3. Španělsko

Cestopis z roku 2020 napsal Jaroslav Schmidt

Zážitky pro tebe sepsal Jaroslav Schmidt

24. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-25T15:28:35+01:00

Jaroslav Schmidt žije v České republice a procestoval 13 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 11 měsíců, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky http://microtrips.eu/.

Avatar uživatele hugonovak
hugonovak

Pekný cestopis. Sušenie veci nie je východoerópske, je to "sockárske" bez ohľadu na krajinu pôvodu. Boli na sedačkách sami, tak to neprekážalo. A keby tam bolo viac ľudí, určite by tam nesušili. Navyše, mokré oblečenie letiskový skener často detekuje ako tekutinu a problém môže byť na svete.

Hezke cteni, posledni dobou jsem si zamiloval offseason tripy do klasickych koupackych destinaci, dobra inspirace.. akorat mi prijde dost divny susit si obleceni na sedackach na letisti, pride mi to trochu vychodoevropsky, trochu mi ta posledni fotka zkazila dojem z toho cestopisu..

Jaroslav Schmidt

Děkuji. V prostoru bylo opravdu lidoprázdno, nicméně to nás asi stále neospravedlňuje chovat se takto. Při pochodu soutěskou jsem omylem i s oblečením spadl do jednoho z brodů a při přespávání nadivoko z úterý na středu se pokusil věci vysušit venku. Díky velké vlhkosti se ale nepovedlo a já táhl mokré věci v batohu. Nechtěl jsem riskovat zplesnivění, protože cesta zpět do Prahy byla ještě časově dost dlouhá. Vyhodnotil jsem, že tohle řešení bude nejlepší i vzhledem k liduprázdnosti místa. Nicméně naprosto chápu vaše rozhořčení, možná bych to viděl stejně, vidět to u jiného cestopisu. Necestuji dlouho a ne všechny situace vždy dokážu vyřešit správně, ale snažím se ze všeho vzít ponaučení. Díky za zpětnou vazbu.

Druid

Tady asi co clovek, to nazor. Ja se priznam, ze na suseni obleceni na temer prazdnem letisti nevidim nic spatneho a za takovych okolnosti (=zustavali jste tam pres noc a temer nikdo tam neni, takze to nikomu nebude prekazet), bych si to tam nejspis rozlozil taky.

Avatar uživatele hugonovak
hugonovak

"V prostoru bylo opravdu lidoprázdno, nicméně to nás asi stále neospravedlňuje chovat se takto."

S tým sa netráp. Neboli ste prví ani poslední. Ja som tiež párkrát na rôznych miestach (v prázdnych čakárňach, vo vlaku aj v autobuse, za zadným oknom prenajatého auta ... ) sušil veci tiež. A spravil by to každý, kto by nocoval na letisku a mal mokré veci. Slovo "sockárske" neber pejoratívne. Nikoho ste neobmedzovali, ani nepohoršili, tak je všetko v poriadku. A Tvoj štýl cestovania je správny, veľa z nás tak v mladosti cestovalo (aj západoeurópanov a severoameričanov). Hotelov si užiješ, až zostarneš.

Opustenými tunelmi Novohradu a Gemera
tonic 2020-09-21T13:36:59+02:00 0 komentářů
Slovensko 2020

Na cestách a v opustených tuneloch Novohradu a Gemera, kde na turistov len tak ľahko nenarazíte. Na miestach kde zastavil čas.. Minulý rok som za dvacku na osobu s veľkým nadšením nakúpil letenky do Odesy. O tomto čase sme sa mali motať niekde v Podnestersku, no nadšenie a letenky počas roku opadli. Človek mieni, Číňan…

Nový Zéland. Konečně!
Terez N 2020-09-19T23:20:28+02:00 0 komentářů
Nový Zéland 2019

Cesta na Nový Zéland je dlouhá. Asi jako název jednoho místního kopce - Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu. Ale stojí za to!. O cestě na Nový Zéland jsem snila dlouho. Začalo to ještě před šílenstvím okolo Pána prstenů. Tehdy jsem v nějaké knížce narazila na zmínku o nejdelším zeměpisném názvu na světě (v popisku cestopisu)…

cyklotoulky po jižní Moravě
out of queue 2020-09-17T20:15:36+02:00 1 komentář
Česká republika 2020

Letošní rok cyklistice přeje a pokud jste ještě neosedlali svůj bike, tak třeba Vás naláká pár jihomoravských tipů, kde se můžete po cestě zastavit a na chvíli si oddechnout.. Občerstvení U Knedlíka BlučinaPokud pojedete po námi oblíbené cyklostezce z Brna na Nové Mlýny, tak doporučujeme udělat si zastávku před Židlochovicemi, konkrétně na okraji Blučiny, kde stojí tato…

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 22 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…