3. Turecko
  4. Co dělat v Istanbulu, když jste už viděli všechny mešity

Co dělat v Istanbulu, když jste už viděli všechny mešity

Když se mě v mladí ptali, kam chci cestovat, Turecko byla moje 96. volba
Cestopis z roku 2020 napsal Jarda

Zážitky pro tebe sepsal Jarda

02. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-02T21:36:03+01:00

Jarda žije v České republice a procestoval 59 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 10 cestopisů .

Ahoj, jaký kurz jsi měl ve městě při výměně? Děkuju!

Ahoj, myslím, že 1 USD = 5,85 TL

divan
  • Přidal se před 12 měs
  • (upraveno 2020-02-04T18:25:55+01:00)

Pěkný a velmi praktický cestopis. 3/4 tvého itineráře v Istanbulu jsem před pár lety absolvoval :-). Jo, a návštěvu Princových ostrovů vřele doporučuji (moje dojmy z nich jsou na https://www.cestujlevne.com/cest...rovy-1258). A Kappadokie je bomba, stojí určitě za návštěvu.

Jarda

Díky moc. Jo, tvůj cestopis o ostrovech jsem před odjezdem četl, i když mi nakonec byl k ničemu :D

Marek Pýcha

Super cestopis, Letíme za 14 dní a drtivou většinu harmonogramu máme taky v plánu. Jen nebudu kupovat simku a budu spoléhat na offline mapy :)

Jarda

Díky za pozitivní zpětnou vazbu. Jo i s offline mapama budete v pohodě :)

Kateřina Ostrá

Super! Přesně toto je pro mě dokonalý cestopis! Už od večera, kdy jsem ho pročetla, googlím letenky ✌️🙏🙃

Kdysi jsem v Turecku byla a mohla si vybrat - bud Pamukkale nebo Kappadokie. Tenkrát to vyhrály písečné “hříbky” a obloha plná horkovzdušných balónů. Bylo to úžasný, to bez debat, ale absence Pamukkale mě mrzela. Takže díky za skvělou inspiraci, protože kombinace s Istanbulem zní jako PLÁN! 🔝

Jo a ta “imunita” a “vyfoť mě už ty debile” mě rozsekalo 😂😂👌😂

Jarda

Díky moc, feedback ve stylu - googlím letenky - je ten nejlepší! Já si taky vždycky říkal, že při první návštěvě Turecka určitě musím vidět Kappadokii, ale nakonec vyhrálo Pamu :D Tak alespoň nejezdíme úplně na ty stejný dovolený (zatím) :D

padrino11

V Istanbulu už jsem byl asi 10x a to vždy jen při přestupu na nějaký dálkový let. Jednou jsem se dostal i do města na organizovanou prohlídku pro pasažéry Turkish Airlines (Hagia Sophia, Modrá mešita, Bazar, oběd a zpět na letiště). A přijde mi jako hodně zajímavé město, ideální na nějaký víkendový romantický pobyt ve dvou. Zatím jsem to odkládal, ale letos to už musím dát a tenhle cestopis se bude určitě hodit. Díky za něj.

Jarda

Vůbec není zač. Myslím, že víkend bude určitě stačit.

Další cestopisy, které napsal Jarda

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 11 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…

🙏 Praktické
Nejdražší prodloužený víkend - Lichtenštejnsko ve třech dnech
Jarda 2020-08-02T19:44:13+02:00 33 komentářů
Evropa 2020

Jak utratit spoustu peněz v zemi, kde je spousta věcí zadarmo?. ÚvodemBudete se divit, ale nápad na to udělat si víkendovou dovolenou v Lichtenštejnsku, jsem měl v hlavě dobré 4 roky. Jen mi tahle destinace nepřišla nikdy dostatečně atraktivní na to, abych jí…

Make America Great Again
Jarda 2020-04-12T14:33:25+02:00 10 komentářů
Spojené státy americké 2019

Miliontý cestopis na téma USA, ale tak když jsme všichni v podstatě v karanténě.... ÚvodemMoc dobře si uvědomuji, že na internetech je několik milionů cestopisů a tuna doporučení o cestách do USA. Takže i když nejspíš zveřejňuji tenhle cestopis zbytečně, říkám si, že když už jsem si…

Bulharsko podle KAČKY
Jarda 2020-02-21T11:13:52+01:00 9 komentářů
Bulharsko 2020

Cestopis, ve kterém se nedozvíte v podstatě nic, co už byste nevěděli od Kačky.. Úvodem úvodemNejprve bych chtěl poděkovat Kačce a jejímu cestopisu o Sofii (https://www.cestujlevne.com/cest...kacku-1096), ze kterého jsem čerpal spoustu informací a inspirace. Itinerář jsem ale…