"Prehánky" v Rige a iné trampoty.

Na ceste sa môže stať hocičo.

Cestopis z roku 2022 napsal Matho

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Matho
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-11-10T11:25:01+01:00

Matho procestoval 20 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 2 měsíci a napsal pro tebe 1 úžasný cestopis.

Zobrazit profil

divan

Pobavilo, díky :-).

Taky jsem se pobavila:-)

Dobré, zábavné, čtivé. Díky!

Už jsem nějakou dobu nepřispívám, ale před tvým cestopisem musím smeknout. Velmi  zábavné. Po těžkém dnu jsem se pobavil.  Možná by nebylo na škodu z mého pohledu víc praktických informací, ale je to přece jen Riga, žádné ztracené  ostrovy uprostřed oceánu. Třeba aspoň tu lékarnu jsi ale  mohl uvést, kde ti poskytli úlevu a záchranu ;-))).

Vzhledem k tomu,  že poslední roky taky cestuji povětšinou sám, tak vím,  co to je, když nastanou podobné zdravotní či i jiné  problémy.

Úplně jsi mě nalakal  na Rigu, kdy vzhledem k akci Air Baltic mám každý měsíc v létě nějaký ten “zrumbovaný “ let přes  Rigu, respektive i dva dny tam., možná 4, jestli se mi nebude chtilt letět do Tampere a dám přednost místním děvčatům a levnému alkoholu (oproti Finsku) A to vše díky Calimu, který to sem pořad cpal. Takže za trest se mnou bude celé dvě noci v  Klaipedě, popřipadě v Rize při šestihodinových přestupech konzumovat a obdivovat ty vysoké holky :-)
Prostě piš dál. Je to jako svěží vitr mezi cestopisy tady, kdy si prohlednu autora nebo jeho polovičku ze sto různých uhlů :-).