3. Jak jsem vyjel poznávat Evropu: Benelux

Jak jsem vyjel poznávat Evropu: Benelux

Jak jsem prožil svou čtyřtýdenní cestu po Evropě, od Amsterdamu až po mys sv. Vincenta v Portugalsku.
Cestopis z výpravy „Jak jsem vyjel poznávat Evropu“ z roku 2019 napsal Čeněk Šmerek

Zážitky pro tebe sepsal Čeněk Šmerek

06. 10. 2019, poslední aktualizace 2019-10-06T18:43:26+02:00

Čeněk Šmerek žije v České republice a procestoval 24 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 5 cestopisů . Má své stránky http://www.cenovycesty.cz/.

Fajn cestopis. A pro mladé pod 18 lert určitě zajímavá informace, jak se dá cestovat za peníze EU.

Prostě mi to nedá, ale svou vizáží mi připomínáš mladší kopii našeho slovenského brata Tonica. :-)

• (upraveno 2019-10-07T20:17:17+02:00)

Díky moc. :-) Určitě, myslím, že je škoda že o tom dost mladých neví nebo se popřípadě nepokusí jízdenku získat. I když pro mě to byla výhoda. Jo, to o Tonicovi už mi někdo psal u cestopisu z Kosova. Možná ty :D

Opět hezky sepsané. Akorát piš, prosím, čárku před spojkou že.

Takové přírodní kempy (malá louka v lese za městem s WC, pitnou vodou, grilovací plochou pod střechou, bez obsluhy, využívané místními nebo domácími turisty na kolech či motorkách) jsem zažil jedině na Hokkaidu.

Čeněk Šmerek

Díky moc za radu. Zkusím si na to dát příště větší pozor. :-)

Stejně super jako tvoje dva předchozí cestopisy :). Klobouk dolů..

Díky moc, potěší. :-)

Další cestopisy, které napsal Čeněk Šmerek

Naskrz Pyrenejským poloostrovem.
Čeněk Šmerek 2021-01-31T11:28:44+01:00 30 komentářů
Evropa 2019

Poslední díl o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v Portugalsku.. Tento článek je třetí a tedy také poslední o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v…

O francouzském fotbale, krásách i rychlovlacích.
Čeněk Šmerek 2021-01-28T12:11:16+01:00 2 komentáře
Francie 2019

Druhý díl o mé čtyřtýdenní cestě po Evropě v létě 2019 v době předcovidové. :) . Tenhle článek je druhý díl o mé čtyřtýdenní cestě po Evropě v létě 2019, pokud jsi teda nečetl první díl, doporučuji si zprvu přečíst první díl o zemích Beneluxu, který tady na cestujlevne.com vyšel…

Za poznáním Balkánu: Kosovo
Čeněk Šmerek 2019-05-27T20:23:29+02:00 5 komentářů
Kosovská republika 2019

Nejmladší země Evropy s pohnutou historií, která má ale překvapivě dost co nabídnout. Pravoslavné chrámy, mešity i nádhernou přírodu.. Kosovo mě fascinovalo už hodně let a tak není zas tak překvapivé, že jsem na svůj první pořádný trip v životě vyrazil právě sem. Pokud vás zajímá celý můj týdenní pobyt na Balkáně, tak doporučuji si…

Za poznáním Balkánu: Severní Makedonie
Čeněk Šmerek 2019-05-20T21:25:55+02:00 10 komentářů
Severní Makedonie 2019

Už odmalička jsem miloval cestopisy a těšil se až jednou konečně taky někam vyrazím. S batohem, sám, bez cestovky. To se mi v 18 letech konečně splnilo v Severní Makedonii a Kosovu.. Volba zrovna na tyto dvě balkánské země padla vlastně už docela dávno, rozhodně se dá říct že mě fascinovali už hodně let a že sem jednou vyrazím bylo vcelku jasné. Nakonec jsem se odhodlal po…