2. Bulharsko a Řecko 2020

Cestopis z roku 2020 napsal David Hosl

Zážitky pro tebe sepsal David Hosl

30. 10. 2020, poslední aktualizace 2020-10-30T21:10:03+01:00

David Hosl žije v České republice a procestoval 35 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 12 cestopisů . Má své stránky http://daweb.one.

Avatar uživatele xmas
xmas

Hezký cestopis, přečetl jsem to kvůli Bulharsku. Fajn, že sis dal takový pěkný výšlap na mys Emine, ten za to stojí :))

Osobně jinak blogy na CL nečtu (zejména kvůli averzi na ty ve stylu cestujzakacku), tohle je pro mě světlá výjimka.

taclik.j

lma: stále je to lepší jak nic. Každý má možnost vybrat informace, které potřebuje. David Hosl díky, těším se příště.

lma
  • (upraveno 2020-11-06T15:55:22+01:00)

Jako horší cestopis jsem tu nečetl!

Praktické informace nulové a nicneříkající nekvalitní fotky,které patří do rodinného alba rozhodně ne na cestovatelský server!!

David Hosl

Dík. A tímhle komentářem jsi si pomohl k čemu?

A) Píšu si cestopisy především pro sebe a na svůj web. Každý rok se někam vydám a vznikne pár zápisků, je to hlavně pro moje vzpomínky. Nehodlám vyhrát Nobelovu cenu za literaturu. Takže se vrátím z cesty, nějak to poskládám, neřešim pravopis a dám to ven. Kdo si v tom co najde není moji prioritou. Ale věř, že se za těch x let stalo už mockrát, že mi lidi děkovali, ptali se atd.

Poprvé se ozval hejter jako ty.

B) Letošní rok byl cestovatelsky dost jinej. A já vypadnul 2 krát na pár dní. Řecko byla rodinná dovolená a - světe div se - vznikly rodinné fotky. Textu je tam málo páč praktické info nemám (tady máš pravdu). Bulharské pobřeží jsem si dal po svých a troufam si říct, že za 4 dny docela originálně a pár tipů tam najdeš (nejseš-li úplnej ignorant).

Hele v životě normálně přijímám kritiku, ale konstruktivní.

A když už ne kontruktivní, tak aspoň od někoho, kdo ví o čem mluví.

Je divný když cestopis na cestovatelském fóru totálně vyhejtuje někdo, kdo napsal 0 cestopisů na cestovatelské fórum.

Jarda

Nic si z toho nedělej. lma je místní idiot, stačí se podívat na covid diskuze. Někdy argumenty popíračů chápu, ale u něj je to buď trollování, a nebo retardace.

Na druhou stranu s hejtama prostě na internetu musí počítat. Mně u jednoho z cestopisů jeden místní všudybyl napsal, že můj způsob cestování je špatný. Další člověk mi jednou napsal, že málo na dovolený jíme, jestli jsme slyšeli o tyčinkách a sušenkách. To si nevybereš :D

Miki

:D:D:D

Další cestopisy, které napsal David Hosl

Indie a Nepál 2019
David Hosl 2019-11-06T10:56:49+01:00 0 komentářů
Asie 2019

Týden v Indii, týden na jihu Nepálu a 10 dní treku do základního tábora Mt. Everest. ÚvodJe rok 2019 a s ním i tradičně další moje cesta a další můj cestopis. V lednu 2018 to ode mě ,,schytal'' Blízký východ a kousek po návratu se hned začalo plánovat nanovo. Že to nebylo jen tak, je…

Blízký východ 2018
David Hosl 2018-11-03T12:58:25+01:00 2 komentáře
Napříč světem 2018

Eilat, Taba, Káhira, Gíza pyramids garden, skalní město Petra, Mrtvé moře, Jordán, Betlém, Jeruzalém... Divný kousek světa a dva divy světa.. ÚvodemRok se s rokem skoro sešel a jsem zase na cestě. Z plánované Afriky na podzim bohužel nakonec sešlo z finančních i jiných důvodů, ale člověk nikdy nemůže mít všechno, že? Ale cestu si…

Indonésie 2017
David Hosl 2018-10-25T14:11:42+02:00 0 komentářů

Ostrov bohů Bali a ostrov draků Komodo. ÚvodemHlavní a dost možná i jediný trip roku 2017 se spontánně započal hned v prvním dnu tohoto roku. Novoroční akce zlevnila letenky čínské airolinky Xiamen o polovinu a to mě klidným rozhodně…

Road trip USA 2016
David Hosl 2018-10-06T13:35:04+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2016

8 států, 7 velkých měst, 6 parků, 30 dní, 7500 km !. ÚvodemJak známo a už i několikrát řečeno a napsáno je pro mě tahle cesta splněním životního přání. Asi to mám jinak nastavené, ale opravdu je pro mě a moje další kroky v životě důležité podniknout…