2. Asie
  3. Filipíny
  4. Filipíny - země skvělých lidí

Filipíny - země skvělých lidí

Dva týdny na Negrosu a Cebu.
Cestopis z roku 2019 napsal Kuba Humlíček

Zážitky pro tebe sepsal Kuba Humlíček

14. 04. 2020, poslední aktualizace 2020-04-14T09:55:31+02:00

Kuba Humlíček žije v České republice a procestoval 30 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Lukáš Bláha

Pěkně napsaný :)

Mrkni i na můj cestopis o Filipínách - https://www.cestujlevne.com/cest...ovech-1472

Kuba Humlíček

Koukal jsme, že jste zvládli mnohem více ostrovů. Moc pěkně napsaný a vážně super fotky.

• (upraveno 2020-04-19T09:49:21+02:00)

@Kuba

,,Na každém rohu tu je místní fast food Joli bee a vždy je plný Filipínců"

Vysvětlení:

Jollibee má perfekně zpracovaný věrnostní program pro děti- každý měsíc/týden nové věci a hračky Dítě které ji nemá není in!!Školy používají také jejich hračky i při vyučování. O přestávce -Ve školní uniformě nebude jíst na ulici-upřednostňujete aircon.- místo kde si sednete, najíte se a nepotíte se. /pro spoustu evropanů je aircon mor, pro asiaty nutnost a životní styl-pokud na něj mají/

Jídlo mají trochu levnější než ostatní řetězce, nejoblíbenější jsou špagety, oblíbená jsou í jejich jídla s rýží-filipínec bez rýže nefunguje.

Pro flipínské rodiče s dítětem je téměř nadlidský úkol projít okolo jollibee a nezajít dovnitř.

Jollibee není gurmánský zážitek, ale je to rozhodnutí rozumu, chuti a dětí.

Filipínská hitparáda oblíbenosti řetězců

1. Jollibee, 2. KFC. 3.Donkin Donats, 4.Chao King. 5. Mac Donald

Kubo, díky velmi za cestopis. Nenech se odradit a pokračuj dál. Jsou to jen kecy v kleci. CL nejsou The New York Times :-D

Kuba Humlíček

Díky, jsem rád, že vidím i pozitivní komentáře.

• (upraveno 2020-04-14T18:55:30+02:00)

Vy jste byli všehovšudy na ostrovech, navíc jedněch z turisticky nejnavštěvovanějších. Ale hned víš, že na Filipínách je kriminalita velmi nízká. Ne, není.

A věta hned z prvního odstavce "Z Dubaje do Cebu city je plné letadlo Filipínců. Možná létají za prací do Emirátů", to je vskutku brilantní dedukce, člověk by myslel, že se Filipínci do Dubaje jezdí opalovat.

Dál to nebudu komentovat.

Kuba Humlíček

Většinová část Filipín je z mýho pohledu bezpečná, ale váš názor. Na Negrosu jsme tolik turistů neviděli, ale zase když jste tu byl můžete to hodnotit jinak a ohledně toho létání za práci, nechci říkat něco čím si nejsem jistý i když je to docela jasný.

cali
  • Právě online

Miluji světácké cestopisy těchto prvniček. Až půjde trajekt ke dnu, což na Filipínách je několik případů ročně, tvoji nejbližší by možná pochopili, k čemu je zadávání jmen před vyplutím...

Díky za názor.

taclik.j

Za mě dobrý, z každého cestopisu i komentáře si další cestovatelé nězo vezmou. Filiíny mám rád.

Díky! Taky to tak vidím.

Ve stopách Charlese Darwina - muže vědy.
Zbyněk Milfait 2021-11-27T20:33:06+01:00 0 komentářů
Chile 2019

Tajemný ostrov Chiloé, okolím vulkánu Villarrica a vzhůru na vrchol Cerro La Campana v blízkosti Valparaísa.. Není na světě mnoho lepších míst pro milovníky různých mýtu, legend a pověr, než právě souostrový Chiloé, obývané nebývalým množstvím duchů, čarodějnic, trolů a jim podobných tvorů. Ženy by si zde …

Kypr od východu na západ - díl 2.
Tesna 2021-11-27T15:27:59+01:00 0 komentářů
Kypr 2017

Přesun do Paphosu a průzkum západní části ostrova včetně cesty za sněhem na nejvyšší vrchol.. Paphos má dvě části, město v mírném svahu a rozlohou dnes mnohem menší přístav, kde je soustředěna většina památek a který je turisticky vděčnější. My bydlíme na samém okraji města, kousek od…

Dubaj november 2021
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2021-11-27T14:14:04+01:00 0 komentářů

Dubaj nabitý energiou a modernosťou je láskyplne nazývaný perlou Blízkeho východu.. Dubaj nabitý energiou a modernosťou je láskyplne nazývaný perlou Blízkeho východu.Strategicky umiestnený uprostred Ázie, Afriky a Európy je jedným z najvyhľadávanejších dovolenkových miest v Perzskom…

Sv. Tomáš: Sotva sjízdné cesty na Princově ostrově a plavba ve vydlabaném kmeni
Jan Vidim 2021-11-27T13:39:30+01:00 0 komentářů
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2021

Po šílené letu na Princův ostrov přichází čas si trochu odfrknout, to se ale změní když se seznámíme se stavem silnic, na kterých hrozí, že auto skončí na střeše. Pak musíme spát tři v jedné posteli.. Jsme ubytovaní v hotelu D & D Residential, který jsem našel na AirBnB. Pobyt tu stojí 20 EUR na osobu na noc, v ceně je úsměvně pouze jedna snídaně, takže se musíme dohodnout, kdo bude mít to…