Cestopisy z Afriky

Příběhy z výprav z Afriky napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Afriky

📖 Inspirující
Z JAR k Viktoriiným vodopádům přes Svazijsko, Botswanu, Zimbabwe a Zambii.
rodik Afrika

Měl to být roadtrip po Jihoafrické republice. Když jsem ale mrkl na mapu a pár cestopisů, neodolal jsem a cesta se protáhla přes Svazijsko, Botswanu, Zimbabwe a Zambii až k Viktoriiným vodopádům.

Blízký východ 2018
David Hosl Napříč světem

Eilat, Taba, Káhira, Gíza pyramids garden, skalní město Petra, Mrtvé moře, Jordán, Betlém, Jeruzalém... Divný kousek světa a dva divy světa.

Cape Town
Martin Jihoafrická republika

Město kde vám nic nechybí....

Maroko 2012

Musilmská země plná uřvaných ale přátelských čmoudů s velkým obchodním duchem a lásce k fotbalu(znají půlku ČR repre).Nádherná krajina s pískem,oceánem,zelenými místy,vysokým atlasem,krásnou architekt

Z Pardubic přes Gibraltar do Maroka
Kryštof Hájek Napříč světem

Nová linka Ryanairu z Pardubic do Londýna zlákala k vyzkoušení místního letiště, jako obvykle ale nezůstalo jen u nudné zpáteční cesty...