2. Afrika
  3. Maroko
  4. Autem po Maroku na týden - rady a tipy

Autem po Maroku na týden - rady a tipy

Cestopisů z Maroka tu není málo, konkrétně deset. Já bych nerad popisoval do detailu každý náš den, raději se podělím o praktické tipy a rady na cestu, které by mohly pomoci.
Cestopis z roku 2020 napsal Jan Pirič

Zážitky pro tebe sepsal Jan Pirič

21. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-07-15T14:30:49+02:00

Jan Pirič žije v České republice a procestoval 26 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 5 cestopisů .

Michala M.

Ahoj, díky za cestopis. Jedeme v březnu taky na týden, takže se bude hodit :) Jen mě na začátku překvapila informace o zrušení letů Praha-Casablanca, protože tam sice letíme s Ryanairem, ale zpátky jsme měli letět právě s Air Arabia. Zatím žádný email o zrušení nepřišel, takže jdu pátrat. Díky :)

před 2 lety
Jan Pirič

Taky mě to zrušení překvapilo. Ale schválně si svůj let u Air Arabie zkuste vyhledat, pravděpodobně Vám to napíše "No Flights" v daný den.

před 2 lety

Další cestopisy, které napsal Jan Pirič

🙏 Praktické
Prosincový Island v autě
Jan Pirič 2021-12-10T20:45:21+01:00 9 komentářů
Island 2021

Island mě nikdy nelákal, už vůbec ne v zimě. Ale moji ženu ano, tak jsme to nakonec dali. A abychom ušetřili, spali jsme v autě a vařili si těstoviny z pytlíku. Po nich se mi nestýská, po zbytku ano!. Nikdy se mi moc nechtělo lítat na sever. Asi to tak zůstane i nadále, ale moje sympatie k severským zemím přece jen trochu narostly. Zima, draho, tma. Kdo by to chtěl. Ale přece jenom to za to stálo.…

V Panamě na ostrovech i v džungli
Jan Pirič 2021-03-23T20:47:31+01:00 6 komentářů
Panama 2021

Při rozhodování se utkala Panama s Kostarikou. U většiny lidí by vyhrála druhá jmenovaná, ale my se vždycky snažíme v cestovaní nejít s proudem, tak vyhrála Panama. Bylo to dobré rozhodnutí?. Naše čtrnáctidenní dovolená v Panamě začala ve stejnou dobu, jako zákaz vycestování ze své obce v ČR, takže bylo fajn, že letadlo KLM letělo přímo z Prahy a za krásných 15 hodin jsme vystupovali na…

🙏 Praktické
S Ladou po Albánii
Jan Pirič 2020-07-31T12:40:59+02:00 6 komentářů
Albánie 2020

"Ty musíš mít vždycky něco extra.", "Takhle si většina lidí dovolenou asi nepředstavuje." - to jsou některé z reakcí mého okolí poté, co se dozvěděli o cíli naší další cesty. O to lepší Albánie byla!. Doba korony byla zlá a pořád je, jarní vyhlídky na jakékoliv letní dobrodružství ožívaly stejně rychle jako umíraly. WizzAir začínal vymýšlet docela zajímavé destinace z Prahy a jednou z nich byla…

Rychlé kolečko okolo fotogenické Namibie
Jan Pirič 2019-05-30T14:53:36+02:00 5 komentářů
Namibie 2019

Pokud se o Africe říká, že když tam člověk jednou je, chce se tam od té doby pořád vracet, o Namibii to platí dvojnásob. Země, která zboří Vaše představy o špinavé a přeplněné Africe, dostane každého.. Naše druhá cesta do Afriky začala asi jako každá jiná moje dovolená posledních let, a to koupí letenek. Někdy v únoru se objevila akce na letenky z Prahy  do hlavního města Namibie, Windhoeku, za 12…