2. Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 2.

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 2.

Pokračivání našich cest po tomto ostrově, tentokrát po jeho severní části.
Cestopis z výpravy „Fuerteventura“ z roku 2020 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

04. 08. 2020, poslední aktualizace 2020-08-04T23:06:12+02:00

Tesna a procestoval 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 14 cestopisů .

1 komentář

Leonard

Díky! Zrovna to čtu v Coralleju a některá místa jsem neznal, přidávám tedy do itineráře ;)

před měs

Další cestopisy, které napsal Tesna

Nesebar - Valaši vyráží na víkendový výlet na východ
Tesna 2020-09-09T23:36:28+02:00 8 komentářů
Bulharsko 2020

Neplánovaný výlet do Bulharska za památkami UNESCO, kde se vedle turistického masakru Slunečného pobřeží ala 80. léta nachází alespoň dnes poloprázdný historický klenot. . Historické mementoNesebar? Dětská vzpomínka na rok 1986 a moji první návštěvu Bulharska, kdy jsme s rodiči prostřednictvím CKM strávili 14 dní ve Varně. 34 hodin v lůžkovém vlaku z&nbsp…

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 1.
Tesna 2020-08-02T15:03:54+02:00 2 komentáře

Cestopis z naší druhé návštěvy tohoto Kanárského ostrova v krátké době, nyní ovšem za časů pro cestování ztížených.. Fuerteventura je posledním ze čtyř velkých Kanárských ostrovů, který jsme navštívili. První naše cesta sem vedla v lednu 2019, kdy jsme na ostrově strávili 10 dní.  Letos v létě jsme si to na týden…

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 2.
Tesna 2020-06-21T00:39:38+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Druhá polovina naší cesty, tentokrát po jižní části ostrova.. První zastávka cestou je v destilérce Saint James, kde doplňujeme zásobu lokálního rumu, a poté pokračujeme po hlavním tahu a dále i po kousku místní dálnice na jih ostrova, kde budeme trávit dalších…

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.
Tesna 2020-06-12T21:23:30+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Cestovatelské zážitky z návštěvy francouzského Martiniku, v prvním díle z jeho severní a turisty méně navštěvované části. Po loňském a naprosto nečekaném překvapivém úspěchu, který u nás měl výlet na Guadeloupe, což jsem ve dvou dílech cestopisu tady popsal nedávno, bylo o podzimním výletu pro rok 2019 naprosto jasno.…