3. Slovensko
  4. Gerlachovský & Koprovský štít

Gerlachovský & Koprovský štít

Za nejvyšším vrcholem Slovenska
Cestopis z výpravy „Za vrcholy evropských států“ z roku 2021 napsal Jaroslav Schmidt

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Schmidt

01. 09. 2021, poslední aktualizace 2021-09-01T20:10:59+02:00

Jaroslav Schmidt žije v České republice a procestoval 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 6 cestopisů . Má své stránky http://microtrips.eu/.

Michal Zhor

Co si budeme nalhávat, výstup na některé slovenské hory je velký byznys místních vůdců. Sice sebou nese i něco pozitivního...... ano, bez tohoto finančního síta by byl přetlak na Gerlach mnohem vyšší. Bohužel vůdcovská mafie často svými klienty pohrdá a to co jsem viděl, to mi stačilo.

před měs
Jaroslav Schmidt

Vím a slyšel jsem, ale jiná možnost neexistovala. Přeci jen jsme nedokázali poručit našemu chtíči vyšlápnout si i nejvyšší vrchol Slovenska ;-). Za tuto cenu ovšem už jiné nedostupné slovenské vrcholy neplánujeme.

před měs
Michal Zhor

Také jsem jim odsypal. Kdo neodsype, toho beztak uloví. Naštěstí mají na Slovensku i jiné než prominentní kopce a dnes můžeme cestovat nejen za bratry. Tož hodně zážitků v horách a já si jdu užít Elbrus (bez vůdce :-) ).

Další cestopisy, které napsal Jaroslav Schmidt

Jednodenní Triglav
Jaroslav Schmidt 2021-08-15T12:26:29+02:00 9 komentářů
Slovinsko 2021

aneb inspirace na krátký jednodenní výšlap. Na konec července jsme původně plánovali výšlap na rakouský Grossglockner. Výlet byl bohužel zrušen z důvodu nepřízně počasí. Týden na to jsme měli absolvovat alespoň výšlap na druhý nejvyšší vrchol…

Tour du Mont Blanc za 4 dny
Jaroslav Schmidt 2021-07-05T19:55:02+02:00 0 komentářů
Evropa 2021

Naše cesta kolem nejvyšších vrcholů Evropy.. Vícedenní trek Tour du Mont Blanc jsme měli v hledáčku už delší dobu a na konci června roku 2021 na něj konečně došla řada. Původní plán byl zdolat okruh za 5 dní (ne ve smyslu kalendářních dní, ale…

Německá jednohubka
Jaroslav Schmidt 2020-08-02T12:43:02+02:00 0 komentářů
Německo 2020

aneb výšlap na Zugspitze, nejvyšší vrchol Německa.. Vím, že jednodenní výlet, kdy člověk stráví v dopravním prostředku stejné nebo větší množství času než v samotné destinaci, není nikdy optimálním řešením. Občas se ale stane, že na víc není prostor.…

Z Dany do Petry
Jaroslav Schmidt 2020-02-26T09:12:25+01:00 9 komentářů
Jordánsko 2020

Dle National Geographic jeden z 15ti nejhezčích treků světa.. I my jsme se svezli na levno-letenkové zimní vlně do Izraele a Jordánska. O těchto zemích se tu v poslední době vyrojilo spousty cestopisů, proto naše putování pouští Wadi rum, výšlap na nejvyšší…