3. Itálie
  4. Jak vidět Neapol a neumřít u toho

Jak vidět Neapol a neumřít u toho

Ne nadarmo se říká, že Neapol buď milujete nebo nesnášíte. Nic mezi tím. A já se vydala zjistit, do které skupiny lidí vlastně patřím.
Cestopis z roku 2021 napsala Iveta _K

Zážitky pro tebe sepsala Iveta _K

21. 11. 2021, poslední aktualizace 2021-11-21T11:42:14+01:00

Iveta _K žije v České republice a procestovala 23 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 1 cestopis . Má své stránky http://whereisiveta.blogspot.com.

Avatar uživatele Reni85
Reni85
  • (upraveno 2021-11-22T13:15:22+01:00)

Vdaka za zaujimave info.

V Neapole a Pompejach som bola v roku 2007,velmi velmi narychlo, takze sa tesim az si spravim chut a napravim to v januari. Letime na 4dni 🙂

Iveta _K

Děkuju a držím palce, ať únorová dovča vyjde :) 4 dny jsou dle mého tak akorát, aby si člověk Neapol fakt užil a ještě k tomu stihl výlet i mimo město.

• Přidal se před 10 měs
  • (upraveno 2021-11-21T14:52:36+01:00)

Ahoj,jenom ještě dotaz.Myslíš ,že se dá stihnout Vesuv i Pompeje za jeden den, i pokud vyjedu hned po snidani?

Avatar uživatele Daniel _1
Daniel _1

Myslím že úplně v pohodě...vesuv na rozdil třeba od etny je fakt jenom autobusem nahoru pak max 2 hodiny kousek pěšky, fotky kráteru, výhledů a zase zpět.. a od pompeji to není moc daleko vlakem...

Díky! 👍

Petr _45

Úplně v poho, my to dali jako celodeňák z Říma - 2 vlaky + bus na Vesuv... Musím říci, že samotná cesta byl největší zážitek :-D Ale jinak se mi mnohem více líbilo v Tivoli, krásné městečko kousek od Říma, plno památek, příroda... doporučuji nevynechat při návštěvě Itálie!

• Přidal se před 10 měs
  • (upraveno 2021-11-21T14:49:03+01:00)

Super! Zrovna tam v sobotu letim, tak díky za tipy. Taky si mě utvrdila v tom, že nemám mít z Neapole obavy. 👍Naopak !

✌️🌏

Iveta _K

Obavy fakt mít nemusíš, jen je potřeba myslet na to, že Neapol nejsou Hrušovany u Brna (to je první obec co mě napadla a doufám, že se tím nedotknu žádného z jejích obyvatel :D ). Pompeje s Vesuvem se v létě dají stihnout úplně v pohodě, ale takhle na podzim už je to trochu víc na knop. Musíš myslet na to, že je prostě v pět tma jak v pr... Nicméně z Pompejí by tam měl jezdit shuttle bus, mám někde i vyfocený jízdní řád, pokud budeš chtít. :) A přeju šťastnou cestu, určitě si to tam užiješ ;)

Ve stopách Charlese Darwina - muže vědy.
Zbyněk Milfait 2021-11-27T20:33:06+01:00 0 komentářů
Chile 2019

Tajemný ostrov Chiloé, okolím vulkánu Villarrica a vzhůru na vrchol Cerro La Campana v blízkosti Valparaísa.. Není na světě mnoho lepších míst pro milovníky různých mýtu, legend a pověr, než právě souostrový Chiloé, obývané nebývalým množstvím duchů, čarodějnic, trolů a jim podobných tvorů. Ženy by si zde …

Kypr od východu na západ - díl 2.
Tesna 2021-11-27T15:27:59+01:00 0 komentářů
Kypr 2017

Přesun do Paphosu a průzkum západní části ostrova včetně cesty za sněhem na nejvyšší vrchol.. Paphos má dvě části, město v mírném svahu a rozlohou dnes mnohem menší přístav, kde je soustředěna většina památek a který je turisticky vděčnější. My bydlíme na samém okraji města, kousek od…

Dubaj november 2021
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2021-11-27T14:14:04+01:00 0 komentářů

Dubaj nabitý energiou a modernosťou je láskyplne nazývaný perlou Blízkeho východu.. Dubaj nabitý energiou a modernosťou je láskyplne nazývaný perlou Blízkeho východu.Strategicky umiestnený uprostred Ázie, Afriky a Európy je jedným z najvyhľadávanejších dovolenkových miest v Perzskom…

Sv. Tomáš: Sotva sjízdné cesty na Princově ostrově a plavba ve vydlabaném kmeni
Jan Vidim 2021-11-27T13:39:30+01:00 0 komentářů
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2021

Po šílené letu na Princův ostrov přichází čas si trochu odfrknout, to se ale změní když se seznámíme se stavem silnic, na kterých hrozí, že auto skončí na střeše. Pak musíme spát tři v jedné posteli.. Jsme ubytovaní v hotelu D & D Residential, který jsem našel na AirBnB. Pobyt tu stojí 20 EUR na osobu na noc, v ceně je úsměvně pouze jedna snídaně, takže se musíme dohodnout, kdo bude mít to…