3. Island
  4. Island - cesta kolem ostrova ledu a ohně za 7 dní

Island - cesta kolem ostrova ledu a ohně za 7 dní

Na Island jsme se vydali ve třech. Podařilo se nám si vše naplánovat tak, abychom ostrov objeli dokola a viděli co možná nejvíce. Vše podařilo a my si užili nádherný týden v autě na Islandu.
Avatar uživatele Patrik
Cestopis z roku 2018 napsal Patrik

Zážitky pro tebe sepsal Patrik

21. 01. 2019, poslední aktualizace 2019-01-25T15:21:15+01:00

Patrik Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 1 cestopis . Má své stránky https://iamptrk.blogspot.com/.

1 komentář

Avatar uživatele lemming46
lemming46
  • (upraveno 2019-01-21T18:54:04+01:00)

"I když jsme všude četli, že v tomto období není na Islandu noc, opak byl pravdou. "

A co je "toto období", to ať si laskavý čtenář vycucá z křišťálový koule, ne? ;)

Jinak hezký, já to vzal taky po R1, ale opačným směrem. U kostela v Hofu jsem přenocoval, pěkný klidný místo. U Dettifossu je sice západní strana přístupná po asfaltce, ale mně se rozhodně víc líbil východ - dá se tam dostat na dosah ruky ke spádu, a mj. je to tahle strana, kde se točila úvodní scéna Prométhea.

Avatar uživatele Martin
Martin 2020-10-23T15:18:42+02:00 0 komentářů

. Tady začni psát svůj cestopis...

Mallorca - útěk z covidové reality
Avatar uživatele Áčko
Áčko 2020-10-23T12:14:13+02:00 0 komentářů
Španělsko 2020

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.. Mallorca - útěk z covidové reality - inspirace na 4denní tripNaše ministerstvo zdravotnictví se jednoho říjnového dne rozhodlo, že vyjme Kanárské a Baleárské ostrovy z červeného seznamu. Jelikož…

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…

Setkání s medvědy v Rumunsku
Jarda 2020-10-18T18:57:46+02:00 6 komentářů
Rumunsko 2020

Medvědi, covid-19 a jedna z nejkrásnějších zemí na světě.. ÚvodemJak jinak začít cestopis z roku 2020 než větou - letošní cestování je fakt boj. Nejenom, že se nám několik dovolených zrušilo, ale člověk si musí na internetu hledat spoustu informací navíc,…