2. Asie
  3. Gruzie
  4. Gruzie 2021 - video průvodce

Gruzie 2021 - video průvodce

Video průvodce podzimním Kavkazem. Část 1 - Gruzie.
Cestopis z výpravy „Podzimním Kavkazem 2021“ z roku 2021 napsal Jaroslav Malec

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Malec

28. 10. 2021, poslední aktualizace 2021-11-05T23:16:51+01:00

Jaroslav Malec žije v České republice a procestoval 33 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 12 cestopisů . Má své stránky https://youtube.com/channel/UCpwTRa5HH_gv_xkLKx6K6EQ.

Jaroslav Malec

Děkuju, vždy potěší, když se dozvím, že cestopis někomu pomůže, nebo inspiruje k vlastní cestě. Teď už bych tu Gruzii taky asi nechal na příští rok. Až bude teplo, tak můžeš třeba i do Batumi, vykoupat se v Černém moři, to já jsem nestihl. Stejně tak navštívit místa jako Vardzia, nebo Mestia. Gruzie má těch zajímavých míst spoustu, tak snad Ti to vyjde a budeš mít dostatek času ji pořádně projet.

před měs
Martin Vícha

Supr. Tvůj cestopis z Vilniusu jsem využil při své cestě, tak doufám, že mi ta Gruzie taky klapne. I když už asi až příští rok.

před měs

Další cestopisy, které napsal Jaroslav Malec

Arménie 2021 - video průvodce
Jaroslav Malec 2021-11-12T14:21:13+01:00 0 komentářů
Arménie 2021

Nahlédněte z pohodlí domova do krás podzimní Arménie a nechte se inspirovat k vlastní cestě do této části Země.. Arménie byla po Gruzii a Ázerbájdžánu třetí ze zakavkazských států, který jsem měl možnost navštívit a dá se tak říct, že jsem úspěšně tento region zkompletoval. Možná ale zkompletoval není to…

Moldavsko a Podněstří
Jaroslav Malec 2021-10-13T09:52:39+02:00 3 komentáře
Moldavsko 2021

Moldavsko, nejchudší a nejméně navštěvovaná země v Evropě. Všudypřítomná chudoba, beznaděj a rozpadající se město. Tak to aspoň mělo být podle všech průvodců, které jsem do té doby pročetl, nebo…

Kypr
Jaroslav Malec 2021-10-02T12:49:55+02:00 3 komentáře
Kypr 2020

Kypr by mohl být výbornou alternativou pro každoroční dobyvatele Jadranu, ale má co nabídnout i baťůžkářům, případně lidem toužícím po levné a příjemné dovolené. Z Prahy létá do Larnaky Wizz Air a do…

Černobylská zóna
Jaroslav Malec 2021-09-22T22:56:55+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Video průvodce zakázanou zónou, 35 let po havárii jaderné elektrárny Černobyl. . Tentokrát jsem připravil krátké video z turistické atrakce jménem Černobyl.