Nečekané setkání v horském letovisku Arosa, Švýcarsko

Arosu jsem navštívila na doporučení kamarádky. Jak se mám ale chovat v přítomnosti 80% populace ortodoxních Židů, to mi už nedoporučila.

Cestopis z roku 2019 napsala MONIKA KUPCOVÁ

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala MONIKA KUPCOVÁ
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-11-13T14:46:37+01:00

MONIKA KUPCOVÁ procestovala 16 zemí světa světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne.com se přidala před 3 lety a napsala pro tebe 7 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Detox.

Trochu mě překvapuje, že když jsi zvládla na rozdíl od ostatních účastnic výletu celkem v klidu a s rozvahou ten extrémní, život ohrožující sestup z Triglavu před 3 lety, tak teď tě rozhodila jízda v serpentýnách (jistě po kvalitní silnici), vyplňování formuláře v kempu (v němčině, ale name je name i v angličtině a kam napsat reg. značku auta nebo pár dalších věcí by ti když tak poradili v infocentru) a nákup potravin. A divím se, že po mnoha zkušenostech s horami jsi do nich jela úplně bez jídla. Já teda vozím do hor jídlo z domova nejen kvůli ceně, ale že si i můžu lépe vybrat a ani tam nemusí být možnost nákupu. Z kopce se dá brzdit i motorem zařazením nižšího stupně, což brzdám ulehčí.

MONIKA KUPCOVÁ
před 3 lety

Libor_S: kazda cesta je jina, Triglav byl otazkou spoluprace, Svycarsko jsem jela solo se psem. Rozhodilo nerozhodilo. Kdyz chces napsat ctivy cestopis, musis pridat emoce a zkraslit neviditelne. Jizda v uzkych serpentinach nebo ten kemp pro me byl opravdu zazitek, za tim si budu stat a nestydim se za to, ze jsem to prozivala tak, jak pisu. Jsem hrda na to, ze cesty kamkoliv zvladam sama a jeste mam zodpovednost za psa. A ver mi, tech spatnych zazitku na cestach, diky tomu, ze jsem zenskeho pohlavi, mam taky spoustu. Co se tyka jidla, NIKDY nejedu s prazdnou, ale kdyz jsi uz 3 tydny na cestach, potrebujes dokoupit alespon pecivo, ovoce, zeleninu, syr na svacu apod. O obchode v Arose jsem vedela. To jen na vysvetlenou, jinak diky za precteni a komentar.

A třetí výborný cestopis! Hned se to čte lépe, když to není jen o chlastu, ale taky o umění někam vylézt a něco překonat :-)

Oceňuji přínosy v tom, že ukazují i zcela běžné a dost zprofanované země v tom, co je na nich to původní a autentické - třeba v Švýcarsku jsou to zrovna ty hory a příroda (a to ještě by pedant dodal, že až od určitých nadmořských výšek, kdy ubyde běžných turistů, co dojdou jen od horní stanice lanovky k nejbližší horské chatě, dají si oběd a sjedou zpět dolů).

Sue Ellen Ewing
před 3 lety

Ahmade, koukám že máš dnes svůj den.