3. GUADELOUPE

Cestopis z roku 2019 napsal Petr Soukup

Zážitky pro tebe sepsal Petr Soukup

05. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-05T18:33:23+01:00

Petr Soukup a procestoval 18 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky https://djp.rajce.idnes.cz/.

Tohle je typicky Karibik, ten rum bych hned mlsala. Myslím že ta akce od Levelu se bude určitě opakovat, tak třeba příště Martinik a dá se použít s přestupem i na další ostrovy...Jamajka, Barbados...

Petr Soukup

O island hoppingu jsem přemýšlel už teď, ale nebylo tolik času. Snad příště...

Avatar uživatele Marek Sourak
Marek Sourak

Tak CSA = Smartwings, takze zadne prekvapeni ani s tim zpozdenim :) ale hezky jste si to uzili

Petr Soukup

Užili. Jeli jsme na pohodu, nechtěli jsme se honit a vidět všechno.

ČSA no comment - zpoždění, palubní servis a (ne)komunikace, vše špatné. Raději se jim vyhnout.

Aljaška a Yukon
Avatar uživatele Jakub
Jakub 2020-06-03T02:05:47+02:00 0 komentářů
Severní Amerika 2018

69 dní na Aljašce, Yukonu a v Britské Kolumbii. VancouverV roce 2016 jsem poprvé vyrazil do Kanady a cestování mě chytlo. V roce 2017 jsem chtěl vyrazit na Aljašku, nakonec jsme skončili na Havaji, jelikož jsem se bál s přítelkyní tam jet sám …

La Isla Bonita - vánoční La Palma
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-31T21:32:09+02:00 8 komentářů

Šest dní na La Palmě, klidném a pohodovém ostrově, strávené u moře, v horách i návštěvou měst. Do pětice všeho kanárskéhoPoté, co jsme během let projeli čtyři největší a také nejznámější Kanárské ostrovy, rozhodli jsme se loni, že zkusíme i ten „pátý vzadu“ – La Palmu. Jde o ten největší ze…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-30T19:42:42+02:00 2 komentáře

Cesta po druhé části ostrova - Grande-Terre a k tomu pár obecných poznatků na závěr. Po čtyřech dnech na Basse-Terre hodláme přejet na druhou, plošší a ne tak divokou část Guadeloupe – Grande-Terre. S paní se den dopředu domlouváme na odjezdu a ta je velmi vstřícná, je jí úplně…

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 2 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…