3. Itálie
  4. Neapol a Pompeje v únoru

Neapol a Pompeje v únoru

Neapol a Pompeje bez turistů. Nenechte se nikým odradit od návštěvy, určitě stojí za to!
Cestopis z roku 2022 napsala Market_Pat

Zážitky pro tebe sepsala Market_Pat

16. 07. 2022, poslední aktualizace 2022-07-16T13:23:06+02:00

Market_Pat a procestovala 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 3 cestopisy .

1 komentář

Blondie

My byli v Neapoli taky letos v únoru a počasí naštěstí vyšlo. Určitě se tam vraťte, je tam toho k vidění ještě spousta! A to jídlo je opravdu boží. Nejlepší čokoládovou a pistaciovou zmrzlinu mají v Guy Odin.

Pobaltí je jako G bod
Kafíno 2022-08-09T12:23:05+02:00 1 komentář
Evropa 2022

Litva s Estonskem a ještě na skok do Finska.. Neobjevené PobaltíPobaltí je jako G bod! Většina z nás o něm někdy něco málo či více slyšela a tak nějak přibližně ví, kde ho hledat. Ale jen hrstka vyvolených ho opravdu najde! A já protože…

SLOVENSKO Hore Dole
Avatar uživatele Pavel _38
Pavel _38 2022-08-08T21:26:05+02:00 0 komentářů
Slovensko 2022

Spomienky na cesty. Ako každý z Vás sa radi vraciate časom späť.  Aj ja som sa rozhodol zaspomínať, ale aj doplniť nové cesty po SLOVENSKU .  Budem tu prispievať priebežne. Ale dúfam, že sa nenahneváte ak príspevky…

GRAN CANARIA & LANZAROTE v jednom (a bez auta)
pet_til 2022-08-08T20:11:35+02:00 0 komentářů
Španělsko 2022

Dva týdny, dva ostrovy a návod na dostupnou dovolenou pro každého!. Kanáry nejsou nutně drahou destinací, která je nad vaše finanční možnosti. A to ani když cestujete v hlavní sezóně (rozuměj červenec a srpen), protože jindy si v práci dovolenou vzít nemůžete :-) My…

Hello I'm your Travel Guide ( Insta Dubai Visa)
Avatar uživatele ubaersheikh
ubaersheikh 2022-08-08T12:52:27+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2022

Insta Dubai Visa is the topmost Dubai visit visa portal with the fastest visa processing systems.. Insta Dubai Visa is a prominent name in the segment of visa services to Dubai. It is an online Dubai visit visa service provider. Applicants quickly gain information on the website about visa…