3. Česká republika
  4. Na Brno dobrý

Na Brno dobrý

Brno se odjakživa chtělo vyrovnat Praze. Nevíme proč, protože Pražáci si vždycky budou myslet, že jakkoliv výborná akce nebo podnik jinde než v Praze je jen “na Brno dobrý.”
Cestopis z roku 2020 napsal(a) out of queue

Zážitky pro tebe sepsal(a) out of queue

09. 09. 2020, poslední aktualizace 2020-09-09T21:33:22+02:00

out of queue Na Cestujlevne je už 4 měsíce, napsal(a) pro tebe 5 cestopisů . Má své stránky https://outofqueue.wixsite.com/home.

taclik.j

Já přidám pavlačový dvůr a pivnici U Poutníka.

mirjur
  • Právě online

Souhlas, tam jsme vypili několik poutníků nedávno při brazilských dnech... kupodivu asi nejlevnější pivo v okolí. A dobré.

Kateřina Ostrá
  • Přidal se před rokem
  • (upraveno 2020-09-10T22:43:30+02:00)

Naprosto souhlasím s @Mirjur!!! BOŽÍ!

Hned jak nás svět hodí na červenou výhybku, navštívím místo po místě!

Za sebe se podepisuji pod svůj oblíbenej podnik, a to KAMENKU, konkrétně Duck Bar. Tam to žeru!! Atmosféru té kolonie vůbec, taky místní utopence, naloženej hermelín ,olomoucké tvařůžky na chlebu....dvojka ledového vína a pocit, že tady je svět ještě v poradku...

Cestopis excelentní 🙏💛

mirjur
  • Právě online

Super! Něco takového tady chybělo. Spousta lákavých míst, které vůbec neznám. Asi půjdu o víkendu prozkoumat. :-)

Další cestopisy, které napsal out of queue

cyklotoulky po střední Moravě
out of queue 2020-09-22T20:30:16+02:00 0 komentářů
Česká republika 2020

Další porce zajímavých míst, navštívených během cyklistických putování. Tentokrát ze střední Moravy.. Balerův větrný mlýn SpálovMěstys Spálov leží v okrese Nový Jičín a kousek za obcí najdete nejmenší větrný mlýn v České republice. Mlýn je tak malý, že ho nikde z obce neuvidíte. Až pár desítek metrů…

cyklotoulky po jižní Moravě
out of queue 2020-09-17T20:15:36+02:00 1 komentář
Česká republika 2020

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.. Občerstvení U Knedlíka BlučinaPokud pojedete po námi oblíbené cyklostezce z Brna na Nové Mlýny, tak doporučujeme udělat si zastávku před Židlochovicemi, konkrétně na okraji Blučiny, kde stojí tato…

Lvov - tour po zážitkových podnicích
out of queue 2020-08-18T19:22:24+02:00 5 komentářů
Ukrajina 2019

O prvním listopadovém víkendu jsme zavítaly do metropole západní Ukrajiny - Lvova. K vyhlášeným zážitkovým podnikům díky prodlouženému víkendu a blízkosti polských a běloruských hranic zavítaly davy…

Glastonbury
out of queue 2020-04-29T22:37:03+02:00 0 komentářů
Spojené Království 2017

krátký report z bájného Avalonu. Tam, kde se podle legend rozprostíral bájný ostrov Avalon a byl zde zakopán svatý grál, tak tam leží městečko Glastonbury. Nacházíme se v hrabství Somerset a Glastonbury není jen synonymem…