Gruzie 2021 - video průvodce

čtení na 3 minuty
hodnoceno 12 x

Cestopis z roku 2021 napsal Batuzkar

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Batuzkar
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-11-06T00:16:51+01:00

Batuzkar procestoval 38 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 3 lety a napsal pro tebe 22 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Karolina _3

Měli jsme v Gruzii půjčené auto z půjčovny a byla to docela sranda, nedodržují předpisy téměř žádný. Nejlepší bylo, když jsme auto vraceli, tak nás ještě zastavili, že tam máme pokutu, že jsme v Tbilisi nedodrželi přikázaný směr jízdy a ukázali nám video. Opravdu nás to rozesmálo, když víme, jak tam jezdí, že za tohle jsme dostali pokutu (výše pokuty byla asi 150 Kč)

Batuzkar

No taky jsem čekal, že mi z Tbilisi něco pošlou, ale asi jsem měl víc štěstí. Je to ale paradox, dostat pokutu za něco, co je v podstatě místním folklorem a definicí pravidel silničního provozu. Já jsem měl zase štěstí na řidiče, který v noci jezdí v černém autě a nesvítí vůbec ničím, nebo jiného, který sice svítí, ale jinak, než by člověk očekával. Namontovat si dopředu červená světla, na to už je potřeba velmi geniální mysl. Ale aspoň to není nuda:)

Děkuju, vždy potěší, když se dozvím, že cestopis někomu pomůže, nebo inspiruje k vlastní cestě. Teď už bych tu Gruzii taky asi nechal na příští rok. Až bude teplo, tak můžeš třeba i do Batumi, vykoupat se v Černém moři, to já jsem nestihl. Stejně tak navštívit místa jako Vardzia, nebo Mestia. Gruzie má těch zajímavých míst spoustu, tak snad Ti to vyjde a budeš mít dostatek času ji pořádně projet.

Martin Vícha

Supr. Tvůj cestopis z Vilniusu jsem využil při své cestě, tak doufám, že mi ta Gruzie taky klapne. I když už asi až příští rok.