2. Afrika
  3. Mauricius
  4. Mauricius: svatba na pláži a 3denní road trip po ostrově

Mauricius: svatba na pláži a 3denní road trip po ostrově

Že do toho v roce 2018 praštíme, jsme věděli. Že to nebude klasická česká veselka taky. A pak jednoho nedělního večera: "Hele, na cestujlevně jsou letenky na Mauricius."
Cestopis z roku 2018 napsala Michala M.

Zážitky pro tebe sepsala Michala M.

24. 06. 2019, poslední aktualizace 2019-12-10T21:55:26+01:00

Michala M. žije v České republice a procestovala 17 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 3 cestopisy a pomohla sepsat 1 průvodce .

Avatar uživatele Jaroslav
Jaroslav

Take jsme se brali na Mauriciu letos v listopadu, jen na jihu a musím říct, že absolutně nelitujeme a bylo to super. Jinak moc pěkný cestopis :-)

Napsáno jak z katalogu cestovky, ale informační hodnota nulová ( kromě svatebních info, ty jsou asi docela cenné ). Navštívila jste vlastně všechna turisticky profláknutá místa, ale nepíšete o nich nic nového, nic, co by nebylo tisíckrát už jinde. Nevím, mám z Vašeho psaní takový divný pocit, jako že jste si udělali seznam kam musíte, ten si postupně odškrtali, ale nic hlubšího Vám to nedalo. Třeba mne udivuje, že při výletu do botanické jste to neprotáhli už jen maličký kousek ke kostelíčku Notre Damme, když už jste se na Mauriciu brali..

Michala M.

Davide, možná to bude tím, že o shora uvedených místech NIC NOVÉHO nevím, a opisovat tady k jednotlivým místům informace z průvodců nebo internetu, které, jak sám píšete, jsou 1000x popsány jinde, jsem neměla za cíl. Cílem bylo dát základní info k tomu, jak to na Mauriciu chodí s obřadem a přilepit náš itinerář. Vyhradili jsme si 2,5 dne na navštívení ostrova a ano, vybrali jsme si ta nejnavštěvovanější místa... no a? Je to jen náš program, nic víc :) A soudit z článku na 10 minut čtení, jestli mi cesta něco hlubšího dala, když se o svých dojmech nikde nerozepisuji? To snad ne :) Jestli máte ostrov procestovaný, zkuste cestopis i se svými dojmy sepsat. Inspirace není nikdy dost :)

Jarda

Moc pěkně sepsáno :) z trollů jako je Rudá Marta nebo Naděžda si nic nedělejte, ty trollí skoro pod každým cestopisem, stejně jako někteří další...

Určitě piště dál!

Michala M.

Děkuji Jardo za motivaci :)

Krásný inspirativní cestopis! :-)

Michala M.

Díky Lucko za milou zpětnou vazbu :-)

Avatar uživatele Tonda 2
Tonda 2

Dobré, hezky popsáno, kdo to chce ještě více komorní a bez lidí, tak se dá zvážit i SEZ. Na těch plážích je tam fakt mnohem méně lidí.

Na tom MRU mi vadilo, že už svatby jede každý druhý hotel jako Baťa cvičky, ale to nemění nic na tom, že to pro spoustu lidí bude mít pěknější atmosféru, než na tom národním výboru :-).

Michala M.

Díky a souhlasím, Mauricius je z pohledu svateb bezpochyby masovka. Když to hodnotím zpětně, nebála bych se jít cestou svatby mimo hotel a spojit se s místní koordinátorkou na ostrově a vybrat místo někde v přírodě. Na druhou stranu, hotel se o všechno postará a je to pohodlnější.

Hotely na Mauriciu dodržují jedno důležité pravidlo a to je jen jedna svatba denně. Nestane se tedy, že budete čekat "frontu", až předchozí svatba skončí a na vás přijde řada. Naopak, když chcete třeba společnou svatbu s kamarádkou, tedy dva páry, musíte požádat hotel o výjimku. Díky tomu, i když obliba Mauricia jako svatební destinace stoupá, je tam pořád cítit, že ten den jste pro hotel nejdůležitější právě vy:)

Michala M.

Pod Lucky slova se podepisuju, to jsem zapomněla v textu úplně zmínit. Přístup personálu byl celý pobyt neuvěřitelně vřelý a je pravdou, že nejenom v den obřadu jsme se cítili jako ti nejdůležitější hosté :)

Tohle se dá sfouknout ve Vegas za 15 minut cestou z baru do hotelu bez velkého papírování.

cali

soukromí jako stavení...

Michala M.

Stydím se... opraveno, díky! :)

cali

Stane se i v lepších rodinách ;-)

MALLORCA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-10-24T16:15:29+02:00 29 komentářů
Španělsko 2020

Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… . Španělská ostrovní perla - nádherné útesy, tyrkysové moře, starobylé vesničky uprostřed pomerančových sadů, tapas a sangrie, jejichž chuť vám vykouzlí úsměv na tváři i když vás okradou… Pro mě už…

Avatar uživatele Martin
Martin 2020-10-23T15:18:42+02:00 0 komentářů

. Tady začni psát svůj cestopis...

Mallorca - útěk z covidové reality
Avatar uživatele Áčko
Áčko 2020-10-23T12:14:13+02:00 3 komentáře
Španělsko 2020

Stejně jako dveře barů se začaly zavírat i jednotlivé země před zamořenými českými turisty. Jednou z výjimek byly Baleárské ostrovy.. Mallorca - útěk z covidové reality - inspirace na 4denní tripNaše ministerstvo zdravotnictví se jednoho říjnového dne rozhodlo, že vyjme Kanárské a Baleárské ostrovy z červeného seznamu. Jelikož…

Okolo Korintského zálivu
cizy 2020-10-21T14:08:27+02:00 0 komentářů
Řecko 2020

4 dni v Grécku, počas ktorých sme si spravili okruh okolo Korintského zálivu a stihli si odskočiť okúpať sa na Lefkadu. . Železo treba kuť, kým je horúce. Čo sa týka výletov, toto staré príslovie platí v dnešnej dobe dokonale. Dnes už človek nevie dňa ani hodiny, ktorý štát kedy koho hodí na červený zoznam. Keď sme sa…