Cestopis

Kam příští rok na dovolenou?

Avatar uživatele Honza
Cestopis z roku 2018 napsal Honza

Jako každý Čech i já přemýšlím o tom, zda absolvovat letní dovolenou v českém prostředí či nikoliv. Děti máme již celkem odrostlé, takže si myslím, že by v pohodě zvládly i letadlo. Otázka však přichází ve chvíli, kdy začneme doma řešit finanční náročnost dovolené v zahraničí. Osobně jsme nebyli dál než v Chorvatsku a to bych osobně chtěla změnit. Manžel však argumentuje přesvědčivě. Dle jeho názoru nás dovolená třeba v Řecku vyjde na dvojnásobek než v již zmíněném Chorvatsku.

Měla jsem tedy návrh, že se po nějaké dovolené podívám sama. Nevím, jestli je to jen u nás, ale ten můj chlap nesnese, že by byl ten, co neměl pravdu. Asi za hodinu přišel se třemi návrhy, které však mojí představu nijak neuspokojily. Prvním návrhem byla totiž dovolená v Itálii, druhá v Maďarsku a ta třetí v Chorvatsku. Když jsem se ho zeptala, kam by chtěl jet nejvíce. Bylo mi řečeno, vždyť se nám v tom Chorvatsku všem líbilo, tak proč bychom tam nejeli znova.

Snažila jsem se manželovi vysvětlit, že bych ráda viděla nová místa, kde jsme ještě nebyli. No vždyť v Jižní Dalmácii jsme ještě nebyli. Takže se pomalu smiřuji s tím, že letošní letní dovolená bude v Chorvatsku. Mám však ještě naději, protože jsem se zmínila svým rodičům, že bych se chtěla podívat do Řecka. Dokonce jsem našla finančně zajímavé nabídky, které by se mohly líbit i manželovi.

Pevně doufám, že pokud najdeme pod stromečkem zájezd, nebude manžel mít námitky. Ano je pravda, že se mi Chorvatsko líbilo, ale změna je pro mě důležitá. Pevně věřím, že když ne manžel, tak alespoň děti budou mít radost. Pevně věřím, že letošní dovolená u moře bude skvělá. Ve finále je vlastně jedno, jestli to bude dovolená v Řecku, Chorvatsku nebo Česku, hlavně že budeme spolu a budeme se mít dobře.

Ubytování v apartmánech budeme vybírat v jižní Dalmácii http://www.ubytovanivchorvatsku....t-list.php

Avatar uživatele Honza

Zážitky pro tebe sepsal Honza

20. 12. 2018, poslední aktualizace 2018-12-20T21:40:11+01:00

Honza a procestoval 10 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 2 cestopisy . Má své stránky http://www.ubytovanivchorvatsku.cz/chorvatsko.php.