3. Maďarsko

Cestopis z roku 2020 napsal Vladimír XD - 9828

Zážitky pro tebe sepsal Vladimír XD - 9828

23. 01. 2021, poslední aktualizace 2021-01-23T13:55:55+01:00

Vladimír XD - 9828 Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 1 cestopis .

C -19

Moc pěkně napsané, díky.

Inspirovalo mne to, je sice pozdě, ale zkusím ještě zaběhnout do Kauflandu a koupit dvě, tři kila paprik. Pak je důmyslně rozmístím po ložnici, a uvidíme.

😁😁😁

Tak dej vědět, jak to dopadlo!

C -19

Hátulról felkerestem a nőt, és finoman megsimogattam a fenekét.

Megfordult, összeráncolta a homlokát, és dühösen ragaszkodott hozzá, hogy azonnal vigyem a paprikáját a hűtőbe. Azt mondta, öreg bolond vagyok.

😁😁😁😁🔝

... lačná po informací, jak zabrala papriky z Kaufu v české ložnici, jsem si to opravdu zkopírovala a dala do překladače... 😁😁

CESTUJI za KAČKU

I když se to na první pohled netváří jako cestopis, je to pro mě po dlouhé době asi největší cestovatelská inspirace! Zmíněný Balaton a Budapešť jsem měla v nejbližší době v plánu, ale po přečtení tvého cestopisu měním názor a souřadnice. Ostatně Balaton si můžu nechat v klidu na důchod, na dobu, až i mně bude to špinavé a předražené místo ke koupání připadat jako moře 😉

Celý text se mi opravdu moc hezky četl - po dlouhé době cestopis, který jsem s chutí a hlavně celou dobu s úsměvem od ucha k uchu dočetla do konce.

Ze všeho nejvíc oceňuji tvá četná přirovnání! Radost číst! Tvoje věty: "Tohle Maďarsko je komplikované jak turecká telenovela o třista dílech. Po druhém díle víte, jak to dopadne, ale pokaždé vás něčím překvapí." ...jsou pro mě obratem mistra slov, ale taky tvou nejlepší definicí země. Samozřejmě oceňuji i zdařilý romantický popis v paprikovém poli, který do konceptu telenovely skvěle zapadl a navíc je na Cestujlevně průkopníkem dalších oblastí, o kterých se může nyní, v době útlumu cestovani, psát 🔝😁

Ať ti o pořád tak píše, ten Libanonec ať sníží frekvenci denních motliteb (i sraní), ať ti tam pořád chutná a nebo alespoň - ať ti nikdy nedojde paprika..

Ještě jednou díky za inspiraci. Až teď se na Maďarsko skutečně těším.

Katko zkusím se poptat u právníků, jestli neví o někom, kdo zrovna bručí v cizině, že by ti dodal nějakou inspiraci pro další cestování. 😂😂😂

BTW Budapešť je super a Balaton ujde. Na každém místě, snad kromě basy, lze najít něco zajímavého. No vlastně i na té base, pokud se na ni člověk dívá z toho správného úhlu. 😂

mirjur

Balaton je super, když se okolo něj jede na kole nebo se u něj baští. Na (pořádné) koupání jen na pár místech.

Syn se koupal jen do té doby, než uviděl plavat velké užovky (nebo co to bylo, prostě hadice ve vodě...).

• (upraveno 2021-02-05T08:28:14+01:00)

Jox: Však já vím, že všude na světě najdeš něco krásného a že Budapešť a Balaton nevedou hitparádu jen u německých důchodců 😉 (ostatně když jsem našla krásu v okolí Sofie, tak už musí být opravdu všude..). Na druhou stranu uznej, že je tenhle cestopis inspirace prozkoumat i odlehlá místa, protože tam je ta autentičnost nejsilnější. Mně osobně to připomnělo cestu do Rumunska. Lehké zklamání v metropolích a naopak nejsilnější dojmy z "periferie civilizace".

Katko úplně jsem zapomněl na jeden super tip - Pákistán. Doporučuje 5 ze 4 modelek z Jižní Moravy. Jen si nezapomeň vzít na cestu nějaké cukroví. 😂

Osobně mi teď skoro každé místo připadne "odlehlé", obzvlášť kvůli cestovním restrikcím. Aspoň že mi dnes došly 3 knížky - jednu uhodneš, druhou snad taky a třetí je Průvodce estébáckou Prahou. Kdyby mi vláda nepřekazila služební cestu, měl bych ještě jednu, o které byla tady na fóru řeč, takhle na ni budu muset čekat. 😢

Pobavilo :-D. Drzim palce, at odpocitavas dny a ne roky..

Michal Zhor

To tu ještě nebylo, zápisky psané z krimu a cestopis bez fotky. Těším se na pokračování, ty asi ještě víc, zůstat v krimu není moc o změně souřadnic. Ale asi má člověk víc času na věci které odkládal (snažím se najít pozitivum).

Bari podle Danielle Steel
Lukáš Koula 2022-05-23T20:58:25+02:00 3 komentáře
Itálie 2021

aneb jedna bláznivá cesta pro polibek od dívky mých snů ... V krátkosti k Bari na začátek: Už teď v úvodu vím, že tenhle cestopis bude krátký, ale o to zajímavější. Pro jistotu však jméno slečny, okolo které se děj příběhu odehrává, neuvedu a ani zde…

Za pár PENů v Peru
Avatar uživatele conic30
conic30 2022-05-21T22:46:36+02:00 2 komentáře
Peru 2022

...aneb výprava do země, o které jsem netušila, že chci navštívit.... Začalo to jak už pro mě typicky. Nad ránem sedím v ambulanci a při čekání na výsledky brouzdám na netu po akčních letenkách. Po více než dvou covidových letech, kdy člověk nemohl skoro ani z domu, se…

Belgie - dámská jízda na pár dní
Míša Peterková 2022-05-21T18:45:06+02:00 0 komentářů
Belgie 2022

Ráda bych se podělila o své zážitky a praktické rady o Belgii - Brusel, Gent, Bruggy. Den 1. BruselVe čtvrtek 12.5. jsme vstávaly ve 3.20. Opravdu brzy ráno, zato ale natěšené na naši cestu. Prodloužený víkend v Belgii a jen 3 kamarádky, značka ideál. Letěly jsme z Prahy do Charleroi,…

Barneyho víkendové (ú)lety: Tenerife
Barney1987 2022-05-18T00:09:09+02:00 15 komentářů
Španělsko 2022

48hodin na Tenerife. Předmluva:Rozhodl jsem se sepsat seriál cestopisů s názvem " Bárneyho víkendové (ú)lety".  Jak tyto výlety a tento nápad vznikl?... Vlastně úplně náhodou. Jako bežný smrtelník a zaměstnanec, mám…