2. Jižní Amerika
  3. Do nitra brazilského pralesa

Do nitra brazilského pralesa

Sao Paulo, Intervales Park, Rio de Janeiro, vodopády Iguazu a romantický ostrov Ilha Grande na jeden zátah
Cestopis z roku 2016 napsal Duše

Zážitky pro tebe sepsal Duše

01. 01. 2019, poslední aktualizace 2019-01-02T14:25:24+01:00

Duše žije v České republice a procestoval 30 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 1 cestopis .

• Právě online

Brazilské dobroty od místních děvčat :-). Hodně jsem se pobavil, pěkně napsaný.

Duše

No ono to nebylo tak jednoduché :) Trochu anglicky uměl jen recepční na blízkém hodinovém hotelu a ta holka si chtěla také něco vydělat, takže se člověk musel obětovat :)

• Právě online

A tak hlavně jestli se to všechno obešlo bez újmy na zdraví :-).

Já jsem rád, že tu někdo konečně prolomil ledy s jinými cestopisy, než dle "rodinného protokolu". Kolikrát čtu o partě kamarádů v Thajsku, na Ukrajině, v Mexiku, Itálii a je to jen pláž, památky...už jsem myslel, že nikdo nepije a neochutnává místní "delikatesy" :)

Duše

no toto je hodně cenzurované :)

Надежда Константиновна Крупская
  • (upraveno 2019-01-06T04:41:08+01:00)

Tohle má konečně šťávu a je to ze života. Já ty přeslazený sračky co sem někteří dávají moc nemusím a s cenzurou zásadně nesouhlasím už z dob disentu.

Brazílie láká, mám ještě pár bílých míst na mapě.

A co ta keška pořád není jasné jestli našli nebo nenašli?

Díky,

kešku jsme samozřejmě našli a k ní i cca 50 dalších, takže úspěch :)

Jakub Langer

Dost humorny i dojemny cestopis, docela jsem dostal zizen.

Zajimalo by me, jestli jste navstivili i brazilskou stranu vodopadu Iguacu, kde je sice mene stezek a lavek, ovsem vyhledy na vodopady odtamtud povazuji za mnohem krasnejsi nez z argentinske strany?!

Duše

Brazilskou stranu jsme chtěli navštívit na půl den v den odletu, ale pozdě jsme vstávali a sekli jsme se ve městě, tak už nezbyl čas :( S odstupem času velká škoda...

Já teda propité cestování úplně nemusím, ale uznávám, že je to změna oproti standartním cestopisům zde na CL :D

Příště by mohl něco sesmolit Padrino, to by byla ještě větší jízda :D

• (upraveno 2019-01-03T02:07:04+01:00)

Cestopis skvělý, nebýt váš kamarád namol, tak to asi dopadlo mnohem hůře.

Akorát v textu trochu postrádám vysvětlení pro laiky, čím je ta keška tak výjimečná?

Duše

Díky za dobré hodnocení. Detailní informace o APE kešce mi přišly do cestopisu zbytečné, každopádně pro zvídavé:

Project A.P.E. Cache je označením 12 kešek, které byly v roce 2001 umístěny ve spolupráci se společností 20th Century Fox na podporu filmu Planeta Opic. Každá keš představovala fiktivní příběh, ve kterém vědci odhalují alternativní evoluci primátů. Každá cache měla originální oporu ve filmu. Jako schránky těchto keší byly použity speciálně označené ammoboxy. V současnosti již existuje pouze jediná z keší "Project A.P.E." – GCC67 Mission 4: Southern Bowl se nachází se v Brazílii.

Díky.

Leonard

Výborný! :D

David Eiselt
  • (upraveno 2019-01-01T23:18:43+01:00)

Podle nadpisu jsem očekával zcela něco jiného, než jsem nakonec dostal... Ale asi i proto jsem se o to víc bavil, když jsem netušil, co v dalším odstavci přijde :D Fajn sepsané.

PS: Cachaça

Opustenými tunelmi Novohradu a Gemera
tonic 2020-09-21T13:36:59+02:00 0 komentářů
Slovensko 2020

Na cestách a v opustených tuneloch Novohradu a Gemera, kde na turistov len tak ľahko nenarazíte. Na miestach kde zastavil čas.. Minulý rok som za dvacku na osobu s veľkým nadšením nakúpil letenky do Odesy. O tomto čase sme sa mali motať niekde v Podnestersku, no nadšenie a letenky počas roku opadli. Človek mieni, Číňan…

Nový Zéland. Konečně!
Terez N 2020-09-19T23:20:28+02:00 0 komentářů
Nový Zéland 2019

Cesta na Nový Zéland je dlouhá. Asi jako název jednoho místního kopce - Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu. Ale stojí za to!. O cestě na Nový Zéland jsem snila dlouho. Začalo to ještě před šílenstvím okolo Pána prstenů. Tehdy jsem v nějaké knížce narazila na zmínku o nejdelším zeměpisném názvu na světě (v popisku cestopisu)…

cyklotoulky po jižní Moravě
out of queue 2020-09-17T20:15:36+02:00 1 komentář
Česká republika 2020

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.. Občerstvení U Knedlíka BlučinaPokud pojedete po námi oblíbené cyklostezce z Brna na Nové Mlýny, tak doporučujeme udělat si zastávku před Židlochovicemi, konkrétně na okraji Blučiny, kde stojí tato…

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 22 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…