3. Itálie

Cestopis z roku 2022 napsal Jan Chrastina

Zážitky pro tebe sepsal Jan Chrastina

13. 05. 2022, poslední aktualizace 2022-05-13T10:22:01+02:00

Jan Chrastina a procestoval 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 7 cestopisů .

divan
  • (upraveno 2022-05-13T11:09:32+02:00)

Milán a další podobná města mě nikdy moc nelákaly, ale díky tvým cestopisům možná změním názor :-).

Myslím, že zrovna Milán má co nabídnout! A změna názoru na taková města? To je více než parádní rozhodnutí :-)

Mám moc ráda tvoje cestopisy. Inspirativní, strukturované, fajn fotky a odkazy, minulá Barcelona mě nadchla a Milán mile překvapil. Díky:-)

Tak to je pocta, mám radost, že "cestopisecká práce" má smysl a přínos :-) A Milán byl opravdu milým překvapením, souhlasím! :-)

Další cestopisy, které napsal Jan Chrastina

🙏 Praktické
„Easy-peasy“ víkendová Barcelona
Jan Chrastina 2022-04-09T18:10:59+02:00 6 komentářů
Španělsko 2022

Barcelona - víkend - a hezky po svých... . „Eesy-peasy“ byl již náš cestopis jednoduchých treků po kanárském ostrově Tenerife. Delší dobu jsme měli v hledáčku i Barcelonu, kterou jsme chtěli „okusit“ během víkendu nebo prodlouženého víkendu.…

🙏 Praktické
„Easy-peasy“ trekování na Tenerife
Jan Chrastina 2022-01-22T11:22:30+01:00 4 komentáře

... aneb nápady na turistiku pro všechny ... . Představovat kanárský ostrov Tenerife není zapotřebí, navíc je zájemcům k dispozici mnoho průvodců, cestopisů a blogů. Na ostrov létá pravidelně velký počet turistů a značná část z nich se vydává…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 6 komentářů

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…

📷 Krásné fotky
Když Zakynthos není o „šunkoflecích“ a „ztroskotancích“
Jan Chrastina 2020-08-29T14:41:21+02:00 17 komentářů
Řecko 2020

Týdenní "křížem-krážová" poznávání ostrova Zante. Řekne-li se Zakynthos, myslíme, že všem – i těm méně znalým – naskočí na mysli dva obrazy: mořské želvy (karety) a jedna z nejfotografovanějších pláží světa – pláž Navagio. Zakynthos však může …