2. Asie
  3. Kazachstán
  4. Kazachstan

Kazachstan

Začiatok v Almaty a jej okolí spolu s výletom k jazeru Kaindy. Odtiaľ letecky do Usť-Kamenogorsku s pokračovaním do neslávne známeho Semipalatinsku a Kurčatova. Na konies Astana.
Cestopis z roku 2018 napsal cizy

Cenová politika Ukraine International s veľmi priaznivými tarifami pri kúpe letenky viac ako 10 mesiacov dopredu spravila Strednú Áziu dostupnejšou ako kedykoľvek predtým. Neodolali sme ani my a tak už v júli 2017 bolo jasné, kam nás máj 2018 zaveje a ktorá krajina bude tou mojou jubilejnou 50. navštívenou.

pokračovanie u mňa na webe: https://romanherda.com/category/...stan-2018/

Zážitky pro tebe sepsal cizy

19. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-11-14T08:19:57+01:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 53 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 11 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Proky

Cizy, máš ty cestopisy parádní. Tím, že jde o místa tak trochu (a nebo vlastně hodně) off the beaten path, tak je to zajímavé čtení oproti většinovému mainstreamu. Určitým způsobem mě to Rusko a bývalé země taky fascinuje, akorát já většinu cest strávil možná spíš v tom mainstreamu, takže na návštěvy těchto končin si budu muset trochu počkat (minimálně než mi odrostou děti) :) Každopádně kdyby se ti někdy podařilo najít cestu k povolení k návštěvě Norilsku, dej vědět, I'm in! :D

cizy

velka vdaka! ja dufam, ze to povolenie zase raz zrusia, potom to bude jednoduchsie, aspon teda administrativne, ked uz nie nakladovo :D

Avatar uživatele Karel
Karel

Moc příjemné čtení k obědu, díky.

Další cestopisy, které napsal cizy

Murmansk & Teriberka s kúskom Piteru
cizy 2019-11-14T08:20:46+01:00 3 komentáře
Rusko 2017

Septembrový únik za polárny kruh do Murmansku a dediny na pobreží Barentsovho mora, kde sa natáčal oceňovaný film Leviathan. Na záver 48 hodín v slnečnom Petrohrade.

Na Leningrad do Petrohradu
cizy 2019-10-23T11:08:29+02:00 4 komentáře
Rusko 2019

Víkendová návšteva ruského hlavného mesta kultúry spojená s koncertom legendárnej kapely Leningrad.

Minsk
cizy 2019-10-18T11:18:35+02:00 9 komentářů
Bělorusko 2019

Dlhé roky odkladaná návšteva Bieloruska a 52 septembrových hodín v Minsku.

Slavutyč & Kyjev
cizy 2019-10-17T13:21:28+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2019

Víkendová otočka do Kyjeva a Slavutyču – jedného z najmladších ukrajinských miest, ktoré vzniklo po Černobyľskej havárii.