2. Asie
  3. Nepál
  4. Hajzlpapír nad zlato, neboli obchůzka kolem Manaslu

Hajzlpapír nad zlato, neboli obchůzka kolem Manaslu

Epický výlet členů SK Alpské nuly do Asie
Cestopis z roku 2018 napsal Jan Pešek

Zážitky pro tebe sepsal Jan Pešek

04. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-06T14:58:11+02:00

Jan Pešek Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://janpesek.com.

Super cestopis a ještě lepší fotky! :)

děkuju moc, Honza

mirjur

Tak to je paráda, fotky neskutečné! Díky!

Děkuju za uznání,Honza

Teressa

Cestopis je prdel!

Byla jsem letos na Gokyo a EBC treku a myslela si, že tím mám Nepál odškrtnutý, ale to Manáslu mě teda teď nahlodalo :) Super fotky.

díky moc, Manaslu je fakt krásná, Honza

Jak už psal někdo přede mnou, pro mě Nepál není. Ale cestopis je super, vtipný a seriózní zároveň.

děkuju, Honza

Krásně napsaný cestopis. Protože se na tato místa asi již nikdy nepodívám, moc díky za nádherný, vtipný text a ještě hezčí fotografie. Čtení i fotografie jsem si fakt užil.

děkuju za přečtení, ať s Vám daří, Honza

Michal

Super cestopis. Dost jsem se nasmál. Nicméně treky v Nepálu pro sebe škrtám. Dáal bhat bych nedal.

Jan Pešek

Díky moc, jestli jste se zasmál, tím lépe. Honza

Pěkný a vtipný cestopis. Je nesmysl nejít na trek do Nepálu kvůli dal bhatu. Zaprvé na jídelníčkách 3 nejpopulárnějších treků je vždy mnohem širší nabídka jídel (výhodou dal bhatu je, že přidávání je v ceně, ale je taky nejdražší kromě jačího steaku, který ale asi nebývá běžně k dispozici) a zadruhé dal bhat je chutný a výživný. Není to čočková polévka jako známe u nás, ale z jiné čočky (často červené) s příjemným kořením. K tomu je osmahnutá zelenina a ve vyšších nadmořských výškách spíše jen opečené brambory. Pokud ale je někdo ochotný jíst třeba jen hamburgery, pizzu, steaky (jačí steak někdy je a místní pokus o pizzu bývá také), může cestovat do Asie jen do velmi turistických míst a raději jen do měst.

S tím polykáním prachu to na treku kolem Annapuren není tak horké. Já jsem ho šel ještě během výstavby silnice, ale dá se jít z velké části jinudy a lidi píšou, že jede tak 1 auto/motorka za hodinu.

Super cestopis po dlouhy dobe.. Jako taky se tam pravdepodobne asi nikdy nepodivam, nicmene nic to nemeni na kvalite zpracovani..

Jan Pešek

Kdo ví, třeba nějak někdy jo, jinak děkuju. Honza

Perfektní cestopis, tak, jako mě zrovna tato oblast neláká, přečetl jsem jedním dechem. Vlastně více dechy, protože jsem v práci. Velmi čtivé, zábavné.

Na kole z Alp k Jadranu
Avatar uživatele Vercavlcek
Vercavlcek 2020-11-18T09:28:31+01:00 7 komentářů
Evropa 2020

750 km zážitků z Rakouska, Itálie, kousku Slovinska a Chorvatské Istrie. Celý tenhle výlet byla impulsivní akce. Doba koronavirová cestování nepřeje, přesto jsme prahli po nějakém dobrodružství. V Čechách na kole jezdíme rádi, tak proč nezkusit dojet k moři?  V pátek nám…

Afrika jednou Afrika navždy, nebo myslíte že né?
Andrea Kaucká 2020-11-16T15:15:00+01:00 9 komentářů
Afrika 2008

Napříč Afrikou Rok 2020 je divně divný. Svět se hodně zpomalil, pro mnohé dokonce zastavil. Na obloze na nějakou dobu zmizely bílé stopy plechových ptáků nesoucích osazenstvo prahnoucí po tajemství.…

📷 Krásné fotky
Černá Hora za časů korony
Jarda 2020-11-15T17:13:13+01:00 12 komentářů
Evropa 2020

Černou Horou křížem krážem za nelehkých podmínek na hrozných silnicích. ÚvodemTenhle cestopis není, jak už u mě bývá zvykem, klasickým cestopisem, ale spíš průvodcem pro danou zemi. A tentokrát můžu s čistým svědomím prohlásit, že Černou Horu máme projetou křížem krážem…

Agadir - Vánoce v Africe
Tesna 2020-11-15T14:58:56+01:00 2 komentáře

Zimní výlet do Maroka, kde jsme strávili týden na Vánoce, a odvezli si spoustu spíše rozporuplných vzpomínek.. Vánoce v roce 2016 jsme strávili na Tenerife, poprvé mimo rodinu a domov.  A protože se ukázalo, že něco pro nás dříve tak nepředstavitelného, být v tuto zimní dobu někde v teple,…