Ostrá

Takže jak jsem predeslala u svého cestopisu - Andorru jsem posnídala ve vlaku. Zážitek to musel být obrovský (kontrola kalhot pobavila), ale právě na podobné jobovky s odstupem času člověk vzpomíná nejvíc a nejradši.

Díky za inspiraci, určitě se tam ráda taky podívám...

...jak do Andorry, tak do Karviné 😁

Jakub Vonšovský

Rozloha Andorry je 470 km^2. To musela být dlouhá snídaně. A taky dobrý zážitek.

Jako storka, kterou rád vyprávím, ale dnes už mi při vzpomínce stojí vlasy na hlavě. Své děti bych od podobných vylomenin odrazoval. "Není žádná Andorra. A už vůbec ne andorský horský závod."

Jinak dospělým (a vyspělým) můžu Andorru doporučit. Nádherné místo. Nádherní lidé. Ale Karviná? To už vyjde nastejno Turkmenistán. Dálný východ jako dálný východ.

Martin Vícha

:-D ad., Karviná... taky si říkám, že Katce už otrnulo z toho, jak vystoupila v Ostravě na hlaváku a před ním ji čekal Bronx.. tedy Ostrava Přívoz.

mirjur

Andorra, tam chci! Dík za připomenutí.

Jakub Vonšovský

Jo Andorru fakt vřele doporučuju. Ti místní jsou fakt zlata, když nedělají v elektru.

Další cestopisy, které napsal Jakub Vonšovský

Tanzánie corona ride
Jakub Vonšovský 2021-01-04T06:47:07+01:00 4 komentáře
Tanzanie 2020

Ani vražedná pandemie mě nezastaví. Potřeboval jsem někam vypadnout. Do tepla. Kde mají restaurace a kavárny. Jako ajťák můžu přece pracovat odkudkoliv. Raději home office u moře, než v šerém a plesnivém království českém. Na světě je…

Japonsko - ze severu na jih
Jakub Vonšovský 2020-06-30T09:15:20+02:00 58 komentářů
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 2/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Zmrzačení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce…

Japonsko - z jihu na sever
Jakub Vonšovský 2020-06-21T12:52:17+02:00 3 komentáře
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 1/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Mučení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce a…

Na skok do Číny
Jakub Vonšovský 2020-06-17T15:29:27+02:00 24 komentářů
Čína 2018

Bleskově v Říši středu. Pandy. Velká čínská zeď. Zákázané město. Kung-fu. Komunismus. A kapitalismus. Sociální kreditový systém. Bití Ujgurů. Smog. Cenzura. A držáky na mobily za dolar. Čína je všechno. Vlastní svět v…