Hlavička uživatele
  • Navštívil jsem 54 zemí světa
  • Napsal jsem 20 komentářů

Mé cestopisy

Nejnovější příběhy z mých výprav kolem světa

Týždeň južným Marokom
cizy 2020-03-05T10:13:44+01:00 0 komentářů
Maroko 2017

Road trip južným Marokom. Z Marakéšu cez Atlas až do Sidi Ifni a po pobreží naspäť. . Maroko som mal v hľadáčiku už niekoľko rokov, ale cenu spiatočnej letenky presahujúcu bežne 200€ som nebol ochotný akceptovať. Riešením ešte bolo nakombinovať lety s Ryanairom cez prestup, ale keďže…

Jordánska Petra & Wadi Rum
cizy 2020-03-01T12:46:48+01:00 0 komentářů
Jordánsko 2016

Vďaka linkedo Eilatu nebola návšteva jordánskej Petry nikdy jednoduchšia. V sychravom novembri sme teda na predĺžený víkend odleteli do tepla pozrieť sa na jeden z nových siedmych divov sveta.. 17.11.2016Priaznivé ceny leteniek, ktoré sa ešte podarilo “zrumbovať” a štátny sviatok nás v poslednom tohtoročnom výlete priviedli k myšlienke trochu sa v novembri zohriať. O piatej ráno nás z…

Predĺžený víkend v Lotyšsku
cizy 2020-02-23T10:52:18+01:00 0 komentářů
Lotyšsko 2020

Februárový 600 kilometrový okruh západnou časťou Lotyšska na trase Riga – Kolka – Ventspils – Riga. . 12.2.2020Po dlhej dobe vyrážam na výlet netradične v stredu. To ma tak vyvedie z miery, že na Einsteinovej stepujem už 25 minút pred odchodom žlutého na Schwechat. Autobus prichádza úplne plný a…

Zimné víkendové Gruzínsko
cizy 2020-02-19T09:53:32+01:00 0 komentářů
Gruzie 2017

Zimné gruzínske repete. Opäť tri dni počas ktorých sme sa stihli previezť lanovkami v Chiature, okúpať sa v prírodnom termále v Borjomi a takmer sami si vychutnali slnkom zaliatu Vardziu. . 3.2.2017Pracovný týždeň je za nami a my sa vyberáme domov dobaliť posledné veci. Obaja máme cez víkend narodeniny, tak som ešte na jeseň vymyslel krátky výlet do Gruzínska, na ktorý sa mi podarilo…

Letné víkendové Gruzínsko
cizy 2020-02-11T11:23:21+01:00 0 komentářů
Gruzie 2016

Po siedmych rokoch návrat do Gruzínska. Tri júnové dni strávené na trase Tbilisi – Gori – Kazbegi. . Gruzínsko patrilo už od mojej prvej návštevy roku pána 2010 k tomu najlepšiemu, čo som zatiaľ videl a ani pribúdajúce roky na tom nič nemenili. Od Janky som dlhšiu dobu stále počúval, že kedy pôjdeme…

Kyrgyzstan
cizy 2020-02-03T08:51:29+01:00 1 komentář
Kyrgyzstán 2016

Jarný výlet stredoázijského Švajčiarska. Dva dni v Biškeku a okruh okolo jazera Issyk Kul. . 4.3.2016Popíjať pri včerajšom balení si vecí Demänovku sa ráno ukáže ako nie práve najmúdrejší nápad. Budík zvoní o 5:40 ako o život a my vstávame s obrovským sebazaprením. Našťastie ideme v…

6 dní v Japonsku
cizy 2020-01-29T10:25:55+01:00 0 komentářů
Japonsko 2016

6 nabitých dní v krajine vychádzajúceho slnka. Tokio – Kjóto – Osaka. . Japonsko nikdy nepatrilo k mojim vysnených destináciam. Všetko sa to začalo ešte dávno 2. decembra 2015, kedy sa objavili letenky do Tokia za nejakých cca 276€ z Prahy alebo Budapešti na japonskej…

Predĺžený víkend v Azerbajdžane
cizy 2020-01-22T09:50:14+01:00 0 komentářů
Ázerbajdžán 2017

Návšteva horskej dediny Lahic, najkrajší západ slnka nad Mingecevirským vodným rezervoárom, kúpanie sa v rope v Naftalane a prehliadka Baku.. Azerbajdžan bol poslednou krajinou z kaukazského trojlístka, ktorá mi dlhé roky unikala. Mohla zato najmä ich vízová politika, ktorá na rozdiel od liberálneho Gruzínska, kde môžeme cestovať dokonca…

Kazachstan
cizy 2019-11-19T13:14:12+01:00 3 komentáře
Kazachstán 2018

Začiatok v Almaty a jej okolí spolu s výletom k jazeru Kaindy. Odtiaľ letecky do Usť-Kamenogorsku s pokračovaním do neslávne známeho Semipalatinsku a Kurčatova. Na konies Astana.. Cenová politika Ukraine International s veľmi priaznivými tarifami pri kúpe letenky viac ako 10 mesiacov dopredu spravila Strednú Áziu dostupnejšou ako kedykoľvek predtým. Neodolali sme ani my a tak…

Murmansk & Teriberka s kúskom Piteru
cizy 2019-11-14T08:20:46+01:00 3 komentáře
Rusko 2017

Septembrový únik za polárny kruh do Murmansku a dediny na pobreží Barentsovho mora, kde sa natáčal oceňovaný film Leviathan. Na záver 48 hodín v slnečnom Petrohrade. . Poďme do Ruska! Tento nápad sa zrodil spontánne v marci, keď mi prišiel od Ryanairu mail so zmenou letových časov na Korfu, odkiaľ sme mali v pláne urobiť si okruh po Albánsku. Letenky teda išli na…

Na Leningrad do Petrohradu
cizy 2019-10-23T11:08:29+02:00 4 komentáře
Rusko 2019

Víkendová návšteva ruského hlavného mesta kultúry spojená s koncertom legendárnej kapely Leningrad.. Dva týždne po návrate z koncertu Def Leppard v Dubline, som stále pod vplyvom tohto hudobného zážitku browsoval internety a pozerať, na aký koncert by som ešte zašiel. Jedným z interpretov bola aj…

Minsk
cizy 2019-10-18T11:18:35+02:00 9 komentářů
Bělorusko 2019

Dlhé roky odkladaná návšteva Bieloruska a 52 septembrových hodín v Minsku. . Do Bieloruska alebo teda aspoň do Minsku sa chystám snáď už 10 rokov. Dlhé roky ma však odrádzala ich vízová politika. Tá bola na jednu stranu veľmi podobná tej ruskej, na druhú však bieloruské víza…

Má cestovatelská mapa

Země, které jsem navštívil a kam se chystám

Tady žiju
Navštívil jsem
Chystám se

Má nedávná aktivita

Poslední témata a komentáře, které jsem napsal

Cože? Ty ještě nemáš svůj cestovatelský profil na CestujLevne.com?

Přidej se k největší komunitě cestovatelů v Česku a na Slovensku. Získej přístup do fóra, sleduj své letecké statistiky, piš krásné cestopisy a mnohem víc.