3. Island
  4. Autem po Islandu

Autem po Islandu

S čím počítat, pokud se rozhodnete projet Island na vlastní pěst. A pár tipů k tomu.
Cestopis z roku 2018 napsala Terez N

Zážitky pro tebe sepsala Terez N

22. 06. 2020, poslední aktualizace 2020-08-26T20:30:29+02:00

Terez N žije v České republice a procestovala 24 zemí světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne je už 4 měsíce, napsala pro tebe 3 cestopisy .

Milka
  • (upraveno 2020-06-23T18:24:35+02:00)

Na Islandu zatraceně záleží na tom, kam chce člověk jet a co chce vidět. Jezdit Já bych do auta z půjčovny typu Avis vůbec nešla. Měli jsme Mitsubishi Pajero přes carrenters.is od soukromého majitele, ten nás vyzvedl na letišti po příletu, papíry jsme vyplnili jako v normální půjčovně, v autě se dalo spát, měli jsme tam i kempingové vybavení a rezervní pneu a k tomu pojistku, která se nevztahovala jen na 3 věci - utopení auta v brodu (to by pojistil jen blázen :-)), vyvrácené dveře větrem a poškození laku pískem hnaným větrem. Díky velikosti auta jsme mohli projet i vnitrozemí a to bylo právě to, co nás na Islandu uchvátilo nejvíc, skoro jsme tam nepotkali živou duši, ranger nás dokonce poslal na torleidi, neskutečný zážitek...

Terez N

Island je super v tom, že toho nabízí opravdu hodně. S tím autem je to podle každého preferencí. Já jsem zvyklá jet hodně lowcost v rovině pohodlí, spaní venku nebo pod plachtou mi nedělá problém. I když s ohledem na počasí na Islandu, jsme s sebou vytáhli stan :) Spát ve dvou se dá opravdu i v té corse. Jen to chce praxi.

Btw. kdo by si chtěl půjčit na spaní něco pohodlnějšího a vybaveného, ale aby to zas nebylo velké, tak dost lidí jezdilo s auty od https://www.kukucampers.is/ a vypadali celkem spokojeně.

Avatar uživatele Martin
Martin 2020-10-23T15:18:42+02:00 0 komentářů

. Tady začni psát svůj cestopis...

Mallorca - útěk z covidové reality
Avatar uživatele Áčko
Áčko 2020-10-23T12:14:13+02:00 2 komentáře
Španělsko 2020

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.. Mallorca - útěk z covidové reality - inspirace na 4denní tripNaše ministerstvo zdravotnictví se jednoho říjnového dne rozhodlo, že vyjme Kanárské a Baleárské ostrovy z červeného seznamu. Jelikož…

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 6 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…