Autem po Islandu

S čím počítat, pokud se rozhodnete projet Island na vlastní pěst. A pár tipů k tomu.

čtení na 8 minut
hodnoceno 12 x

Cestopis z roku 2018 napsala Terez N

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Terez N
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-10-13T16:28:47+02:00

Terez N procestovala 24 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Severní Ameriku. Na Cestujlevne.com se přidala před 2 lety a napsala pro tebe 4 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Martin

Veľmi pekne napísané

Milka
před 2 lety

Na Islandu zatraceně záleží na tom, kam chce člověk jet a co chce vidět. Jezdit Já bych do auta z půjčovny typu Avis vůbec nešla. Měli jsme Mitsubishi Pajero přes carrenters.is od soukromého majitele, ten nás vyzvedl na letišti po příletu, papíry jsme vyplnili jako v normální půjčovně, v autě se dalo spát, měli jsme tam i kempingové vybavení a rezervní pneu a k tomu pojistku, která se nevztahovala jen na 3 věci - utopení auta v brodu (to by pojistil jen blázen :-)), vyvrácené dveře větrem a poškození laku pískem hnaným větrem. Díky velikosti auta jsme mohli projet i vnitrozemí a to bylo právě to, co nás na Islandu uchvátilo nejvíc, skoro jsme tam nepotkali živou duši, ranger nás dokonce poslal na torleidi, neskutečný zážitek...

Terez N

Island je super v tom, že toho nabízí opravdu hodně. S tím autem je to podle každého preferencí. Já jsem zvyklá jet hodně lowcost v rovině pohodlí, spaní venku nebo pod plachtou mi nedělá problém. I když s ohledem na počasí na Islandu, jsme s sebou vytáhli stan :) Spát ve dvou se dá opravdu i v té corse. Jen to chce praxi.

Btw. kdo by si chtěl půjčit na spaní něco pohodlnějšího a vybaveného, ale aby to zas nebylo velké, tak dost lidí jezdilo s auty od https://www.kukucampers.is/ a vypadali celkem spokojeně.