Co dělat v Istanbulu, když jste už viděli všechny mešity

Když se mě v mladí ptali, kam chci cestovat, Turecko byla moje 96. volba

čtení na 31 minut
hodnoceno 41 x

Cestopis z roku 2020 napsal JardaM

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal JardaM
Cestopis byl naposledy aktualizován 2020-02-02T21:36:03+01:00

JardaM procestoval 64 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 11 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Marek Pýcha
před 3 lety

Ahoj, jaký kurz jsi měl ve městě při výměně? Děkuju!

Ahoj, myslím, že 1 USD = 5,85 TL

divan

Pěkný a velmi praktický cestopis. 3/4 tvého itineráře v Istanbulu jsem před pár lety absolvoval :-). Jo, a návštěvu Princových ostrovů vřele doporučuji (moje dojmy z nich jsou na https://www.cestujlevne.com/cest...rovy-1258). A Kappadokie je bomba, stojí určitě za návštěvu.

před 3 lety

Díky moc. Jo, tvůj cestopis o ostrovech jsem před odjezdem četl, i když mi nakonec byl k ničemu :D

Marek Pýcha
před 3 lety

Super cestopis, Letíme za 14 dní a drtivou většinu harmonogramu máme taky v plánu. Jen nebudu kupovat simku a budu spoléhat na offline mapy :)

před 3 lety

Díky za pozitivní zpětnou vazbu. Jo i s offline mapama budete v pohodě :)

CESTUJI za KAČKU
před 3 lety

Super! Přesně toto je pro mě dokonalý cestopis! Už od večera, kdy jsem ho pročetla, googlím letenky ✌️🙏🙃

Kdysi jsem v Turecku byla a mohla si vybrat - bud Pamukkale nebo Kappadokie. Tenkrát to vyhrály písečné “hříbky” a obloha plná horkovzdušných balónů. Bylo to úžasný, to bez debat, ale absence Pamukkale mě mrzela. Takže díky za skvělou inspiraci, protože kombinace s Istanbulem zní jako PLÁN! 🔝

Jo a ta “imunita” a “vyfoť mě už ty debile” mě rozsekalo 😂😂👌😂

před 3 lety

Díky moc, feedback ve stylu - googlím letenky - je ten nejlepší! Já si taky vždycky říkal, že při první návštěvě Turecka určitě musím vidět Kappadokii, ale nakonec vyhrálo Pamu :D Tak alespoň nejezdíme úplně na ty stejný dovolený (zatím) :D

padrino11

V Istanbulu už jsem byl asi 10x a to vždy jen při přestupu na nějaký dálkový let. Jednou jsem se dostal i do města na organizovanou prohlídku pro pasažéry Turkish Airlines (Hagia Sophia, Modrá mešita, Bazar, oběd a zpět na letiště). A přijde mi jako hodně zajímavé město, ideální na nějaký víkendový romantický pobyt ve dvou. Zatím jsem to odkládal, ale letos to už musím dát a tenhle cestopis se bude určitě hodit. Díky za něj.

před 3 lety

Vůbec není zač. Myslím, že víkend bude určitě stačit.