2. Asie
  3. Gruzie

Cestopisy z Gruzie

Příběhy z výprav z Gruzie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Gruzie

Gruzie - země krav, toulavých psů a velkých mužů s příliš malými tričky
Avatar uživatele Šárka Veselá
Šárka Veselá 2020-01-05T21:05:00+01:00 5 komentářů
Gruzie 2018

Co se dá podniknout v Gruzii za 4 dny a co všechno při tom můžete zažít.. Úterý 3. 7. 2018Je úterý ráno, pracovní den. Ranní budíček, čekání na tramvaj, každodenní cesta do práce. Tak přesně to se dnes nekoná. Místo toho balíme svých pár švestek, nastartujeme fábii a…

😂 Vtipné
Maršrutkou do Gori a Čiatury za KAČKU

Po stopách největšího z generalissimů. Tak jako každý muslim musí alespoň jednou za život vykonat pouť do Mekky, každý křesťan by měl vidět Vatikán a každý lyžař a snowboardista vyzkoušet sjezdovky ve Val Thorens, tak každý komunista a…

Rychlotočka v Gruzii
Tomáš 2019-10-31T16:52:11+01:00 3 komentáře
Gruzie 2019

jak jsme strávili prodloužený víkend v Gruzii. Je pátek 26. listopadu a já vyrážím z Brna do Hodonína, kde mám sraz s bývalým spolůžákem ze základky - Romanem a následně nás čeká cesta do Vídně. Ve Vídni máme zabookovaný Mazur Parking (42 e na…

DVA KLUCI V GRUZII
Ondra & David 2019-09-20T21:30:47+02:00 6 komentářů
Gruzie 2019

země plná nádherné přírody, bláznivého provozu a mnoha kontrastů. Když jsme zhruba rok před naší výpravou do Gruzie viděli na Streamu video od Adama Gebriana o děsivých 60 let starých lanovkách v Gruzii, konkrétně ve městě Chiatura, řekli jsme si, že tohle musíme…

Uvítanie leta v Abcházsku
tonic 2019-07-01T10:37:42+02:00 1 komentář
Gruzie 2019

Prvý letný predĺžený víkend v malej čiernomorskej krajinke Abcházsko. Rôzne obskurné krajiny a regióny boli vždy v mojom hľadáčiku. Po návštevách Kosova, Severného Cypru,Podnesterska,Náhorného KarabachuaZápadnej Sahary, nadišiel čas spoznať aj separatistické Abcházsko.…

Sám v Gruzii a Ázerbájdžánu
Jaroslav Malec 2019-05-18T14:35:46+02:00 4 komentáře
Asie 2019

Za poznáním Gruzie a Ázerbájdžánu, sám jen s malým batohem na zádech. Tipy, místa, ceny, zážitky. Týdenní dobrodružství za méně, než 10 tisíc Kč včetně letenky, víza, ubytování a stravy.. Počátkem května 2019 se jsem rozhodl navštívit Gruzii a Ázerbájdžán. Předem jsem to nijak neplánoval, vzešlo to hlavně z nízké ceny za zpáteční letenku do Gruzie a dřívější touhy navštívit tento…

Černobyl a Čiatura (so štipkou Kyjeva a Tbilisi)
tonic 2019-04-01T21:36:18+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2019

Predlžený víkend na dvoch depresívnych, no veľmi zaujímavých miestach. Obe svojho času prekvitali, no jedno postihla katastrofa nukleárna a druhé katastrofa ekonomická. . Ukrajinu a najmä hlavné mesto Kyjev som za posledné roky navštívil nespočetnekrát, no vždy som sa nejak vyhýbal návšteve “atrakcie” menom Černobyľ. Úprimne, mal som pocit že tam už bol pomaly každý a…

📷 Krásné fotky
Gruzínský Kavkaz - pěšky z Tušetie až pod Kazbek
scaligero_ 2018-12-12T21:16:10+01:00 7 komentářů
Gruzie 2018

Téměř nedotčená příroda, minimum turistů, spousta strastí, zážitků a mnohá ponaučení. To byly naše 2 týdny v Gruzii.. Po loňském treku v Rumunsku v pohoří Rodna jsme letos chtěli s přítelem podniknout něco většího. Rozhodli jsme se pro Gruzii a Kavkaz na vlastní pěst.Co vezeme s sebou? batoh o objemu 60 litrů + obal…

Kavkaz - ta pravá nefalšovaná exotika
Zuzan 2018-10-19T22:06:27+02:00 7 komentářů
Asie 2017

12 dní, 2 země, 1 700 km, nespočet pohostinných lidí a skvělá kuchyně. Když jsme loni s přítelem oznámili rodině a známým, že vyrážíme do Gruzie a Arménie, polovina se zděsila a prosila, abychom si vybrali bezpečnější země, druhá polovina obrátila oči v sloup a…