3. Konec roku ve Stockholmu a cesta "po zemi" do ČR.

Konec roku ve Stockholmu a cesta "po zemi" do ČR.

Letadlem, vlakem, trajektem, busem, metrem... :-)
Cestopis z roku 2019 napsala Aluška

Zážitky pro tebe sepsala Aluška

30. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-30T23:07:29+01:00

Aluška a procestovala 11 zemí světa, nejvíce Evropu a Jižní Ameriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 1 cestopis .

Martin Vícha

Ta cesta zpátky celkem masakr... 😁 Souhlasím, že Öresundský most je super, krásná práce. K té ponorce "U-434". Nevím, kde se vzal ten idiotský zvyk, na ruské ponorky psát "U". Ve skutečnosti je to B-515. B jako velká. Ale za to ty samozřejmě nemůžeš. Je mě to vždycky, když to vidím (stejně jako v Peenemünde) hrozně štve.

Aluška

Jako jo cesta zpátky zdlouhavá, ale já s odporem k lítání, bych to klidně dala zas :-) a ten most je fakt super, škoda, že to ten vlak do 15min prosviští a je konec :-(

Za ponorku se omlouvám, nerozumím tomu :-D, maj to tak v letácích, takže jen předávám dál, ani jsme tam nešli - nebyl čas a loni jsme už v ponorce byli v Göteborgu, tak stačilo.

Ano bylo to ve dnech 30.12-2.1. kromě cesty, kterou jsem už zmínila, tak 2noci ve Stockholmu v akci black friday 1+1 noc zdarma , ověřený Elite hotel Arcadia 2noci za krásnou cenu 3300,-, v Hamburku 1 noc 2200,-. Ubytování by se dalo asi sehnat v Hamburku určitě levněji, ale my dojeli pozdě večer, tak jsme už nechtěli cestovat po městě, takže jsme chtěli hned hotel přímo na nádraží.

Ve Stockholmu MHD 24hod. + jednorázovka 260SEK, v Kodani MHD 48 DKK, Hamburk MHD cca 11 Eur... takže MHD dohromady 1000,- pro 2os.

Jinak my nejsme náročný, takže pak jsme nejvíc dali asi za kafe :-D , snídaně jsme měli a přes den si koupili už něco málo jen ve stánku či na cestu sebou.

Když to přeženu, tak jsme se určitě do 14000,- za oba vešli, se vším všudy...jídlo, mhd, letenky, jízdenky, hotely, nějaký blbosti suvenýry.

Aluška

Byli jsme spokojení a právě, že cenu jsem čekala horší :-) když to tak vezmete, tak třeba Silvestr na horách s lyžováním na těch pár dnů, by taky na pár tisíc vyšel...

Chile-skvělý zážitek
Jiří Kafka 2021-07-27T19:37:33+02:00 0 komentářů
Chile 2020

Můj první sólo trip v 50 letech a hned do Jižní Ameriky.. Nikdy není pozdě si začít plnit svoje sny!Na úvod se asi sluší říct něco o sobě.Jsem tzv.Husákovo dítě,ve škole ruština a dál než do Krkonoš jsem se niky nepodíval.Po euforii ze sametové revoluce…

Českou Třebovou cestou necestou
Avatar uživatele cikarijo
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…

Sardinie, asi jednou stačilo
Avatar uživatele mmksvestky
mmksvestky 2021-07-26T15:24:38+02:00 4 komentáře

pohled nepravého. Už na začátku musím napsat, že můj pohled je hodně poznamenaný tím, že to není úplně můj šálek vysněné dovolené, ale to neznamená, že jsem tam jet nechtěl a že toho lituju. Celé to vzniklo v podstatě…

Carretera Austral - cesta do pravěku.
Zbyněk Milfait 2021-07-25T18:43:32+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Tato legendární chilská silnice vás na svých 1247 km mnohokrát zavede do míst jak vystřižených z obrazů Zdeňka Buriana. Jen ten dynosaurus ne a ne se ukázat.. Začátek této jedné z kultovních amerických silnic je ve městě Puerto Monnt, kde navazuje na panamerickou dálnici. Do města se dostanete mnoha způsoby, nejrychleji letecky nebo busem častými spoji ze…