2. Asie
  3. Nepál
  4. Hajzlpapír nad zlato, neboli obchůzka kolem Manaslu

Hajzlpapír nad zlato, neboli obchůzka kolem Manaslu

Epický výlet členů SK Alpské nuly do Asie
Cestopis z roku 2018 napsal Jan Pešek

Zážitky pro tebe sepsal Jan Pešek

04. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-06T15:58:11+02:00

Jan Pešek Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://janpesek.com.

divan
  • Přidal se před rokem
  • (upraveno 2021-04-18T17:04:18+02:00)

Výborný a vtipně napsaný cestopis. Super fotky.

Zbyněk Milfait

Děkuji za výživný a inspirativní cestopis. Jsem rád, že se Nepál snad nemění tak rychle, jak se proslýchá. Z treků tam mám podobné vzpomínky. Pouze ceny vypadá že rostou. Já mám nafocených spoustu svatých mužů jak z Kathmandu, tak z hor a platba za fotku bývala před 15 lety tak 0-20 kč a spokojenost byla na obou stranách. Ale já se pohyboval po Nepálu ve dvojici a docela jsme mezi ně po pár měsících na cestách po Asii zapadli. Zbyněk

Super cestopis a ještě lepší fotky! :)

děkuju moc, Honza

mirjur

Tak to je paráda, fotky neskutečné! Díky!

Děkuju za uznání,Honza

Teressa

Cestopis je prdel!

Byla jsem letos na Gokyo a EBC treku a myslela si, že tím mám Nepál odškrtnutý, ale to Manáslu mě teda teď nahlodalo :) Super fotky.

díky moc, Manaslu je fakt krásná, Honza

Jak už psal někdo přede mnou, pro mě Nepál není. Ale cestopis je super, vtipný a seriózní zároveň.

děkuju, Honza

Krásně napsaný cestopis. Protože se na tato místa asi již nikdy nepodívám, moc díky za nádherný, vtipný text a ještě hezčí fotografie. Čtení i fotografie jsem si fakt užil.

děkuju za přečtení, ať s Vám daří, Honza

Michal

Super cestopis. Dost jsem se nasmál. Nicméně treky v Nepálu pro sebe škrtám. Dáal bhat bych nedal.

Jan Pešek

Díky moc, jestli jste se zasmál, tím lépe. Honza

• Právě online

Pěkný a vtipný cestopis. Je nesmysl nejít na trek do Nepálu kvůli dal bhatu. Zaprvé na jídelníčkách 3 nejpopulárnějších treků je vždy mnohem širší nabídka jídel (výhodou dal bhatu je, že přidávání je v ceně, ale je taky nejdražší kromě jačího steaku, který ale asi nebývá běžně k dispozici) a zadruhé dal bhat je chutný a výživný. Není to čočková polévka jako známe u nás, ale z jiné čočky (často červené) s příjemným kořením. K tomu je osmahnutá zelenina a ve vyšších nadmořských výškách spíše jen opečené brambory. Pokud ale je někdo ochotný jíst třeba jen hamburgery, pizzu, steaky (jačí steak někdy je a místní pokus o pizzu bývá také), může cestovat do Asie jen do velmi turistických míst a raději jen do měst.

S tím polykáním prachu to na treku kolem Annapuren není tak horké. Já jsem ho šel ještě během výstavby silnice, ale dá se jít z velké části jinudy a lidi píšou, že jede tak 1 auto/motorka za hodinu.

Super cestopis po dlouhy dobe.. Jako taky se tam pravdepodobne asi nikdy nepodivam, nicmene nic to nemeni na kvalite zpracovani..

Jan Pešek

Kdo ví, třeba nějak někdy jo, jinak děkuju. Honza

Perfektní cestopis, tak, jako mě zrovna tato oblast neláká, přečetl jsem jedním dechem. Vlastně více dechy, protože jsem v práci. Velmi čtivé, zábavné.

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 0 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…

📷 Krásné fotky
Stromboli & Vulcano [Sicílie]
Jan Klíma 2021-07-28T18:31:35+02:00 17 komentářů
Itálie 2021

Sopečné ostrovy u severního pobřeží Sicílie jsou tím největším klenotem Itálie, jaký jsem doposud objevil.... Vždy mě fascinovaly přírodní živly. Před pár týdny jsem si tak řekl, že je čas konečně zvednout zadek a jít se mrknout na nějaké aktivní sopky – no a svou zvědavost jsem upřel, po chvíli dumání, k…

LIPARSKÉ OSTROVY za KAČKU
Kateřina Ostrá 2021-07-28T15:11:44+02:00 68 komentářů
Itálie 2021

Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí a neškodné erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehl. Šest Liparských ostrovů ze sedmi a kousek Sicílie za jeden tyden: dechberoucí erupce legendární sopky Stromboli, historické centrum Lipari, úžasnej kráter a termální prameny Vulcana, odlehlé Filicudi…