3. Francie
  4. O francouzském fotbale, krásách i rychlovlacích.

O francouzském fotbale, krásách i rychlovlacích.

Druhý díl o mé čtyřtýdenní cestě po Evropě v létě 2019 v době předcovidové. :)
Cestopis z výpravy „Jak jsem vyjel poznávat Evropu“ z roku 2019 napsal Čeněk Šmerek

Zážitky pro tebe sepsal Čeněk Šmerek

28. 01. 2021, poslední aktualizace 2021-01-28T12:12:22+01:00

Čeněk Šmerek žije v České republice a procestoval 24 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 5 cestopisů . Má své stránky http://www.cenovycesty.cz/.

Lucie B

Moc hezký cestopis, těším se na pokračování

před měs

Naskrz Pyrenejským poloostrovem.
Čeněk Šmerek 2021-01-31T11:28:44+01:00 30 komentářů
Evropa 2019

Poslední díl o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v Portugalsku.. Tento článek je třetí a tedy také poslední o mé čtyřtýdenní cestě Evropou, která začala v Amsterdamu a pokračovala přes Francii a všechny další státy, které byli po cestě, až na Mys sv. Vincenta v…

Jak jsem vyjel poznávat Evropu: Benelux
Čeněk Šmerek 2019-10-06T18:40:39+02:00 6 komentářů
Evropa 2019

Jak jsem prožil svou čtyřtýdenní cestu po Evropě, od Amsterdamu až po mys sv. Vincenta v Portugalsku.. Tenhle cestopis najdeš i na mém blogu: https://www.cenovycesty.cz/jak-j...u-benelux/ . Budu rád, když se na něho podíváš. :) Když jsem zhruba před rokem poprvé četl o projektu #DiscoverEU, tak mě…

Za poznáním Balkánu: Kosovo
Čeněk Šmerek 2019-05-27T20:23:29+02:00 5 komentářů
Kosovská republika 2019

Nejmladší země Evropy s pohnutou historií, která má ale překvapivě dost co nabídnout. Pravoslavné chrámy, mešity i nádhernou přírodu.. Kosovo mě fascinovalo už hodně let a tak není zas tak překvapivé, že jsem na svůj první pořádný trip v životě vyrazil právě sem. Pokud vás zajímá celý můj týdenní pobyt na Balkáně, tak doporučuji si…

Za poznáním Balkánu: Severní Makedonie
Čeněk Šmerek 2019-05-20T21:25:55+02:00 10 komentářů
Severní Makedonie 2019

Už odmalička jsem miloval cestopisy a těšil se až jednou konečně taky někam vyrazím. S batohem, sám, bez cestovky. To se mi v 18 letech konečně splnilo v Severní Makedonii a Kosovu.. Volba zrovna na tyto dvě balkánské země padla vlastně už docela dávno, rozhodně se dá říct že mě fascinovali už hodně let a že sem jednou vyrazím bylo vcelku jasné. Nakonec jsem se odhodlal po…