New York, New York...

Itinerář našeho květnového, osmidenního výletu do města, které nikdy nespí.

Cestopis z roku 2019 napsal Petr St

Jak se ti cestopis líbil?

Avatar uživatele Petr St
Zážitky pro tebe sepsal Petr St
Cestopis byl naposledy aktualizován 2019-07-01T18:38:36+02:00

Petr St procestoval 41 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 4 lety a napsal pro tebe 4 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

před 3 lety

ID chtějí v USA povinně ne kvůli odhadu věku, ale musí do kasy napsat datum narození zákazníka. V př. opravdu jasného věkového zjevu se spokojí i s datumem slovně oznámeným.

Nespokojí, na to bych nespoléhal. Vyžaduji identifikaci i od sedmdesátníků.

Komar
před 3 lety

Souhlas, zažil jsem na Hawaii, že chtěli ID po turistech, kterým bylo určitě hodně přes 21 a bez ID jim neprodali ani pivo. Po mně taky občas ID chtějí, a to teda taky nejsem pod zákonem už docela dlouho.

Honza Čermák
před 3 lety

Ja zas v NYC narazil na to, že se nikdo na nic neptal a na účtence bylo datum narození vymyšlené.

Tak to jsem nevěděl, že na účtence je datum narození, já si je nebral. V Brooklynu, v takové večerce, jsme si kupovali pivo několikrát a nic po nás nechtěli. V italské čtvrti jsme byli na točené a taky nic nechtěli.