3. Itálie
  4. Catania aneb víkend po italsku

Catania aneb víkend po italsku

Krátký listopadový víkendový výlet na Sicílii za památkami a kulinářskými zážitky.
Cestopis z výpravy „Catania 2019“ z roku 2019 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

05. 10. 2020, poslední aktualizace 2020-10-05T17:14:00+02:00

Tesna a procestoval 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 20 cestopisů .

Martin Vícha
  • Právě online
  • Přidal se před rokem

Bohužel už to nejde zopakovat, protože jak Ryan tak W6 lítají v neděli :-( , jinak by to byla zajímavá víkendovka, kor v dnešní době.

Tesna

Ale třeba z Vídně tam jsou ceny od 8 EUR jednosměrně ....

Martin Vícha
  • Právě online
  • Přidal se před rokem

To jo, ale letiště Vídeň nemám 1 a 1/4 hodiny od domu. :-)

Kateřina Ostrá
  • (upraveno 2020-10-05T21:51:17+02:00)

Super cestopis,díky za něj! Už jsem se bála,že rouškofobici versus rouškofilové odradí normální cestovatele od normálního psaní.. Díky bohu,svět CL je ještě pořád v pořádku.

Jinak "český pilotní projekt, který kombinuje dálnici a testovací polygon na podvozky a tlumiče" mě rozsekal😁😁

Po přečtení cestopisu přemýšlím, zda se na tu Sicílii ještě na otočku nepodívám. I když už tam taky chtějí registraci a je otázka dní, co se budou na letišti drápat v nosech/krku.

Další cestopisy, které napsal Tesna

Punta Cana - střípky z Karibiku
Tesna 2020-12-13T16:15:12+01:00 0 komentářů
Dominikánská Republika 2018

Náš první lowcost výlet na vlastní triko do Karibiku, do střediska Punta Cana v Dominikánské republice.. Dominikánská republika – jeden ze symbolů letní exotiky v polistopadovém Česku, o kterém jsme dlouhou dobu mohli jen snít a poslouchat zážitky těch, kteří si v těch dnes již „dávných“ dobách odložili…

Agadir - Vánoce v Africe
Tesna 2020-11-15T14:58:56+01:00 2 komentáře

Zimní výlet do Maroka, kde jsme strávili týden na Vánoce, a odvezli si spoustu spíše rozporuplných vzpomínek.. Vánoce v roce 2016 jsme strávili na Tenerife, poprvé mimo rodinu a domov.  A protože se ukázalo, že něco pro nás dříve tak nepředstavitelného, být v tuto zimní dobu někde v teple,…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

Tenerife v době šílené - díl 2.
Tesna 2020-10-16T23:55:34+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Druhá a závěrečná část naší cesty s pár cestovatelskými tipy na závěr.. Puerto de la CruzTo je přímořské město s historickým jádrem, které z obou stran obklopují bloky velkých hotelů. My tentokrát máme domluveno ubytování přes Airbnb přímo nad centrálním náměstím Plaza…