3. Island
  4. Island - Ring road a západní fjordy

Island - Ring road a západní fjordy

Země gejzíru, sopek, ledovců a vodopádů - ráj pro všechny dobrodruhy!
Cestopis z roku 2018 napsala Nollisek

Zážitky pro tebe sepsala Nollisek

02. 11. 2018, poslední aktualizace 2018-11-03T16:03:38+01:00

Nollisek žije v České republice a procestovala 14 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 1 cestopis . Má své stránky http://www.instagram.com/nollisek.

Ahoj, chtel bych se zeptat jak dlouho jste tam byli a na kolik vas cely vylet prisel? Chteli bysme se tam s pritelkyni letos podivat, tak abysme vedeli kolik si musime usetrit. Dekuji 😀

Ahoj, my byli dva na 15 dní a stálo nás to +- 70tisíc (v červnu 2016) ... největší položky byly 19 000 letenky, 20 000 půjčení auta, cca 6000 benzín, cca 6 000 ubytování v kempech a asi 4000 za alkohol :-D ( ne, že bysme tam tak chlastlali, ale za 4000 jsme měli asi 20 piv a láhev vína :-D ) ...

Dá se ušetřit na letenkách, já je kupovala měsíc před odletem, takže byly drahé... a taky pokud jedete v autě 4, tak se vám rozpočítá půjčovné a benzín mezi 4lidi :-D - na tom lze taky ušetřit...

Jídlo jsme měli nějaké hotovky sebou + nákupy v supermarketech, v restauraci jsme byli jen jednou na polévku z mořských plodů a to nás stálo asi 1200kč...

Neplatili jsme si žádné výlety za velrybama, procházky po ledovci, ani plavbu loďkou mezi ledovými krami na Jokulsárlónu - což bylo lákavé, ale to by jsme si museli přibalit dalších 20-30tisíc...

Takže asi záleží jak moc jste nároční :-)

Nollisek
  • Přidal se před rokem
  • Napsal 2 komentáře
  • (upraveno 2019-02-23T13:11:50+01:00)

Ahoj, na Islandu jsme byli ve dvou celkem 13 dní. Byla to naše vysněná dovolená, takže jsme se úplně neomezovali, ale zase ani nevybírali nejdražší varianty. 😊

- letenky cca 10 500 za oba včetně zavazadel

- auto cca 11 000 + pojištění

- benzín cca 10 000 - ale objížděli jsme celý ostrov včetně západních fjordů

- ubytování cca 28 000 - ale nebydleli jsme v kempech, většinou přes Airbnb, tady by se dalo ušetřit hodně ( ale zase některá stála fakt za to a byl to zážitek)

- útrata cca 20 000 - nákupy, jídlo, výlet za velrybama pro oba + 1x jídlo v restauraci pro oba- drahé, ale vynikající

Je potřeba si uvědomit, že na Islandu je všechno drahé a počítat s tím. Tím, že mají celkem přísné normy ohledně dovozu potravin, tak se moc nedá ušetřit na jídle. S některýma položkama jako auto, benzín, nákup potravin apod. se levněji jít moc nedá.

A červen mi přišel jako ideální, cesty jsou otevřené, ale není tam ještě tolik turistů jako přes letní prázdniny, takže se od toho odvíjejí i některé ceny. I když jsme někdy byli ubytovaní v guest house pro více lidí, většinou jsme měli celou nemovitost pro sebe, protože vrchol sezóny je až červenec 😉

Jak už řekla kolegyně přede mnou, záleží na tom, jak jste nároční a co od toho očekáváte 😉

David

Úžasné! Nádherné fotky a jasná inspirace!

Island je sen a č. 1 na mém WishListu, tak díky (o,o)

La Scala a Miláno
Katka S 2020-09-28T22:35:22+02:00 0 komentářů
Itálie 2020

La traviata v La Scale - to nejlepší z Milána a Itálie.... Tip na tento prodloužený víkend v Miláně byl dílem náhody a okamžitého rozhodnutí. Pak také v COVID době se Itálie stala jednou z mála možností, kam se vůbec dá za hranice vycestovat. Při sledování…

KRAKOV za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-25T11:34:05+02:00 26 komentářů
Polsko 2020

Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad. Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté senzace... Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad... Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté…

Coast Tour di Puglia 2020
Avatar uživatele Tom
Tom 2020-09-23T20:18:51+02:00 0 komentářů
Itálie 2019

...aneb 3 dny po zapadákovech italského jihu.... Zdravím všechny, jenž se proklikali až na můj první pokus o "cestopis" (?) z mého tour po okolí Bari.Neděle  24.8.2020Je 9 ráno a má cesta vede na pražské letiště. Jsem lehce nervózní (zbytečně),…

Pár gastronomických vzpomínek ze Sicílie a Kalábrie
Avatar uživatele Eva
Eva 2020-09-23T11:14:28+02:00 8 komentářů

Vzhledem k nynější situaci a pro lepší chuť k jídlu bez čtení zpráv o Covidu, rozhodla jsem se doplnit Katčin cestopis ze Sicílie o pár drobných postřehů a hlavně fotek k místní gastronomii.Asi mnoho…