3. Irsko
  4. Dublin na víkend

Dublin na víkend

Když jsou levné letenky a ty si tam ještě nebyla a neodoláš ...
Cestopis z roku 2022 napsala Šárka Skrbková

Zážitky pro tebe sepsala Šárka Skrbková

04. 02. 2022, poslední aktualizace 2022-02-04T14:03:15+01:00

Šárka Skrbková žije v České republice a procestovala 45 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsala pro tebe 7 cestopisů .

mikir

Jako mistnak co prozil v Dublinu 2 roky a 18 let zije 50 km od Corku vubec Dublin nedoporucim a letet do Irska na 24 hodin je celkem nic nerikajici obraz o Irsku Doporucuju vyuzit prime spojeni busy aircoach nebo go bus jizdu na zapadni pobrezi do Galway coz je mnohem lepsi nez Dublin

Lucie _B

Hezky napsané. Hned bych se do Irska zase podívala. Můžu všem doporučit Guinness Tour, opravdu to za ty peníze stojí. Dále pak vánoční trhy v Galway a Galway samotné, nádherné město.

Martin Vícha

Díky za fajn tip, kam na víkend vypadnout.

Kafíno

Taky mě to zaujalo👍

Další cestopisy, které napsal Šárka Skrbková

🙏 Praktické
JORDÁNSKO za 3,5 dne bez auta
Šárka Skrbková 2022-01-08T21:46:03+01:00 9 komentářů
Jordánsko 2021

Jordánsko – Akaba Jordan, Petra, poušť, mrtvé moře, Ammán Bylo to nabité, ale stihli jsme vše !!. ODLET 3.12. 13:45 Vídeň – 18:35 Aqaba Jordan, Ryanair, zpáteční letenka za 250 Kč             3.12. Regiojet 4:50 z Prahy do Vídně,…

Budapešť
Šárka Skrbková 2021-12-01T15:47:25+01:00 0 komentářů

Vánoční trhy, parlament a hlavně lázně. Budapešť – vánoční trhy letos poprvé a naposled, lázně a budova parlamentuOdjezd v pátek 15:22 vlakem České dráhy za 500 Kč, příjezd do Budapešti cca ve 22 hod, Regiojet jezdí 4x denně a cesta trvá 7…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 5 komentářů
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…

Santorini - ostrov snů
Šárka Skrbková 2020-09-16T14:40:13+02:00 0 komentářů

Za mě jedna z TOP destinací, kde jsem kdy byla . Protože léto v Čechách pořádně ani nezačalo a už skoro skončilo, rozhodla jsem si ho trošku prodloužit. Ostrov Santorini jsem chtěla vidět od doby, co jsem zhlédla film Sesterstvo putovních kalhot …