2. Afrika
  3. Pět týdnů v Africe - část třetí

Pět týdnů v Africe - část třetí

Diamantové doly v Kimberley, cesta skrz nezapomenutelné zapomenuté Lesotho a kolébka lidstva
Cestopis z roku 2019 napsala Kateřina Piskačová

Zážitky pro tebe sepsala Kateřina Piskačová

05. 04. 2020, poslední aktualizace 2020-04-05T11:10:02+02:00

Kateřina Piskačová žije v České republice a procestovala 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsala pro tebe 6 cestopisů . Má své stránky https://cestovaninamiru.blogspot.com/.

Vrele doporucuji nevynechat Zimbabwe! Kdyz uz jste tam dole.

Kateřina Piskačová

Zimbabwe musí být taky super. My byli zatím jen u vodopádů.

Forty

moc hezký cestopis! Pro mě dřív Afrika nikdy moc vysněný kontinent nebyl, ale po návštěvě JAR loni už plánujeme, kdy se tam znovu vrátíme. Jdu se pomalu pustit i na Vaše předchozí dva cestopisy z této cesty, protože právě Botswana a Namibie jsou na mém seznamu míst, kam bych se rád podíval...a u Jižní Afriky vím, že tam prostě musíme znova na 100% :)

Kateřina Piskačová

Afrika prostě buď člověka odradí a nebo uchvátí. Botswana je za mě zatím asi TOP, ale Namibie je taky nádherná. Jen jsou tyhle země už trochu cenově jinde, protože to auto 4x4 je už prostě třeba. Doufám, že až se tahle situace zlepší, tak taky znovu vyrazíme. V plánu máme Zambii a Malawi, ale doufám, že se znovu vrátíme i do JAR a do Botswany.

Budu držet palce, aby se Vám cesta vydařila.

Další cestopisy, které napsal Kateřina Piskačová

Kopcovité Amalfské pobřeží a na skok do Říma
Kateřina Piskačová 2021-01-05T14:00:04+01:00 0 komentářů
Itálie 2020

Posledních pár let alespoň jeden výlet pustí naší peněžence žilou. Letos to bylo při výletu na Amalfské pobřeží, a ačkoli celková částka výletu přesáhla o pár tisíc náš rozpočet, rozhodně to stálo.. Na naši druhou letošní cestu jsme se vypravili jen sami s Tomášem. Za cíl jsme si dali opět Itálii, ale tentokrát jsme se rozhodli objevovat italské regiony Lazio a Campanii. Nebudu vám lhát, naše…

Apulie a Matera 2020
Kateřina Piskačová 2021-01-05T12:53:22+01:00 0 komentářů
Itálie 2020

Jsou místa, která člověka uchvátí svou krásou, kulturou a atmosférou. Pro mě je jedním z těchto míst Itálie, konkrétně Apulie. Nespoutaný jih Itálie, který ani zdaleka nepřipomíná uhlazený sever. . Začátkem roku 2020 jsme měli stejně jako mnoho ostatních velmi odvážné cestovatelské cíle. Mluvili jsme dokonce o další cestě do Afriky. Tentokrát do země, která by byla z námi navštívených států…

Pět týdnů v Africe - část druhá
Kateřina Piskačová 2019-12-01T22:07:03+01:00 2 komentáře
Namibie 2019

Sněhobílá Etosha, nekonečné rudé písky Namibie a Němci na každém kroku.. Z Botswany do Namibie přejíždíme kolem poledne. Přejezd hranic byl poklidný, jen to neustálé vyplňování stále stejných papírů je fakt na hlavu. Člověk by řekl, že když si doma zařídí víza, tak…

Pět týdnů v Africe - část první
Kateřina Piskačová 2019-11-06T00:25:45+01:00 0 komentářů
Botswana 2019

Botswana, země oslíků, krav, koz a nezkrocené divoké přírody. Země usměvavých a přátelských lidí, kde jsme si i pod stanem připadali jako doma. Všechno to začalo po našem loňském návratu z Jihoafrické republiky.  Myslela jsem si, že to je maximum, co z Afriky s přítelem uvidíme a začínala jsem se smiřovat s tím, že se můj velký dětský sen…