3. Česká republika
  4. Prachovské skály ve všední den-aneb trošku jiná cesta do Jičína

Prachovské skály ve všední den-aneb trošku jiná cesta do Jičína

Cesta z Jinolic, přes rybník "Vražda", skalní vyhlídky a klid
Cestopis z roku 2022 napsal(a) cikarijo

Zážitky pro tebe sepsal(a) cikarijo

03. 06. 2022, poslední aktualizace 2022-06-06T21:55:53+02:00

cikarijo Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal(a) pro tebe 5 cestopisů .

Pavel Koláčný
  • Napsal 3 komentáře
  • (upraveno 2022-06-03T21:31:23+02:00)

Stručné věcné. Moc děkuji za připomenutí tohoto krásného kraje skvělými fotkami. Je dobré si připomenout jak rozmanitou zemi máme.

Vše má v naší republice svého majitele (naštěstí), v tomto případě majitelku s rodu Schliků z Vokšic. A musím zdůraznit, že pro personál, který se o její majetek v Prachovských skalách stará, není vůbec jednoduché v současné době udržet vše přístupné pro turisty při zachování bezpečnosti...

...kousek dál je Kozákov a dál na sever Semilsko a Železnobrodsko... tak hurá na výlet!

cikarijo

Děkuji za nové informace, tohle jsem třeba vůbec netušila. Každopádně jsem ráda, že ještě pořád existují lidé co to nevzdávají.

Jo a Kozákov je na programu jakmile otevřou rozhlednu a Semilsko a Železnobrodsko je pro nás zatím trochu neznámá:)

Další cestopisy, které napsal cikarijo

Čertův stolek a Sokolohrady v jednom aneb Údolím řeky Doubravy
cikarijo 2022-06-16T23:15:20+02:00 0 komentářů

Tady začni psát svůj cestopis... Údolím řeky Doubravy   Dnešní výlet je trošku stranou vyhledávaných výletů, ale právě proto je o to hezčí. Je to výlet Přírodní rezervací Údolím řeky Doubravy. Trasu…

Po památkách Kutné Hory
cikarijo 2021-10-23T18:15:52+02:00 0 komentářů

Klidné nedělní ráno. Počasí tak akorát na nějaký menší výlet, žádné Alpy, v pondělí ráno se musí být na značkách. Po menší domluvě se shodujeme na výletu do Kutné Hory, do města s mnoha kostely,…

Českou Třebovou cestou necestou
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…

Fantazie na cestách
cikarijo 2021-04-03T18:40:40+02:00 0 komentářů
Česká republika 2021

Zřícenina ŽumberkVíkend za dveřmi, v práci celý týden makačka, chce to vyčistit si hlavu.Večer strávený plánováním a ráno se vyráží.  Vyjímečně stíháme vlak a za pár stanic vystupujeme v té naší…