3. Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020

Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020

Cestování během roku 2020 byla nepochybně ještě větší výzva než kdy jindy. Mrkněte, jak jsme si s touto výzvou poradili my :)
Cestopis z výpravy „Cestování během pandemie“ z roku 2020 napsal Vojta Adami @ytadami

Zážitky pro tebe sepsal Vojta Adami @ytadami

04. 01. 2021, poslední aktualizace 2021-03-14T14:45:04+01:00

Vojta Adami @ytadami žije v Itálii a procestoval 41 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://fruitfulmessiah.travel.blog.

Avatar uživatele kickass1
kickass1

Hezky cteni, akorat bych trochu probral ty fotky IMHO.. ;) napr. ty typu "ja a kocka" radsi pouzij na Tinder :D.. ale rozhodne pokracuj se psanim dal, texty povedene a ctive.. ;)

Vojta Adami @ytadami

No jo, jenze ja uz Tinder nepotrebuju, tak nevim, kam je davat 😅

Nee ale chapu, a jinak moc dekuju! :))

Avatar uživatele Tereza
Tereza

Super 🥰

Vojta Adami @ytadami

Děkuju 😊❤️

Zelená Kostarika od Pacifiku ke Karibiku
Katka S 2021-08-05T18:04:39+02:00 0 komentářů
Kostarika 2021

Koupání u dvou oceánů, skoro 2000 km cestou necestou napříč Kostarikou, visuté mosty a zipline v deštném pralese. Pura vida . .  Pura vida je výraz, se kterým se setkáte v průběhu návštěvy Kostariky naprosto všude.  My třeba ještě před příjezdem od majitelky jedněch apartmánů v Monteverde při domluvě ohledně zajištění zážitků…

Video průvodce Rumunskem
Jaroslav Malec 2021-08-05T14:47:35+02:00 0 komentářů
Rumunsko 2021

Dechberoucí videoprůvodce z úžasného Rumunska. V roce 2021 by čeští cestovatelé mohli v Rumunsku pořádat srazy. Možnosti cestování jsou stále místy omezené a pokud nějaká země zasvítí na mapě restrikcí zeleně, čeští cestovatelé neváhají a kupují…

Post Soviet 2021 - 2.část
David Hosl 2021-08-04T12:42:10+02:00 1 komentář
Evropa 2021

Ukrajina - Kyjev + Černobyl a na skok do Moldavska. V červnu 2021 jsem na pár dní navštívil Rumunsko, které jsem chtěl původně spojit s Moldavskem a Ukrajinou. Z toho nakonec sešlo (viz https://www.cestujlevne.com/cest...-cast-2039 ), ale myšlenku…

Dominikánská republika v době Covidu
Martin Š. 2021-08-03T16:32:48+02:00 0 komentářů
Dominikánská Republika 2021

Last-minute letenky, spíše odpočinková dovolená. Tipy na výlety, oblast, výběr peněz,.... Na konci července 2021 jsme se vrátili z Dominikánské republiky. Psalo mi pár lidí a ptalo se na podobné otázky, rád bych zde tedy popsal naše zkušenosti, třeba to někomu v době covidu pomůže. Letěli…