KODAŇ - Copenhagen

Dánsko 2022

Cestopis z roku 2022 napsala Šárka Skrbková

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Šárka Skrbková
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-10-21T12:15:45+02:00

Šárka Skrbková procestovala 50 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidala před 5 lety a napsala pro tebe 10 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

1 komentář

Avatar uživatele Alena Svobodová
Alena Svobodová
před měs

V Kodani jsem byla před lety půl roku na Erasmu, takže bych ráda něco přihodila :) Park Tivoli je celkem drahý, ale skutečně krásný. Byli jsme tak  během zlatého pozdního odpoledne a večer a atmosféra byla jako v povídce o poslední letním dni od Raye Bradburyho. Pokud nepřeje počasí, opravdu není třeba se takhle trápit. Kodaň má hodně muzeí a galerií zdarma. Hned u Tivoli je krásná Glyptotéka (muzeum zaměřené na starověk), dánské Národní muzeum a Centrum dánského designu. Hned u Nyhavnu je krásná prodejna a muzeum jantaru (House of Amber), kde za pár kaček uvidíte stromky nebo loďky z tohohle materiálu. Za návštěvu rozhodně stojí pivovar Carlsberg, který je sice až v širším centru, ale na Dánsko je prohlídka ještě levná a na konci trasy je bar, kde vám dají dvě piva dle výběru (aspoň doufám, že to pořád dělají). Pokud je hezké počasí, doporučuju výlet do přímořské vesnice Dragør nebo muzea pod otevřeným nebem s krásnými farmami z celé Skandinávie u Kongens Lyngby. Malá mořská víla je naopak, no, malá a celkem zklamání. Pokud vás tlačí čas, vynechte ji.