3. Moldavsko
  4. Moldavsko a Podněstří

Moldavsko a Podněstří

Cestopis z výpravy „Moldavsko a Podněstří 2021“ z roku 2021 napsal Jaroslav Malec

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Malec

13. 10. 2021, poslední aktualizace 2021-10-06T17:46:42+02:00

Jaroslav Malec žije v České republice a procestoval 32 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 10 cestopisů . Má své stránky https://youtube.com/channel/UCpwTRa5HH_gv_xkLKx6K6EQ.

Jaroslav Malec

V Kišiněvě byla čeština, nebo slovenština slyšet docela často, ale v Tiraspolu jsem na nikoho od nás nenarazil. Myslím, že nás bylo docela dost, kteří jsme se tam minuli:) A není se čemu divit, přímé spojení z Prahy do Kišiněva za pár korun nešlo nevyužít.

Jarda _10

To jsme se asi minuli všichni 3, i když já byl autem a projezdil Moldavsko i Podněstří, moc fajn zážitky :)

voughne
  • (upraveno 2021-10-13T12:04:57+02:00)

Asi sme sa na ceste minuli :) Mam podobne dojmy z Moldavska (Podnesterska) ... aj napriek tomu ,ze okrem hladnych psov na nas sem-tam "brechali" aj ludia, tak si este viem predstavit navstevu tohto statu (nestihli sme ziadne vinarstvo napr.). Tiraspol s Benderom milo prekvapili - ciste a upravene miesta, v podnikovej predajni Kvintu bolo rusnejsie ako v hypermarkete :D Ceny fakt na minime (hlavne na trhoch) a jedla vseobecne dobre, alkohol top :D Btw letenky sme mali za 10€, ubytko na noc vychadzalo pod 10€/os, pocasie bolo idealne ... za mna dobreee.

Další cestopisy, které napsal Jaroslav Malec

Kypr
Jaroslav Malec 2021-10-02T12:49:55+02:00 3 komentáře
Kypr 2020

Kypr by mohl být výbornou alternativou pro každoroční dobyvatele Jadranu, ale má co nabídnout i baťůžkářům, případně lidem toužícím po levné a příjemné dovolené. Z Prahy létá do Larnaky Wizz Air a do…

Černobylská zóna
Jaroslav Malec 2021-09-22T22:56:55+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Video průvodce zakázanou zónou, 35 let po havárii jaderné elektrárny Černobyl. . Tentokrát jsem připravil krátké video z turistické atrakce jménem Černobyl.

Video road trip na východ a jih Ukrajiny
Jaroslav Malec 2021-09-18T21:48:47+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Z Kyjeva tam a zase zpátky. Vlakem, autem, lodí přes Dnipro, Záporoží, Heničesk, Skadovsk, Džarylgač, Mykolaiv a Oděsu. Letošní cesta na Ukrajinu byla mojí pátou návštěvou této země a druhou tohoto typu. Poprvé jsem dojel až na Krym, aniž bych tušil, že následující rok bude obsazen. Letos jsem se ke Krymu výrazně…

Video průvodce Kyjevem
Jaroslav Malec 2021-09-06T15:39:00+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

První část cesty po Ukrajině. Ta nemohla začít nikde jinde, než v Kyjevě. . Podle počtu cestopisů o Ukrajině se dá odhadovat, že tato země patří mezi českými cestovateli mezi velmi oblíbené. A není se čemu divit. Letecky snadno dostupná, relativně levná, rozlehlá a velmi…