cyklotoulky po jižní Moravě

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.

čtení na 3 minuty
1 komentář
hodnoceno 0 x

Cestopis z roku 2020 napsal out of queue

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal(a) out of queue
Cestopis byl naposledy aktualizován 2020-09-17T19:21:18+02:00

out of queue procestoval(a) 0 zemí světa světa, nejvíce . Na Cestujlevne.com se přidal(a) před 2 lety a napsal(a) pro tebe 5 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

1 komentář

mirjur
před 2 lety

Tak jsem na základě doporučení o víkendu otestoval Knedlíka a Vechtrovnu.

Okolo Knedlíka už jsem jel mnohokrát, ale nikdy jsem se nezastavil. No, možná jsem si dal jednou pivo, když ten stánek u cyklostezky před pár lety otevřeli. Je vidět, že se od té doby posunuli vpřed. Dostatek míst k sezení, asi 5 druhů piva a možná 15-20 nízkonákladových jídel, mohu jen pochválit. Sice jsem očekával větší nabidku z oblasti knedlíků, měli jen kynutý "alpský" Vendelín, ten jsem si dal a byl výborný, a pak bramborové s uzeninou, nicméně nabídka dalších jídel a pochutin dostatečná za ceny lidové. Určitě se budu zastavovat častěji.

Na Vechtrovně jsem si dnes dál májový ležák a byl to chuťový zážitek. Na čepu byla ještě další 3 piva, k jídlu všechno možné - paštiky, nakládané sýry, utopenci... Nedal jsem si, protože jsem ještě neměl hlad, ale vypadalo to dobře.

Jinak v obou podnicích bylo hodně lidí, asi už se to rozkřiklo 😀. A taky krásné počasí určitě udělalo svý.