3. Černá Hora
  4. Durmitor 2018

Durmitor 2018

Krásné jednodenní treky v nejlepším balkánském národním parku.
Avatar uživatele filip.117
Cestopis z roku 2018 napsal filip.117

Zážitky pro tebe sepsal filip.117

04. 12. 2018, poslední aktualizace 2018-12-04T17:41:51+01:00

filip.117 Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Avatar uživatele lemming46
lemming46

Příroda je tam asi nádherná, ale z těch cedulek docela mrazí. Z výšek mám docela fobii, asi nic pro mě.

před 3 lety
Avatar uživatele hugonovak
hugonovak

Krásny cestopis o krásnej krajine. K cedulkám: Kto sa bojí vlka, nesmie do lesa. Tí čo chodia po horách s rozumom, rozvahou a rešpektom spravidla takéto cedulky nemajú.

Potrebu vysokej pevnej nepremokavej obuvi môžem potvrdiť, využijete ju nielen na skalách ale aj pri brodení prítokov jazera pri nenáročnej prechádzke okolo Čierneho jazera.

Cesta vlakom z Belehradu do Podgorice, hlavne úsek Užice - Bar patrí medzi najkrajšie v Európe.

před 3 lety

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 0 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…

📷 Krásné fotky
Stromboli & Vulcano [Sicílie]
Jan Klíma 2021-07-28T18:31:35+02:00 17 komentářů
Itálie 2021

Sopečné ostrovy u severního pobřeží Sicílie jsou tím největším klenotem Itálie, jaký jsem doposud objevil.... Vždy mě fascinovaly přírodní živly. Před pár týdny jsem si tak řekl, že je čas konečně zvednout zadek a jít se mrknout na nějaké aktivní sopky – no a svou zvědavost jsem upřel, po chvíli dumání, k…

LIPARSKÉ OSTROVY za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-07-28T15:11:44+02:00 68 komentářů
Itálie 2021

Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí a neškodné erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehl. Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehlé Filicudi…