3. Andorra

Cestopis z roku 2013 napsal Jakub Vonšovský

Zážitky pro tebe sepsal Jakub Vonšovský

13. 02. 2021, poslední aktualizace 2021-02-13T14:16:35+01:00

Jakub Vonšovský a procestoval 55 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 11 cestopisů . Má své stránky http://jakubvonsovsky.net.

Avatar uživatele Tonda 2
Tonda 2

Díky za cestopis. Hezky napsáno. Andorru jsem navštívil v létě, letěl jsem do Toulouse a pak autem, krásné treky a příroda, velmi hezká je i túra na nejvyšší horu Coma Pedrosa, kterou určitě dopuručuji.

Kateřina Ostrá

Takže jak jsem predeslala u svého cestopisu - Andorru jsem posnídala ve vlaku. Zážitek to musel být obrovský (kontrola kalhot pobavila), ale právě na podobné jobovky s odstupem času člověk vzpomíná nejvíc a nejradši.

Díky za inspiraci, určitě se tam ráda taky podívám...

...jak do Andorry, tak do Karviné 😁

Jakub Vonšovský

Rozloha Andorry je 470 km^2. To musela být dlouhá snídaně. A taky dobrý zážitek.

Jako storka, kterou rád vyprávím, ale dnes už mi při vzpomínce stojí vlasy na hlavě. Své děti bych od podobných vylomenin odrazoval. "Není žádná Andorra. A už vůbec ne andorský horský závod."

Jinak dospělým (a vyspělým) můžu Andorru doporučit. Nádherné místo. Nádherní lidé. Ale Karviná? To už vyjde nastejno Turkmenistán. Dálný východ jako dálný východ.

před měs
Martin Vícha

:-D ad., Karviná... taky si říkám, že Katce už otrnulo z toho, jak vystoupila v Ostravě na hlaváku a před ním ji čekal Bronx.. tedy Ostrava Přívoz.

mirjur

Andorra, tam chci! Dík za připomenutí.

Jakub Vonšovský

Jo Andorru fakt vřele doporučuju. Ti místní jsou fakt zlata, když nedělají v elektru.

Další cestopisy, které napsal Jakub Vonšovský

Tanzánie corona ride
Jakub Vonšovský 2021-01-04T06:47:07+01:00 4 komentáře
Tanzanie 2020

Ani vražedná pandemie mě nezastaví. Potřeboval jsem někam vypadnout. Do tepla. Kde mají restaurace a kavárny. Jako ajťák můžu přece pracovat odkudkoliv. Raději home office u moře, než v šerém a plesnivém království českém. Na světě je…

Japonsko - ze severu na jih
Jakub Vonšovský 2020-06-30T09:15:20+02:00 31 komentářů
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 2/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Zmrzačení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce…

Japonsko - z jihu na sever
Jakub Vonšovský 2020-06-21T12:52:17+02:00 3 komentáře
Japonsko 2018

Nejlepší výlet života - 1/2. 3 týdny. Tisíce fotek. Tisíce kilometrů. Nejlepší zážitky. Horké prameny ve sněhu. Rozsypaný čaj. Mučení seizou. Horské opice. Zvláštní lidé a zvyky. Tradice a moderno. Prostě Japonsko.Kvůli délce a…

Na skok do Číny
Jakub Vonšovský 2020-06-17T15:29:27+02:00 24 komentářů
Čína 2018

Bleskově v Říši středu. Pandy. Velká čínská zeď. Zákázané město. Kung-fu. Komunismus. A kapitalismus. Sociální kreditový systém. Bití Ujgurů. Smog. Cenzura. A držáky na mobily za dolar. Čína je všechno. Vlastní svět v…